Selam!
Nasılsınız?
Önceki bölüm bir ilişki şeması çıkarmam istenmişti ıdjxıdkdk
Hemen bırakayım aşağıya,Hera - Adar eski sevgililer
Ahu - Ahmet nişanlı
Karan - Eylül nişanlı
Asil - Lara boşanmış (Lara Karan'ın ablası)
Helin - Yavuz sevgili (Helin Karan'ın kardeşi, Eylül'ün en yakın arkadaşı)
Ömer Alya'ya platonik (Alya Eylül'ün küçük ablası)
Sara - Yalçın nişanlı (Sara Eylül'ün büyük ablası)
Arat Hilal'e platonik ama Hilalin şu an başka bir sevgilisi varNot : Rana, Karan'ın eskiden nişanlandığı kadın ama Rana aldatınca ayrılmışlardı.
Eylül ve Karan için bir tane emoji?
Hoh bu da bittiğine göree
İyi okumalar✨️Elimdeki kaseyi de makineye yerleştirdikten sonra ellerimi yıkayıp telefonumu kontrol ettim. Mesaj yoktu. Telefonumu eşeofmanımın cebime koyup salona ilerledim. Kapıdan televizyon izleyen annem ve babama baktım. "Mutfağı falan toparladım, biraz yürüyüşe çıkacağım."
Annem teşekkür edip televizyona dönerken babam dikkatli ol uyarılarını sıralamıştı hızlıca. En sonunda onlardan kurtulup odama geçtiğimde hızlıca dolabımdan siyah eşofman ve beyaz bol bir tişört alıp giyindim. Kenardan kulaklığımı da aldığımda çıktım odadan. Merdivenleri inerken saçlarımı yukarıdan dağınık topuz yaptım. Beyaz spor ayakkabılarımı giyip evden çıktığımda bizim mahallede yürümeye başlamıştım.
Nişanın üstünden birkaç gün geçmişti. Bu günlerde Karan'la çok sık görüşememiştik çünkü uzun süredir boşladığı işleri birikmiş ve işkolik adam yeniden dönmüştü. Sabah erkenden işe gidip gece geliyordu. Ona kendini yormamasını söylesem de beni dinlediğini söyleyemezdim.
Helin ise bir süreliğine halasının yanına Manisa'ya gitmişti. Yavuz'la minik bir kıskançlık kavgası yaşamışlardı ve bir süre kafasını dinlemek için gitmek istemişti.
Böyleydi Helin. Hayatı boyunca birçok ilişkisi olmuştu ama ilk defa ciddi bir ilişkideydi. Biriyle kavga etse direkt ilişkisini kesen bir kızdı o ama Yavuz'a bunu yapamıyordu. Onu gerçekten seviyordu ama kaybetme düşüncesi onu korkutuyordu.
Kavgalarını düşünürse veya üstüne giderse her şeyin kötü olacağını düşünmeye başlamıştı son zamanlarda. Bu yüzden de kaçıyordu zaten. Etraf dindikten sonra gelip eskisi gibi olmak istiyordu. Bu tabii ki mümkün değildi, bunu ona da söylemiştim ama bazen insanın bir şeyleri yaşayarak görmesi gerekiyordu.
İlerlediğim kaldırımda kulağımda çalan müziğe uygun hafif sallanırken karşıdan gelen Ahu ablaya el salladım. O da gülerek bana el salladıktan sonra evlerinin bahçesine girmek adına yana dönmüştü.
Hemen arkasından bana doğru yürüyen mahallenin kadınları gözlerini bana dikip bakarlarken onları görmezden geldim. Yanlarından geçerken arkamdan bir şeyler mırıldanıp cıkcıkladıklarını duymuştum.
Düz yolda bir süre daha ilerledikten sonra telefonuma gelen mesajla eve dönmek adına u dönüşü yapmıştım. Annem yemeğin hazır olmak üzere olduğunu ve geç kalmamamı yazmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓
ChickLitKaran : Eylül anlamıyorum Eylül : Şöyle anlatayım Eylül : Je t'aime bébé Eylül Kara & Karan Arslan HİKAYENİN İÇERİSİNDE +18 KISIMLAR, CİNSEL İÇERİKLİ KONUŞMALAR, KÜFÜRLER MEVCUTTUR! RAHATSIZ OLACAK OLANLAR OKUMASIN! je t'aime bébé : Seni seviyorum b...