BÖLÜM 15

577 32 14
                                    

Vegas Petenin uzun süre gelmemesiyle kalkıp ona bakmak için karavana gittiğinde karavan boştu..

-Pete..Pete nerdesin ..

Dışarı çıkıp seslenmeye başladı içine oturan o huzursuz hisle birlikte etrafa bakınıp bağırıyordu..Cebinden çıkardığı telefonla Peteyi aradı kapalıydı..

-Hayır..Hayır..Hayır Pete bana bunu yapmadın değil mi yapmış olamazsın Pete nerdesin...

Bağırmaya devam etti etrafta hiç kimse yoktu ne yacağını bilemedi beyni durmuş gibiydi..Göğsündeki keskin sancı nefes almasını zorlaştırıyordu..Olduğu yerde diz çöktü...

-Bunu bana yapmış olma Pete..Nerdesin...

                ************

Pete gözünü açtığında içinde küçük kırmızı loş bir ışığın yayıldığı karanlık bir odadaydı...Ne olduğunu anlamaya çalışarak etrafına bakındı..Elleri bağlıydı yere serilmiş ince bir battaniye üzerindeydi..Bağırmaya başladı..

-Hey nerdeyim ben ne oluyor...Kimsiniz siz ne istiyorsunuz...

Bir süre bağırmaya devam etsede kimseden cevap alamadı..Uzun süren sessizlik Peteyi delirtecekti sanki...Ne olduğunu hatırlamaya çalıştı.Başındaki ağrı kıvranmasına neden oluyordu..

-Duş aldım,karavandan çıktım,Vegasa doğru yürürken..Ah evet boynumda bir acı ve sonra vücuduma yayılan sıcaklık ..Ve buradayım...Siktir ne oluyor...Vegas nerdesin..

  Pete bunları tekrarlarken odanın demir kapısı büyük bir gıcırtıyla açıldı...

İçeri giren kişiye kısık gözlerle baktı tanımaya çalılştı..Yaklaştığında anladı..

-Bayan Nat...Ama siz neden..Ne istiyorsunuz benden?

-Açıkçası seninle bir derdim yok Pete..

-Benimle derdiniz yoksa bu ne demek oluyor bırakın beni...

-Senin hatan Pete Vegasın yanında olmak..Madem Vegası öldüremedim..Ona kaybetme duygusunu yaşatmaya karar verdim..

-Ne?

-Vegas şuan onu terk ettiğini sanıyor...Ahh ne trajedi ama. Çok sevdiği sevgilisinin onu terk etmesi eminim Vegas gibi birinin delirmesi için yeterli bir sebep..

Pete şok oldu Vegas onu bulamayacaktı..En kötüsüde ona bir şey söylemeden kaçtığını düşünecekti..

Bayan Nat bir şeyler zırvalasada Pete Vegası düşünmekten odaklanamadı..

-Kısacası Pete buraya alışsan iyi olur bundan sonra burada kalacaksın..

Pete olduğu yerden kalkmaya çalıştı 

-Hemen bırak beni orospu Vegas bunu anlamayacak mı sanıyorsun bu defa seni öldürmesini engellemeyeceğim yoo seni kendi ellerimle geberteceğim..

-Akıl sağlığını korumaya çalış Pete zira burada yanlız olacaksın..Adamlarım düzenli olarak yemeğini verecek şu küçük oda banyo ve tuvalet...

Bayan Nat Petenin ellerini çözüp odadan çıkarken  hiç duraksamadı..

Pete ayağa kalktı kapıya doğru koştu..Kapıyı yumruklamaya çalışsada demirden kapı ellerini oldukça acıtıyordu..Yanlız kaldığı odaya şöyle bir baktı...

-Vegas beni bulacak mısın? Yoksa gerçekten seni öylece bıraktığıma mı inanıyorsun..?

Ellerini başının arasına alıp öylece yere oturdu...

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin