Bölüm 2

1.6K 73 33
                                    

-Bay Vegas..Bay Vegas.. Yanlış birşey mi söyledim iyi misiniz?

Vegas bir an için şoka girmişti sanki karşısında gördüğü bu yüz haftalardır aklından çıkaramadığı o gülümsemenin sahibine aitti..Oydu karşısında duruyordu..Ani bir iç çekişle kendini toparladı..

-Teşekkür ederim..Tanışıyor muyuz ?

-Tabiki sizi tanıyorum bay Vegas..Ah pardon kendimi size tanıtmadım tabi ismim Pete Bay Kin'in korumasıyım efendim..

-Kin'in koruması mısın?Bu zamana kadar neden görmedim seni peki diye sordu aslına sormak öğrenmek istediği çok şey vardı susmadan konuşmak ve vereceği cevapları dinlemek istiyordu..

Kalp atışlarına hakim olmaya çalışsada heyecandan içi içine sığmıyordu nasıl bu kadar yakınındayken bulamamıştı onu kendini kendine sinirlenmekten alıkoyamıyordu..Sakin kalmaya çalıştı...

-Efendim uzun süredir burada yoktum Bay Kin tarafından başka bir yerde görevlendirilmiştim..Birkaç hafta önce geri döndüm..Aslında şuan izindeyim uzun ve zorlu bir görevden çıktığım için fakat bu akşam buraya Bay Kin ile birlikte gelmem gerekti..

Vegas kendine hakim olmaya çalışsada heyecanla konuşan bu adam karşısında gülümsemeden durmak için kendini zorluyordu..Bu kadar basit şeyleri konuşurken bile gülümsüyor,gülümsediğinde gözleri adeta tek çizgi oluyordu..Pete karşısında birşeyler anlatırken Vegas,yüzünü, konuşurken sürekli kullandığı ellerini, vücudunu incelemekten kendini alamıyordu...

-Pete...Pete...?

-Kusura bakmayın Bay Kin'in yanına gitmeliyim..Sohbet için teşekkür ederim hoşçakalın efendim...

Pete ellerini birleştirip hafifçe eğilerek Vegası selamladıktan sonra Kin'in yanına doğru gitti..

Vegas hala şaşkındı ne düşüneceğini nasıl davranacağını bilmiyordu..Neden bu kadar heyecanlanmıştı,kalbinin yerinden çıkacak gibi atmasıda ne demek oluyordu? Hayatı boyunca hissetmediği bu duygu neydi kendini sorgulamadan duramadı...

Gece boyu babasıyla birlikte misafirleri ağırladı ters giden birşeyler olmadığından emin olana kadar herşeyle tek tek ilgilendi..Tüm misafirler dağıldığında Kin vegasla vedalaşmak için yanına geldi...

-Vegas..Çok güzel bir geceydi herşey yolunda yatırımcılarımız yaptığımız işten memnun senin bu işte emeğin çok tebrik ederim...

-Hep birlikte çalıştık umarım daha büyük işler yaparız Kin..

Kin ile konuşurken bakışlarını tam arkasında duran Pete den alamıyordu..Kendini tutmaya çalışsada Pete'ye bakmak onunla konuşmak gülümsemesini görmek istiyordu...

-Kin yarın ofisine uğrayacağım konuşmak istediğim bazı konular var olur mu?

-Tamam sabahki toplantıdan sonra ofisimde görüşelim o zaman..İyi geceler..

Kin vegası ve babası bay Kom'u selamladıktan sonra çıkışe doğru yürümeye başladı..O sırada Pete de hafifçe başını eğerek onları selamladı ve Kin'i takip ederek oradan ayrıldı..

-Baba benimle bir işin yoksa Macauya bakıp yatacağım..

-Gidebilirsin bugün iyi iş çıkardın..

Vegas hızlı adımlarla Macau'nun odasına doğru gitti..Macau partiye inmemişti odasında hafif müzik eşliğnde yatağına uzanmış kitap okuyordu..Vegas kapıyı tıklatıp içeri girdi..Hızlıca ceketini odadaki koltuğun üzerine burakıp Macau'nun yanına uzandı...Macau şaşkın bir ifadeyle abisine baktı...

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin