3.0 (+18)

35.8K 715 172
                                    

Selam!

Nasılsınız?

⚠️Bölüm sonu yetişkin içerik.⚠️

İyi okumalar✨️

Elimdeki keki Karan'a uzatırken gülümseyip hızlıca ağzına aldı. Parmağımda kalan çikolatayı yalayıp bir dilim de kendim yedim. "Eline sağlık güzelim." Ağzı dolu olduğu için boğuk çıkan sesiyle güldüm.

"Afiyet olsun." Küçük ısırıklarla keki yerken etrafımı izledim. Uzun zamandır baş başa dışarıda bir şeyler yapmadığımızı fark edip pikniğe gelmiştik, kumsalda.

Karan keki bitince ayağa kalktı. Bana döndüğünde denizi işaret etti. "Yüzelim mi?"

Başımı iki yana salladım. Güneş gözüme gelirken elimi alnıma yaslayıp kalkan yaptım gözüme. "Şimdi gelmeyeceğim, sen yüz."

Başını salladı hafifçe. Eğilip çeneme parmaklarını sardı. Yüzümü yüzüne kaldırırken dudaklarımızı birleştirdi. Alt dudağımı hafifçe emip bıraktı. Göz kırpıp geri çekildi. "Bekliyorum yine de."

Gülüp başımı onaylar anlamda salladım. Karan yavaş adımlarla denize ilerlerken titreyen telefonumu çıkardım.

Manitam¹ Helin : YAVUZ GERİ TAKİP İSTEĞİ ATMIŞ

Manitam¹ Helin : AĞLAMAK İSTİYORUM YA

Siz : Hayret

Siz : Sonunda ilgisini çekebilmişsin

Manitam¹ Helin : Pis Uzay yüzünden oldu

Manitam¹ Helin : Tam bağırdığı sırada Yalçın abi Yavuzla konuşuyordu

Manitam¹ Helin : Duydu adam amk

Siz : Ne dldmdodmkdkekjr

Siz : Neyse en azından işe yaramış

Manitam¹ Helin : Aynen öyle

Manitam¹ Helin : Gideyim de çikolata alayım bari

Siz : rlmdkekfkemkfd

Siz : Bu aşkın mimarı da Uzay..

Manitam¹ Helin : Abi rüyamda görsem inanmam ama öyle

Manitam¹ Helin : Neyse anam çağırıyor gittim ben

Siz : 💞💞💞💞

Gülerek telefonu yanıma koydum.

Kitabımı elime alıp ters bir şekilde kuma uzandım. Yavaşça kitabı okumaya başladığımda dalga sesleri rahatlatıyordu.

Yaklaşık 50 sayfa okuduktan sonra kitabı kenara koyup doğruldum. Denize baktığımda Karan fazlasıyla açılmış, yüzüyordu. Eskiden bir süre yüzücülük yapmıştı ama sonrasında bunu hobiye çevirmeyi tercih etmişti.

Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin