0.9

38.8K 1.2K 176
                                    

Selamm!

Nasılsınız?

Ay şuraya da aile şemasını bırakayım, göre göre alışın dkdmkdjıdk

Asaf MERTOĞLU - Aylin MERTOĞLU
   Asker (albay) - CEO (işini oğullarına devretti)
-Adar MERTOĞLU (33)
   CEO
-Asil MERTOĞLU (31)
   CEO
-Arat MERTOĞLU (27)
   Asker (üsteğmen)
-Ahu MERTOĞLU (26)
   Moda tasarımcısı

Hamza ACAR - Aslı ACAR
   CEO (işini oğluna devretti) - Hakime (emekli)
-Ahmet ACAR (30)
   CEO
-Hera ACAR (26)
   Avukat

Harun KAYA - Özlem KAYA
   Asker (albay) - İç mimar
-Ömer KAYA (26)
   Mimar
-Hilal KAYA (26)
   Avukat

Zarif ARSLAN- Hayal ARSLAN
   Asker (albay) - Ev Hanımı
-Lara ARSLAN (30)
   Savcı
-Karan ARSLAN (26)
   CEO
-Helin ARSLAN (20)
  Tıp okuyor (2.yıl)

Faruk KARA - Leyla KARA
  Savcı (emekli) - edebiyat öğretmeni (emekli)
-Sara KARA (29)
  Grafik tasarımcısı
-Alya KARA (25)
  Model
-Eylül KARA (20)
  Tıp okuyor (2.yıl)

İyi okumalar✨️

Yavaş adımlarla yolda ilerlerken bir yandan da telefondan Helin'e mesaj yazıyordum. Normalde gitmeyi planlamasam da Ahu ablanın ısrarları ve Alya ablamın arayıp kafamı dağıtmak adına gitmemi söylemesiyle şu an her zamanki yerimize diğerleriyle buluşmaya gidiyordum.

Sokaktan gelen havlama sesiyle durup arkama döndüğümde bir tane köpek gördüm. Ben köpeklerden korkardım...

Hızlı ama arkamı kontrol eder şekilde yürürken sert bir bedene çarptım. Kaşlarım çatılırken burnuma dolan koku içime güven aşıladı. Tebessüm edip kafamı kaldırdığımda arkamdaki köpeğe beklemesini söyleyip bana döndü.

Mahalledeki tüm köpekler eğitimliydi aslında ama benimle yıldızları asla barışmıyordu. Ya da sadece benimki barışmıyordu bilemiyorum...

"Hadi gidelim abicim." Bakışlarımı köpekten çekip kafamı salladım. Adar abi kolunu omzuma atıp yürümeye başladı.

Kendimi bildim bileli bu mahalledeydim. Adar abi 33 yaşındaydı, onun elinde büyümüştüm. Olmayan abim olmuştu. Grubumuzda en büyük olmasının yanında herkesin abisiydi.

Beraber bizim mekanımıza geldiğimizde içeri girdik. Aslında burası Adar abilerin boş bir dükkanıydı. Önceden burada geçen sene tanışan Halime teyzelerin terzisi vardı.

Dükkan tamamen boşalınca da parktaki çardakta sıkışık olmak yerine arkadaki mutfağa kettle ve mini dolap koymuştuk. Geniş alanda ise kullanılmayan koltuklar ve minderler vardı. Kasalardan ise sehpa yapmıştık.

Koltukta Helin'in yanındaki koltuğa oturduğumda tam karşımdaki ikili koltukta Karan, Ömer abi ve Hilal abla oturuyorlardı.

Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin