פרק 15

7.2K 292 40
                                    

מתיאו

"חשבתי שביקשתי ממך לדאוג שהן לא קונות שמלות חשופות." אבי נזף בי לאחר שקיארה החליטה להנאתה, ללבוש שמלה כחולה בצבע עיניה, שמלה שחשפה הרבה מגופה.
אמי הביטה בה מהופנטת, לעומת אבי שכמעט קיבל התקף לב. "הבת שלך לא מקשיבה לי." אמרתי לנוכח האשמות שלו. קיארה עושה מה שבא לה, בדיוק כמו היילי.
לאחר שהיילי חטפה התקף במעלית בה נתקענו, היא החליטה לסיים את מסע הקניות. קיארה ביקשה ממני להחזיר אותה הביתה, כך שהיא נשארה עם כריס והמשיכה את מסע הקניות שלה.
לא היה לי מושג מה היא קנתה בזמן שלא הייתי איתה. אחרי שהיא חזרה הביתה, שאלתי אם היא ידעה על כך שהיילי קלסטרופובית.
היא סיפרה לי שזה קרה להיילי שבוע אחרי שטסתי ליפן, לאחר שהיא נתקעה במעלית לבד. לא היה לי מושג, לכן הופתעתי בכללי לגלות זאת.
מסתבר שזאת הסיבה שגיימס ביקש ממני ללוות אותן. למקרה שחס וחלילה יקרה משהו דומה, שאוכל לעזור להן במקרה הצורך.
ניסיתי לדבר איתה על הנושא, אך היא שוב נסגרה ונמנעה מלדבר על זה. במקום זאת היא המשיכה לעקוץ אותי ולריב איתי, כמו שנהגה לעשות מהרגע שחזרתי.
"אני אצטרך לעמוד על המשמר, לעזאזל. כל הגברים ינעצו בה עיניים." אבי קטע את מחשבותיי. הוא נאנח ושפשף את פניו בייאוש. "אני לא אשם בגנים שלנו, אבא." אמרתי ומשכתי בכתפיי.
חזרתי להביט במראה שבסלון הבית, מסדר את החליפה השחורה על גופי. "סופיה תגיע ישר לשם, נכון? או שהיא תעבור כאן קודם?" שאלתי את אבי, בזמן שסידרתי את החגורה שעל מכנסיי.
הוא הנהן מבעד למראה. "כן, נפגוש אותה ואת ברנדון שם." הוא השיב ואז חזר להביט אל עבר גרם המדרגות. "רפאל! אלה! קדימה, אנחנו צריכים לצאת!" הוא צעק וניגש אל המדרגות.
קיארה נעמדה לידי. "את בכוונה רוצה שאבא יהרוג אותי לפני גיל שלושים?" שאלתי אותה, גורר את חיוכה. היא דחפה אותי ונעמדה מול המראה.
"כמו שאמרת, אח יקר. אני לא אשמה בגנים שלנו." היא סידרה את שמלה וקרצה. גלגלתי את עיניי והרמתי את כתפית שמלתה שנפלה. "תסדרי את עצמך, לעזאזל. ותלבשי ז'קט." דרשתי ממנה והתרחקתי למרכז הסלון.
התיישבתי על הספה וחיכיתי שנצא לאירוע, שמתקיים באחד המלונות הכי נחשבים בניו יורק. קיארה התיישבה לידי ושילבה את ידיה על חזהה. "היילי גם בחרה שמלה חשופה כמו שלך?" שאלתי אותה, כדי לאמוד את המצב.
אם היילי תצא חשוף, ג'יימס יהרוג אותי. היא הנהנה וחייכה את חיוכה המתגרה. "היא הולכת להוציא לך את העיניים המקום." השיבה.
גלגלתי את עיניי ודחפתי את ראשה אחורית. "אל תדברי שטויות." ביקשתי. אני יודע שהיילי בחורה יפיפייה, וראיתי מה היא קנתה באותו היום, אך לא ידעתי איזו מהן היא בחרה ללבוש לאירוע הלילה.
רגע לאחר מכן רפאל ואלה ירדו למטה, כשאמי לידם. "קדימה, לצאת." אבי פקד על כולם.
מאחר ואנחנו משפחה די גדולה, החלטנו להתפצל לשני רכבים. רכב אחד אבי נהג, בו הוא לקח את אמא, רפאל ואלה. ברכב השני אני נהגתי, וקיארה הצטרפה אליי.
כמובן שהיא לא לקחה ז'קט כמו שביקשתי, והוציאה לי לשון בשנייה שנכנסנו אל הרכב.
נסענו למרכז העיר, אל המלון בו מתקיים האירוע.

רגשות לא בוחריםWhere stories live. Discover now