פרק 20

7.6K 350 61
                                    

היילי

התעוררתי בעקבות גל חום שתקף אותי. שכבתי בתנוחה יותר מדי נוחה, שנאנחתי בהנאה והתחלתי לזוז במיטה.
"אל תזוזי, נוח לי.." קול גברי וצרוד משינה נשמע מאחוריי, פקחתי את עיניי מבינה שיד גברית עוטפת את גופי.
מה לעזאזל?
הסתובבתי במהירות לצד השני, קולטת את מתיאו שבדיוק פקח את עיניו. הוא הסתכל עליי במבט קפוא, בזמן שאני הסתכלתי עליו קפואה.
"וואט דה פאק-" ניתרתי כמו פנתר בזריזות מהמיטה לצד השמאלי, בזמן שמתיאו ניתר בבהלה לצד הימני. הוא נפל מהמיטה והתגלגל ממנה. "שיט.. אתה בסדר?" מלמלתי בעודי צופה במתיאו זרוק על הרצפה ונאנח מכאב.
הוא אחז במיטה ונעמד על רגליו. "כן.. פאק, הראש שלי מתפוצץ." הוא נאנח ונזרק על המיטה שוב בחוסר כוחות.
התיישבתי על המיטה כשאני מבינה שאני עוד לבושה בשמלה ובזקט שלו. "מה קרה אתמול? למה ישנתי איתך?" שאלתי אותו וכיווצתי את גבותיי בתהייה.
אני לא זוכרת דבר ממה שקרה אתמול, אני לא מבינה איך הגעתי למיטה איתו. אין מצב שהיילי הפיקחת הייתה זורמת איתו למיטה.
אנחנו עוד לא בשלב הזה, ממש לא.
מתיאו הרים גבה בשעשוע. "את לא זוכרת?" הוא שאל בגיחוך. שפתיו התעקלו לצדדים, והוא הביט בי בחיוך ערמומי. "ביקשת ממני לישון איתך." הוא אמר בחיוך זחוח.
פערתי את פי, עדיין מכווצת את גבותיי. "אין סיכוי. לא אכנס איתך לשום מיטה, גם אם ישלמו לי." התגרתי בו בכוונה, כדי להוריד את החיוך הזחוח מפניו.
הוא גיחך והניח את ידו מאחורי ראשו, כשהוא נשען עליה. "מצטער לבשר לך, נכנסת איתי למיטה ועוד איך." אמר וקרץ מיד לאחר מכן.
גלגלתי את עיניי מבלי לומר מילה נוספת, והתקדמתי אל השירותים, כדי לשטוף פנים. שטפתי את פניי והסתכלתי על עצמי במראה. נראתי נורא.
לעזאזל, אני צריכה גם לצחצח שיניים ואין לי איך. "מתיאו," רטנתי וחזרתי לכיוון המיטה בחזרה. "אני צריכה לצחצח שיניים, תרד לקנות לי בחנות פה למטה." ביקשתי.
יש לי טעם מגעיל בפה של אלכוהול ושינה. מתיאו הרים גבה. "ברצינות עכשיו?" הוא שאל והנהנתי. "טוב, אם אתה לא רוצה לרדת אני ארד, אבל תביא לי כסף." השבתי לדבריו.
מתיאו נאנח וירד מהמיטה, לוקח את הנייד שלו שהיה זרוק על שידה קטנה. "את לא יורדת ככה, אני ארד ואקנה לך גם בגדים נורמליים על הדרך." אמר בזעף והתקדם אל הדלת.
שילבתי את ידיי על חזהי בהפגנתיות. "מה רע בבגדים שלי?" שאלתי אותו. הוא הסתובב לעברי וסרק בעיניו את גופי. "זה לא נקרא בגדים, היילי. אפשרתי לך אתמול, היום לא. אבא שלך יעקור לי את הביצים, אם הוא יגלה שאפשרתי לך להסתובב ככה, והזין שלי חשוב לי." הוא השיב ויצא מהחדר, לא נותן לי הזדמנות להגיב.
התיישבתי על המיטה ולא ידעתי מה לעשות עד שמתיאו יחזור. לאן נשכבתי חזרה על המיטה וניסיתי להיזכר במה שקרה אתמול.
אני זוכרת בבירור את הרגע במועדון, שבו הצעתי למתיאו לרקוד איתי, ואז הוא משך אותנו חזרה אל הבר. אני זוכרת ששתינו מלא, אני זוכרת במעומעם שרקדתי איתו צמוד, אבל אני לא זוכרת איך נגמר הערב.
אני צריכה להיזכר כדי להבין את המצב המוזר בינינו. ברגע כל הכעס נעלם, פתאום חלקנו רגע ביחד, נהנינו ביחד, אבל אני צריכה להבין את המצב יותר טוב.
אני רוצה שנהיה ידידים, אבל אני צריכה להגן עליי איכשהו. אני צריכה להגן על הרגשות שלי, למנוע מהן להתפתח לאהבה שוב.
נשרפתי פעם אחת ואני לא מוכנה להישרף שוב. מתיאו לא בחור של מערכת יחסים יציבה, את זה הבנתי כבר. לכן אסור לי להתאהב בו שוב, אסור לי לתת ללב להיכנע לו שוב, אבל אני כן רוצה את הידידות איתו.

רגשות לא בוחריםWhere stories live. Discover now