3.1

18.6K 668 85
                                    

Selam!

Nasılsınız?

Lan 30.bölümün photo dumpını yazmayı unutmuşum... Neyse sakiniiiiiiz, birkaç günü toplu atarız hoh...

Ohh upuzun bölüm oldu🤌🏻🤌🏻

İyi okumalar✨️

Elimdeki kabı sıkıca tutarken bir yandan da yanımdaki Karan'a döndüm. "Annenlere ayıp olmasın böyle çat kapı?"

Kaşları şaşkınca havaya kalktı. "Kızım yıllardır geldiğin ev saçmalama. Zaten ısrar ettin elim boş olmasın bari diye kek yaptın. Ayrıca annem seni seviyor gelmene sevinir."

Başımı rahatlamışlıkla salladım. Evet Hayal teyze beni seviyor... Hoh, sakiniz.

Karan kolunu omzuma atarken dudaklarını saçlarıma bastırdı. Bahçelerinin çit kapısından geçtiğimizde Karan kapıyı kapatıp bana döndü. "Sen arka bahçeye geç, annemler de oradalardır muhtemelen. Ben üstümü değişip geliyorum."

Başımı salladım. Karan işten erken çıktığı için vakit geçirmek adına bize gelmişti ama Alya ablamın bizi kovması üzerine onlara gitmeye karar vermiştik. Tabii Hayal teyzenin haberi olmadığı için elim boş gitmek istememiştim ve hızlıca minik bir kek yapmıştım. Apar topar da buraya gelmiştik.

Karan takım elbisesini çıkarmak için eve girdiğinde adımlarım arka bahçeye yöneldi. Kulağıma dolan kahkahalarla Hayal teyze ve Zarif amcanın arka bahçede olduklarına emin oldum.

İyice onlara doğru yaklaşırken Hayal teyzenin dediği cümle adınlarımı durdurmuş, yüzümdeki gülümsemeyi parçalamıştı. "Benim gönlüm hâlâ Rana'da be Zarif..."

Duyduğum cümle beynimde yankılanırken yutkundum. Rana Karan'ın 2 yıl önce ayrıldığı nişanlısıydı. Boğazımda bir yumru otururken Zarif amcanın sesi doldu kulağıma. "Hatun denir mi öyle? Bırak bizim oğlan nasıl mutluysa öyle olsun."

Hayal teyze iç çekti. "Öyle de ne bileyim Zarif... Yakıştıramıyorum. Benim için Helin neyse Eylül de öyle. İkisi de benim kızım ama Karan'ın da kardeşleri. Şimdi sevgili olmaları... Çok garip. Karan'ın Dila ile bile oluru var ama Eylül..."

Yıllardır ikinci annem diye dolaştığım kadının dedikleri gözlerimi doldururken yutkundum. Dila ile bile oluru var... Dila bizim mahallede yıllardır Karan'a saplantılı biriydi ama Hayal teyze onu ve ailesini hiç sevmediği için hep önünde durmuştu. Şimdi onun bile benden daha iyi bir seçenek olduğunu duymak... Acıtmıştı.

Gözümden ne zaman aktığını anlamadığım yaşlar tane tane düşerken elimdeki kabı usulca yere bıraktım. Yavaşça arkamı dönüp ilerlerken bahçeden çıktım. Adımlarım bizim eve yönelirken karşıdan gelen Helin'i gördüm.

Uzakta olduğu için ve gözleri de bozuk olduğu için muhtemelen yüzümü net göremiyordu. Gülüp el salladığında bir şey yapmadım. Kaşları çatılırken koşar adım bana doğru geldi, anlamıştı bir terslik olduğunu.

Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin