2.3

7.3K 713 377
                                    

Yorumları unutmayalım lütfen ❤️

**

Nilsu : Şimdi ben oturdum düşündüm

Nilsu : Yani üzerinden iki gün geçince jetonlar anca düştü benim

Nilsu: Şoktan ötürü kendime zor geldim de biraz

Nilsu : Sen bana ciddi ciddi sevgilim dedin

Ekin çevrimiçi

Nilsu : Böyle öptün, sarıldın

Nilsu : Nil'im dedin

Nilsu :

Ekin : O şerefsizi senden uzak tutmaya çalışıyorum, o yüzdendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ekin : O şerefsizi senden uzak tutmaya çalışıyorum, o yüzdendi

Ekin : Piçe etki de etmiyor ama sessiz kaldıkça, tepki vermedikçe iyice saçmaladı

Nilsu : Çok güzeldi ama

Nilsu : Sırıttım yine

Nilsu : Neyse biraz daha konuşursak bu konuyu

Nilsu : Düşüp bayılabilirim

Nilsu : Ne yapıyorsun

Ekin : İnkılap çalışıyorum

Nilsu : Final için mi

Ekin : Sayılır

Nilsu : Of evet ya geldi yine final haftası

Nilsu : En azından yıl sonu

Nilsu : Çabuk bitirdik ilk yılı

Ekin : Aynen

Ekin çevrimdışı

Nilsu : İşte bende oturuyorum öyle ne yapayım

Nilsu : Çok teşekkür ederim beni merak edip sorduğun için

Ekin çevrimiçi

Ekin : Sen ne yapıyorsun

Nilsu : Seni düşünüyorum

Nilsu : Ben böyle karşında dursam ve nefes alsam da bana aşık olsan olmaz mı

Nilsu : Seni aşık etmeye çalışmak çok zor

Ekin : NDKSLSMAKAMASLMSALWLQŞQÖQĞ

Nilsu : Oha ilk defa bu kadar uzun random attın

Nilsu: Güldürdüm mü seni

Nilsu : Güldürdüm güldürdüm

Ekin : Yo gülmedim

Ekin : Telefona su damladı

Nilsu : NDKSLSMAKAMASLMSALWLQŞQÖQĞ

Nilsu : Kuzenim yazmış desen daha mantıklı olurdu

Ekin : Cidden işsiz gibi attığım saçma randomu mu kopyaladın

Nilsu : Ne münasebet

Nilsu : Niye kopyalayayım

Nilsu: Randomunu tek tek yazdım

görüldü.

Ekin çevrimdışı

Nilsu : Seni sinir etmek çok eğlenceli

Nilsu : NDKSLSMAKAMASLMSALWLQŞQÖQĞ

**

Elimdeki kalemi döndürüp dururken bir yandan da kahvemden yudum aldım. Aklıma üç gün önce Boran ve kahve olayı geldiğinde tüm tüylerim diken diken olmuştu.

Eğer tavırlarından şüphelenmeyip onu içseydim şu an başıma ne gelirdi düşünmek bile istemiyordum.

İçinde ne olduğunu da bilmiyordum üstelik. Uyku ilacı olabilirdi, beni uyutup bir yere götürecekti belki de. Ya da başka ilaç olabilirdi. İçeriğini bilmiyor olmam beni daha çok korkutuyordu.

Bu kadar takıntılı ve iğrenç bir zihne sahip olduğunu daha önce hiç fark etmemiştim. Eğer fark etseydim baştan mesafemi koyardım ve tüm bu olanların önüne geçmiş olurdum.

Bahçede öylece kahveyi incelerken "Nil?" diyen bir sesi duyduğum için irkildim. Bakışlarım Ceyhun'a döndüğünde tebessüm ettim.

"Ceyhun, naber?" diye sorduğumda yanıma oturdu ve bakışlarını bana çevirdi.

"Ben iyiyim, sen nasılsın?" diye sorduğunda bakışlarım biraz ötemizdeki banka oturmuş kişiye çevrildi. Yine öylece beni izliyordu. İç çekerken bakışlarımı Ceyhun'a çevirdim.

"Neden hakkımda bilgi almak için seni kullanıyor?" diye sordum. İster istemez yüzüm asılmıştı. Gelip benimle iki kelime etmesi bu kadar zor olmasa gerekti.

Ceyhun ne diyeceğini bilemedi. Öylece bana bakakaldı. Sonra ise "Sen bunu nasıl anladın?" diye sordu hayretler içerisinde. Onun bu denli şaşkına dönmesi beni güldürürken bakışlarımı kaleme çevirdim ve parmaklarım arasında döndürmeye devam ettim.

"Zeki olduğumu hâlâ anlamamış olamazsın," dediğimde hafifçe güldü.

"Sanırım senin bunu bilmemen gerekiyordu," dedi masumca. "Aramızda kalsa olur mu?"

"Yoo, şimdi gidip ondan hesap soracağım."

"Ne diye hesap soracaksın?" dedi gergin bir ifadeyle. Gülmemek için kendimi tuttum.

"Niye gelip kendin soracaklarını sormuyorsun diyeceğim. Ceyhun anlattı bana her şeyi diyeceğim."

Ceyhun "Bana bunu yapamazsın!" diyerek yeşilçam dramına bağladı olayı.

Ona kahkahalarla gülmeye başladım. Bedenimi arkaya doğru bırakıp çimlere başımı koyarken  hala gülmeye devam ediyordum. Ellerimi karnımın üzerinde topladım ve Ceyhun'un hayrete düşen ifadesine bakıp yeniden kahkaha attım.

"Son gülen iyi güler, küçük hanım," dedi tehditkar bir ifadeyle. "Tüm gün Ekin'in senin dibinde olup sana nefes aldırmadığında da kahkahalarla izleyecek olan benim."

Aniden tükürüğüm boğazıma kaçarken öksürmeye başladım. Çimlerde hafifçe doğrulup Ceyhun'a baktığımda oldukça ciddi göründüğünü fark ederek gözlerim kocaman açılmıştı.

"Ne demek senin dibinde olacak?" dedim hayretler içerisinde. Bakışlarım yeniden Ekin'e döndü. Yüzünde o aşık olduğum hafif tebessümüyle beni izliyordu. Sıcak bastığını hissederken bakışlarımı yeniden Ceyhun'a çevirdim. O ise omuz silkerek benim az önce yaptığım gibi çimlere uzandı. Ben şaşkınca ona baktığım için geri yatmamıştım.

"Boran'la seni aynı sınıfta tek bırakacak değil," dedi. "Bu olaylarla polis ilgilenene kadar Ekin yanında olacak," derken hafifçe gülmüştü. Neye güldüğünü anlayamadığım için kaşlarım çatıldı.

"Neye gülüyorsun sen?" dediğimde omuz silkti. Bana cevap vermedi.

Korku dolu bakışlarım yeniden Ekin'e çevirdim.

O benim dibimdeyken ben nasıl sınavlarıma çalışacaktım???

Sen Çıkmazı | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin