Başlama tarihlerini şöyle alalım:
1 Ağustos 2022, Pazartesi.
(Yazılmaya başlandığı tarih)
Hem ay hem hafta başlangıcı.
Yeniden başlamak için harika bir zaman 💚Kredi Kartından final bölümünde tanıdığımız Nilsu ve Ekin'in hikayesidir. İkisi birbirinden bağımsız okunabilir.
**
Ekin: Nil, sana çok mantıklı bir soru soracağım tamam mı
Ekin: Ama çok mantıklı bir soru
Nilsu: BİR DAKİKA
Nilsu: SEN BANA MESAJ ATTIN ŞU AN
Nilsu: VE BANA NİL Mİ DEDİN
Nilsu: Bana yakın çevrem ve ailem Nil der çünkü Nilsu demeye çok üşenirler
Nilsu: Sen şimdi bana sen benim ailemsin demek istedin değil mi
Ekin: Ya kızım bir dur
Ekin: Şimdi olanları mantıklıca açıklayacağım ve sen beni onaylayacaksın tamam mı?
Nilsu: Evett ay yani tamam
Ekin: Bugün alışveriş yapacağım yere geldin ve peşimden ayrılmadın. Sonra da sırada arkama geçtin?
Nilsu: Oha fark etmişsin
Ekin: ELİME VURDUN SONRA KREDİ KARTIMI YERE DÜŞÜRDÜN
Ekin: NASIL FARK ETMEYEBİLİRİM
Nilsu:
Ekin: Sonra telefon numaramı kasiyere verdiğimde telefonu çıkarttın ve numaramı kaydettin?
Nilsu: YA ONU NASIL ANLADIN FBI MISIN
Ekin: Telefonun tuş sesini kapatman lazım
Nilsu: Siktir
Nilsu:
Ekin: İşin ironik kısmı numaramı zaten bulmuştun birkaç ay önce
Ekin: Ne amaçlıyordun cidden merak ediyorum, kafayı mı yedin kızım sen?
YORUMLARDA REKLAM YAPMAK YASAKTIR❗️Bu konuda çok ciddiyim. Herhangi bir yorumda reklam görürsem yazan kişiyi engelleyip yorumlarını sileceğim. İnanın tek tek silerken geçirdiğim sinir krizlerini görseniz aklınız durur. Çünkü sağ olsunlar reklam yaparken onlarca kişiye yazdıkları için tek tek silmek bir saatimi alıyor.
Lütfen herhangi bir konuşmada, sahnede, ay aklıma bu geldi, ay aklıma şu geldi demeyin. Bu yorumları da saygısızlık olarak sayıyorum çünkü burası bambaşka bir evren ve benim kitabım. Başka herhangi bir kitabın konusunun geçmesi beni üzüyor.
Ee bir klasiği daha yapalım değil mi? KEMERLERİ BAĞLAYIN, KOMEDİ DOLU BİR YOLCULUĞA ÇIKIYORUZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çıkmazı | texting
ChickLitEkin: Şimdi olanları mantıklıca açıklayacağım ve sen beni onaylayacaksın tamam mı? Nilsu: Evett ay yani tamam Ekin: Bugün alışveriş yapacağım yere geldin ve peşimden ayrılmadın. Sonra da sırada arkama geçtin? Ekin: Sonra telefon numaramı kasiyere...