Helin & Yavuz

13.3K 555 190
                                    

Selam!

Nasılsınız?

Medyada aşırı sevdiğim bir grup ve Helin&Yavuz çiftime hediye ettiğim şarkısı var..🦋

Aşşşırı yoğun istekler üzerine Helin ve Yavuz'u yazdım🥺🥺

Onlar için kalp?

İyi okumalar❤️‍🔥

-Helin Arslan

Son kez saçlarımı düzeltip çıktım evden. Sakiniz... Karşımda gördüğüm adamla gülümseyip ona doğru ilerledim. Tebessüm ettiğinde yanına varmıştım. Kollarımı boynuna sardığımda tek elini belime dolayıp boynumu öptü.

Geri çekilip belime baskı yaparken arabanın kapısını açmıştı. Koltuğa oturduğumda yüzüme doğru hafif eğilip mırıldandı. "Çok güzel olmuşsun."

Dudaklarımı birbirine bastırıp gülümsedim. Arsız Helin yavaş yavaş yok oluyor, asla bilmediğim bir yanım ortaya çıkıyordu. Yavuz daha önceki sevgililerimin hissettirdiklerini hissettirmiyordu. Ben aşka inanan da biri değildim zaten önceki ilişkilerimde duygularım ya beğeni ya da hoşlantı oluyordu, ilerisi yoktu.

Fakat Yavuz başkaydı. Beğeniyordum, hoşlanıyordum ama başka şeyler de vardı içinde. Mesela sebepsiz bir güven doluyordu içime yanındayken. Kollarının arasında ise huzurlu hissettiğimi fark etmiştim. Kolları sanki ev gibiydi. Sıcacıktı, güven doluydu ve huzurluydu.

Derin bir nefes alıp yüzünü izlemeye başladım. Batan güneşin ışığın yüzüne vururken hatları daha da çekici görünüyordu. Bana kısa bir bakış attı. "Hayırdır, aşık mı oldun?"

Sustum sadece. O alayla sorsa da ben ciddiye almıştım ama cevabı da bilmiyordum. Kaşları çatılırken bana döndü, bende hâlâ aynı şekilde ona bakıyordum. Araba durduğunda etrafa baktım, kırmızı ışıktaydık. Yeniden ona döndüğümde yüzündeki ifade yumuşamış, hafif tebessüm ediyordu.

Bana karşı bir şeyler hissettiğini düşünmüyordum, olsa olsa beğeni olurdu. Zaten ne kadar süredir beni tanıyordu ki? Ben de onu yıllardır tanımıyordum ama hakkında öğrendiğim birkaç şey vardı. Mesela zeytin severmiş, bense sevmezdim. Evlenmemiz için bir işaret?

Önüne dönüp arabayı çalıştırdı, muhtemelen yeşil ışık yanmıştı. Asker olduğu için refleksleri hızlıydı. Duyuları ekstra çalışıyordu. Bunlar nedense hoşuma gidiyordu, babamın asker olması zaten askerlere karşı olan ilgimi arttıyordu ama bu başkaydı. Yavuz sanki sevdiğim her şeyin birleşimi ama bir o kadar da değil gibiydi.

Mesela fiziksel özellik olarak sarışın, renkli gözlü erkekler severdim ama bildiğiniz kara kaş kara gözdü. Ten rengi beyaz olanlar daha çok ilgimi çekiyordu, bu ırkçılık değildi sadece Edward ile büyümüş biri olarak beyaz trn zaafım vardı ama Yavuz esmerdi. Muhtemelen mesleğinden dolayı bronzlaşıyordu ister istemez. Aşırı uzun boylu erkekleri sevmezdim hatta benimle aynı boyda olanları daha çok seviyordum veya 5 cm falan uzun olanları. Aramıza mesafe girmesine ne gerek var canım. Neyse, Yavuz ise maşallah almış başını gidiyor... Hiçbir zaman bir askere aşık olmayacağımı düşünürdüm ama şu an bir askere kayıyordu gönlüm. Şehir kızıyım, büyük şehir olmazsa yapamam diyordum ama şimdi Yavuz'la her yere gidebilirim diye düşünüyorum.

Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin