Selam!
Nasılsınız?
BUGÜN DÜĞÜNÜMÜZ VAR!!!!!🥳🥳💞💞
Eylül ve Karan için düğün hediyesi alalım buraya🤌🏻🤌🏻
Bir önceki bölüm Ekim gibi olurken düğün Haziranda yani arada bir zaman atlaması var.
Asaf MERTOĞLU - Aylin MERTOĞLU
Asker (albay) - CEO (işini oğullarına devretti)
-Adar MERTOĞLU (34)
CEO, İnşaat Mühendisi
-Asil MERTOĞLU (32)
CEO
-Arat MERTOĞLU (28)
Asker (üsteğmen)
-Ahu MERTOĞLU ACAR (27)
Moda tasarımcısıHamza ACAR - Aslı ACAR
CEO (işini oğluna devretti) - Hakime (emekli)
-Ahmet ACAR (31)
CEO
-Hera ACAR (27)
AvukatHarun KAYA - Özlem KAYA
Asker (albay) - İç mimar
-Ömer KAYA (27)
Mimar
-Hilal KAYA (27)
AvukatZarif ARSLAN- Hayal ARSLAN
Asker (albay) - Ev Hanımı
-Lara ARSLAN (31)
Savcı
-Karan ARSLAN (27)
CEO
-Helin ARSLAN (21)
Tıp okuyor (3.yıl)Faruk KARA - Leyla KARA
Savcı (emekli) - edebiyat öğretmeni (emekli)
-Sara KARA (30)
Grafik tasarımcısı
-Alya KARA (26)
Model
-Eylül KARA (21)
Tıp okuyor (3.yıl)Hera - Adar eski sevgililer
Ahu - Ahmet nişanlı
Karan - Eylül nişanlı
Asil - Lara boşanmış
Helin - Yavuz sevgili
Ömer Alya'ya platonik
Sara - Yalçın nişanlı
Arat Hilal'e platonik ama Hilal'in sevgilisi varİyi okumalar✨️
Önümdeki aynadan kendimi izlerken bedenimin üstünde zarif bir şekilde duran gelinliğe sarıldı parmak uçlarım. Hiçbir yaşımda ben büyüyünce evleneceğim ya da asla evlenmeyeceğim dememiştim. Bu konuyu hep zamana bırakan biri olmuştum.
Ama her zaman okulum bitmeden evlenmem derdim. Şu an ise daha 3.sınıfım biterken evleniyordum. Pişman mıydım bilmiyorum. İçimde bir keşke yoktu ve oluşacağını da düşünmüyordum.
Karan beni benden çok düşünen bir adamken evlendiğimde rahatımın bozulacağını ya da okuluma olumsuz bir etkisi olacağını düşünmüyordum. Elbette belli başlı sorumluluklar yüklenecekti hayatıma bunlar halledilebilir şeylerdi.
Odanın kapısı tıklatılırken annem ve Sara ablam girdi odaya. Usulca onlara dönüp gülümsedim. İkisiyle de hiçbir zaman derdimi anlatacak kadar yakın olmamıştım. Annem her zaman Sara ablamın üstüne titremiş, diğer kızlarını köşede bırakmıştı. Ablam ise annemin bu ilgisini kabul etmiş her zaman kendine odaklanmıştı. 18 yaşımdan bu zamana kadar bir kere odama gelip 'nasılsın Eylül' dememişti. Alya ablamı severdi aslında, onunla ilgilenirdi. Ama ben garip bir şekilde ikisi tarafından hep dışlanan olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓
Romanzi rosa / ChickLitKaran : Eylül anlamıyorum Eylül : Şöyle anlatayım Eylül : Je t'aime bébé Eylül Kara & Karan Arslan HİKAYENİN İÇERİSİNDE +18 KISIMLAR, CİNSEL İÇERİKLİ KONUŞMALAR, KÜFÜRLER MEVCUTTUR! RAHATSIZ OLACAK OLANLAR OKUMASIN! je t'aime bébé : Seni seviyorum b...