Vegas sabah uyandığında Peteyi parmağındaki yüzüğe bakarken yakaladı..
-Sevdin mi?
Pete Vegasa baktı güldü..Dudağına küçük bir öpücük kondurdu..
-Çok sevdim...
-Bugün biraz gezinti yapmak istiyorum seninle...
-Olur tabi ama misafirlerimiz gelecek demiştin..
-Akşam gelecekler çok vaktimiz var güzel değerlendirelim olur mu?
-Tabiki olur sevgilim..Peki kimler gelecek söylemeyecek misin?
Vegas yataktan kalktı Peteyi kucağına aldı...
-Çok meraklısın değil mi? :)
-Elimde değil..
Vegas Peteyi duşa götürdü suyu açtı Petenin saçlarını vücudunu yıkadı ...
-Beni bu kadar şımartma alışıyorum...
-Alışmanı istiyorum zaten...İstediğin tüm ilgiyi bende bulmalısın Pete...
Pete güldü...
-İstediğim her şey sende Vegas...
-Ben duş alırken sen giyinmeye başla hemen çıkacağım..
Pete giyinmek için odaya geçtiğinde Vegas duş alıp hemen yanına geldi...Pete giyinmiş saçlarını kurutuyordu...Vegas havluyu Petenin elinden aldı yatağa oturttu..
-Senin için kurutayım...
Vegas Petenin saçlarını kurtmaya başladığında Pete kollarını Vegasın beline sardı...
-Rüya gibi...
Vegas dizlerinin üzerine çöktü Petenin göz hizasına geldiğinde yüzünü sevdi gözlerine baktı...
-Pete seni o kadar çok seviyorum ki ahh...
Boynuna gömülüp kokusunu içine çekerken Pete vegasın dağınık saçlarını sevdi...
-Giyineyim hemen çıkalım...
Hazır olduklarında evden çıktılar...Orman yolunda güzel bir yerde yemek yediler...Güzel bir yürüyüş yaptılar Vegas Petenin elini sıkıca tutuyor bir an bile bırakmıyordu..
-Yorulduğunda söyle ...
-Gayet iyiyim buranın havası bana çok iyi geldi...
Vegas saatine baktı
- Bir saat sonra ilaç içeceksin ... Yavaş yavaş arabaya dönelim sonra güzel bir yerde otururuz olur mu?
-Vegas ben iyiyim ilaç içmek istemiyorum..
-Henüz tam anlamıyla iyileşmedin ilaçların bitene kadar kullanmanı söyledi doktor..
-Ama ilaç içtiğimde uykum geliyor..
-E ben buradayım omzumda uyuyabilirsin sevgilim..
Arabaya geri döndüler ...Vegas arabayı çalıştırıp çok güzel bir yamacın kenarında durdu harika bir orman manzarası vardı karşılarında...
-Vegas burası çok güzel..
-Sanırım bizim için birde orman manzaralı ev almam gerekecek..
Pete güldü... Vegas arabadan Petenin ilacını ve suyunu getirdi...
-Hadi iç...
-İstemiyorum...
-Peteee...
Vegas ilacı dudaklarının arasına sıkıştırdı Petenin dudaklarına yaklaştı diliyle Petenin ağzına ilacı ittirdi dudaklarını emerek geri çekildi...Sonra suyunu içirdi... (Bu sahneyi burada kullanmak zorundaydım:)
-Bir şekilde ilacı bana içirdin...
-Her gün böyle içirebilirim...
-Fena fikir değil aslında :)
Akşam olup güneş kendini geri çekene kadar manzaranın tadını çıkardılar..Bol bol konuştular Vegas gelecek planlarından bahsetti Pete hayran hayran onu dinledi...Uzun zamandır geçirdikleri en sakin en huzurlu günlerden biriydi...
-Akşam oldu artık geri dönmeliyiz ...
-Olur..Ama en kısa zamanda yine yapalım bunu seninle böyle...Çok iyi geldi bana...
-Tüm zamanlar bizim sevgilim ne zaman istersen...
Arabaya binip geri dönüş için yola çıktıklarında Pete başını Vegasın omzuna koydu uyuklamaya başlaması çok uzun sürmedi..Vegas arabayı sürerken Petenin elini hiç bırakmadı ara ara saçlarını kokladı..Evin önünde geldiklerinde saçlarını okşayarak uyandırdı...
-Geldik Pete..
Pete uykulu gözlerle kalktı...
-Biraz başım ağrıyor Vegas...
-İyi misin neyin var...
-İyiyim merek etme birazdan geçer...
-Hadi odamıza çıkalım sana göstermek istediğim bir şey var...
-Olur..
Birlikte odalarına çıktılar..Vegas Petenin ellerini tuttu..Gözlerinin içine baktı..Sonra odadaki balkon kapısını açtı..
-Gel sevgilim...
-Ne oluyor...
-Sadece gel..
Petenin gözlerini kapattı balkona çıktılar...Kulağına eğildi..
-Hazır mısın?
-Hazırım ...
Vegas ellerini çektiğinde Pete gördükleri karşısında çok şaşırmıştı...
-Vegas bu..
-Tüm sevdiklerimiz burada şuan hadi evlenelim Pete daha fazla vakit kaybetmeyelim...
Petenin gözleri doldu..Dışarıya baktı tüm arkadaşları oradaydı..Hatta Bay Kin sevgilisi Porche,Macau,Bay Korn bile oradaydı...Kumsal bembeyaz tüllerle süslenmiş,ışıklar göz kamaştırıyordu...Harika görünüyordu...Vegasa döndü..
-Evlenelim sevgilim...
İkiside gözlerinden akan yaşlara engel olamadı..Vegas Petenin yünüzü ellerinin arasına alıp dudaklarını öptü..
-Hadi giyinelim..Bizi bekliyorlar...
Odaya geçip Vegasın hazırlattığı beyaz smokinleri giydiler..Vegas küçük mor yaka çiçeğini getirip Petenin smokinine taktı...Papyonunu düzeltti...
-Hazır mısın?
-Çok heyecanlıyım..
Vegas Petenin alnından öptü..
-Hadi evlenelim sevgilim :)
El ele tutuşup kapının önünde durdular derin bir nefes alarak birbirlerine baktılar...
(BÖLÜM SONU)
(Bir dahaki bölüm bir düğün yapmamız yokmu şöyle davullu zurnalı 😂)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]