BÖLÜM 5

1.1K 64 37
                                    

İçeri sızan güneş ışığı Pete'nin yüzüne vurduğunda gözlerini araladı..Üzerinde tatlı bir yorgunluk vardı..Vegasın beline dolanan kolunu hissettiğinde kıpırdamaya çekindi..Gece olanları düşünmeye başladı değişik bir his vardı içinde huzursuz hissediyordu..Vegasa karşı bir şey hissetmediğinden emin olduğunu düşünürken kendini ona teslim ettiği için pişmanlık duyuyor gibiydi..Pişmanlık mı bu bilemiyordu kafası iyice karıştı..

Ensesinde hissettiği nefes ile düşüncelerinden sıyrıldı..

-Günaydın..

Başını çevirip vegasa baktı sonrasında apar topar kalktı..

-Günaydın Vegas..

-Nasıl hissediyorsun iyimisin..

-Açıkçası nasıl hissettiğimi bilmiyorum..

Hızlıca duş almak için banyoya doğru yönelmişken..Vegas güldü..

-Demekki kafanı karıştırmayı başardım..Bu iyi Pete en azından şimdi biraz düşünebilirsin..

-Neyi düşünebilirim..

-Bizi..Beni sevmeyi denemeyi düşünebilirsin..

-Fikrim değişmedi sana karşı bir hissim yok Vegas..

Banyoya girip alel acele kapıyı kapattı sırtını kapıya yasladı öylece kaldı..Biraz utanmış hissediyordu..Duş alıp çıktı üzerini giyindi..Bu sırada Vegas..

-Beni bekle duş alıp giyineceğim sonrasında konuşacaklarımız var..

Vegasın duştan çıkmasını beklerken odada unuttuğu telefonu fark etti hızlıca eline aldı Bay kin i aramak istedi telefonda şifre yoktu bu iyiydi hızlıca Kin i aradı..

-Alo Vegas nerelerdesin sana ulaşamadım kaç gündür..

-Bay Kin ben Pete..

-Pete neler oluyor sesin neden böyle geliyor..

-Bay Kin fazla vaktim yok..Bay Vegas beni bilmediğim bir eve getirdi saçma sapan şeyler söyleyip beni buraya kilitledi çıkmama izin vermiyor kaçamıyorum lütfen yardım edin..

Kin büyük bir şaşkınlıkla..

-Ne diyorsun sen Pete nerdesiniz..

-Bilmiyorum Bay Kin yardım edin lütfen ben..

Vegas telefonu elinden kapıp kapattığında gözündeki öfkeden ölesiye korkmuştu..Biranda yutkundu..Vegas öyle sinirlenmiştiki dişlerini sıktığında belirginleşen çenesi çatık kaşları keskin gözleriyle öfke saçıyordu..Sert bir tokatla yüzünün uyuştuğunu hissetti..

-Gerçekten sana güvenemezmiyim Pete?
Biraz olsun deneyemezmiydin beni anlamayı..

Pete şaşkındı yüzündeki acıyla bir süre kendine gelemedi..Hızlıca kaçmaya çalıştığında boynunda bir acı hissetti Vegas onu boyundan yakaladığında kaçamayacağını anladı..

-Bırak beni pislik heriff..Sana söyledim gitmek istiyorum..

-Gerçekten böylemi olsun istiyorsun Pete ben güzellikle olsun isterken sen bunu mu istiyorsun..Peki istediğin gibi oynayacağım..

-Ne..Ne diyorsun bırak beni..

Saçlarını öyle sıkı çekiyordu ki Pete harek edemiyordu..Vegas Pete yi sürüklemeye başladı onun söylediklerini duymuyordu bile öfkeden gözü dönmüştü..Karanlık bir odaya girdiklerinde Pete titremekten kendini alamıyordu..Vegas Pete'nin yüzüne baktı..

-Hiç heveslenme bu evi babam dahil kimse bilmiyor burası benim gizli evim bizi kimse bulamaz burada..

Pete son umudunuda kaybettiğini anladı..

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin