Bölüm 1

3.1K 74 20
                                    

Vegas ev
Bu kadar gürültülü bir sabaha uyandığı için yeterince gergin olan Vegas dışarıdan gelen seslere söylenerek yatağından kalktı.Duş almak için banyoya girdi ilk önce dişlerini fırçalamaya başladı bir yandan hafif sesli caz müzik açıp kendini keyiflendirmek istedi.Aynada kendine bakarak bir kaç haftadır kafasını kurcalayan güzel gülüşlü pürüzsüz teniyle upuzun kirpikleriyle durduğu yerde ışık saçan o çocuğu düşündü..Yüzünü gözünün önüne getirdikçe gülümsemesine engel olamıyordu..

-Lanet olsun sadece bir kez daha görmek istiyorum seni,en azından ismini öğrenmeliyim.

Bunları düşünürken duşunu alıp banyodan çıkmıştı bile hizmetçiler odaya gelip dağınıklığı toparlamış her zamanki gibi seçtiği kıyafetler hazırlanmıştı..Kahvesinden yayılan mis gibi kokuyla daha da keyiflendi..Bir yudum aldı aklından çıkaramadığı o parlak gülümsemenin ona verdiği anlamsız huzurla gülümsedi..Şirkete gitmek için hazırlanıp odasından çıktığında arkasından bir ses duydu...

-Vegas..Nereye böyle bir günaydın bile demeden..
Seslenen üvey annesiydi zorunda kalmadıkça onunla muhattap olmuyordu..

-Günaydın P'Nat şirkete gidiyorum biraz acelem var acil bir şey yoksa görüşürüz..

Tam arkasını dönüp uzaklaşacakken

-Akşamki partiyi hatırlatmak istedim sadece sakın geç kalma herkes burda olacak babanı kızdırmak istemezsin..

Güler yüzüyle söylediği tehditvari sözlere hafif gülümsemesiyle cevap verdi..

-Tabiki unutmadım akşam görüşürüz..

Hiç istemesede pariye katılmak zorundaydı bunu biliyordu artık uğraşmak istemediğinden babası ve üvey annesiyle atışmak istemiyordu herşeye ve herkese rağmen kendi yolundan yürüyordu tek derdi kardeşinin huzurlu yaşaması tüm ailevi sorunlardan uzak kalmasıydı..
Annesi öldükten sonra tek ailem dediği kardeşi Macau Vegasın tek dayanağıydı ve kendine kardeşini tüm bu karmaşadan uzak tutacağına söz vermişti..

Toplantılara girmiş,işlerini bitirmişti şuan tek istediği eve gidip dinlenmek dinlenirkende aklından çıkaramadığı o yüzü düşünmek istiyordu..Düşüncesi bile mutlu olmasına yetti..Taki babası seslenene kadar..

-Vegas buradaki işimiz bitti eve gidip misafirlerle ilgileneceğiz..Bu akşam çok önemli bir aksilik istemiyorum anlaşıldı mı?

-Anladım baba merak etme..

Eve gittiklerinde herşey P'Nat ın emriyle eksiksiz hazırlanmış bahçe adeta parıldıyordu..Renkli ışıklar baş döndürücüydü..

Odasına gidip hazırlandı siyah takım elbise içine siyah gömlek giydi,dağınık saçlarını şöyle bir geriye doğru taradı,en sevdiği parfümden sıktı ve hazır olduğunu düşünerek odasından çıktı..

Bahçeye indiğinde kalabalık toplanmıştı bile babasının komutlarıyla birlikte tüm misafirlerle tek tek ilgilendi,her ne kadar boğuluyormuş gibi hissetsede mecbur olduğunu biliyordu..Kısa bir an babasından müsade istedi nefes almak istiyordu biran içinde olsa kalabalıktan sıyrılmak istedi..Bahçenin dış kapısına yöneldi dışarı çıktı sigara içmek istedi sigarasını çıkardı yakmak için ceplerini yokladığında çakmağını bulamadı..Tam korumalarından birine seslenecekken karşısındaki görüntüyle dondu kaldı..

- Bay Vegas müsade ederseniz sizin için sigaranızı yakayım..




(Arkadaşlar yorum yapıp varsa eleştirilerinizi söylerseniz sevinirim heyecanlı bölümler bizleri bekliyor hazır mısınız? :)

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin