Selam!
Nasılsınız?
Karakterler hakkında merak ettikleriniz?
Onları tanımak adına birkaç soru?İyi okumalar✨️
-Karan Arslan
Eylül son kez dudaklarıma minik bir öpücük bırakıp indi arabadan. El salladığında gülüp ben de salladım. Arabayı çalıştırıp yola çıkacağım sırada Helin'in bana el salladığını gördüm.
Beklediğimde koşarak arabaya doğru geldi. Yan koltuğa oturduğunda nefes nefese sarıldı boynuma. Ben de ona sarıldığımda geri çekildi. "Ay annemle tartıştık, sana kaçayım dedim."
Gülüp başımı iki yana salladım. "Kaç bakalım." Aklıma gelen şeyler yola çıkmadan ona döndüm. "Babama mesaj at ama merak etmesin."
Başını onaylar anlamda salladı. "Tamam."
Yola çıkıp evime geldiğimizde arabayı bahçeye park ettim. Beraber indiğimizde arabayı kitleyip anahtarı Helin'e attım. Tutup koşarak eve girdi. İçeriden gelen havlama sesiyle ben de güldüm.
Köpeğim Tony bir süredir veterinerde yıllık kontrolündeydi. Birkaç sorunu olduğu için de orada kalması daha uygun gelmişti. Dün ise gidip yeniden getirmiştim evine.
İçeri girip kapıyı kapattım. Ayakkabılarımı ve hırkamı da yerlerine koyduktan sonra içeri geçtim. Helin koltukta oturmuş, kucağına da Tony'i almıştı. Uzun zamandır birbirlerini görmedikleri için özlemişlerdi.
Aslında Tony Amerika'daki köpeğimdi. O zamanlar sokakta yavruyken görmüştüm. Ardından bir veterinere götürüp aşılarını falan yaptırmıştım. Sonrasında da bana arkadaş olmuştu. Yıllardır da beraberdik.
Bakışlarım ikisinin üzerinde dolandı. "Annemle neden tartıştınız?"
Bakışları bir süre bana döndü, omuz silkti. "Eylül meselesini konuştum." Sinirle bir nefes aldı. "Hâlâ diyor ki Rana!" Bakışlarını bana döndürdü. Sinirlendiği için gözleri iyice büyümüş, yanakları kızarmıştı. "Bir de diyor ki abisi dediği adama bile göz koyduysa kimlere koyar, uzak dur o kızdan." Gözlerimi yumup derin bir nefes aldım. "Çektim kapıyı çıktım, dayanamadım daha fazla."
Başımı salladım usulca. "Anlamıyor. Tamam, okumamış. Bir şeyleri bilmiyor. Ata erkil bir toplumda yetişmiş ve ister istemez düşünce yapısı da öyle ama dedikleri... kırıcı Helin. Düşüncesini düzgünce dile getirse, sakince konuşurum. Ama kendini ifade etme tarzı bile yanlış."
Onaylayan birkaç mırıltı çıkardı. Bakışlarını halıya diktiğinde yine dalıp gitmişti. Aklıma gelenle derin bir nefes alıp tebessüm ettim. "Yavuz'la nasıl?"
Duyduğu isimle gülüp omuz silkti. "Bilmiyorum. Arada yazıyorum ama çok geç cevap veriyor. Tabii asker bir de Eylül dedi bu aralar yoğunlarmış, normal yani." Gülüp bana döndü. "Başka birine bu kadar yazsaydım şimdi nikâh masasındaydım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓
ChickLitKaran : Eylül anlamıyorum Eylül : Şöyle anlatayım Eylül : Je t'aime bébé Eylül Kara & Karan Arslan HİKAYENİN İÇERİSİNDE +18 KISIMLAR, CİNSEL İÇERİKLİ KONUŞMALAR, KÜFÜRLER MEVCUTTUR! RAHATSIZ OLACAK OLANLAR OKUMASIN! je t'aime bébé : Seni seviyorum b...