OLAYLARDAN 2 YIL SONRASI..
Telefon sesi ile uyanan Pete yatakta telefonunu aradı..Bulduğunda ekranda yazan ismi görünce biran duraksadı..Arayan Bay Kindi..
-Alo merhaba Bay Kin..
-Hey..Pete nasılsın..Uzun zaman oldu neden aramıyorsun hiç.
-Bildiğiniz gibi efendim çalışıyorum..Başka bir şey yok..
-Anladım Pete uzun zamandır ordasın..Babanı kaybedeli bir yıl oldu tek başına sıkılmadın mı artık?
-Ben iyiyim Bay Kin..Keyfim yerinde..
-Hiç bir zaman kötüyüm demezsin zaten ...
Pete hafiften gülümsedi..
-Başka birşey yoksa kapatmalıyım bugün arkadaşlarımla bululacağım..
-Peki Pete birşeye ihtiyacın olursa beni ara..Ha birde bu aralar babam seni arayabilir haberin olsun..Hoşçakal..
Telefonu kapatan Kin karşısında oturan Vegasa baktı..Vegas ayağa kalktı..
-İyi olması yeterli..
Odadan çıkarken Petenin sesini duyduğu için keyifliydi..Pete öylece ansızın hiç kimseye söylemeden gitmişti..Vegasın onu durdurma fırsatı olamamıştı..İki yıl..Tam iki yıldır Peteyi görmüyordu..Ara ara Kinden aramasını isteyip sesini dinliyor iyi olduğunu anladığında rahatlıyordu...
Petenin gidişiyle eski ruhsuz haline geri dönmüştü...Etrafındaki herkese eziyet ediyordu..Çalışanları birşey sormaya dahi çekiniyordu..Kimseyle konuşmuyor zorunlu kalmadıkça muhattap olmuyordu..Babasının evinden ayrılmıştı..Çıkardıkları sorunlara daha fazla katlanamamıştı..Kendiyle kalmak istemişti..Sadece Macau ile ilgileniyor arada onunla konuşup rahatlıyordu..
Macau Pete ile olan herşeyi bilip Vegası yargılamadan dinleyen tek insandı..
****************
10 Gün Sonra..
-Hasiktir toplantıya geç kalıyorum..
Vegas sıkışık trafiğin ortasında kaldığında geç kaldığı toplantının stresiyle küfürler savurup duruyordu..Macau omzuna vurup sakinleştirmeye çalıştı..
-Patron sensin biraz geciksen sorun olmaz P'Vegas..
-Patronda olsak zaman konusunda prensipli olmalıyız Macau bunu ciddiye al..
-Fazla takıyorsun P..
Macau alaycı tavrıyla sakinleştirmeye çalışsada Vegasın sakinleşmeye niyeti yoktu..
Şirkete geldiklerinde aceleyle asansöre doğru koştu..Arkasında kalan Macauya..
-İşlerimi halledene kadar buralarda oyalan seni arayacağım..
Asansör kapanmak üzereyken seslendi..
-Kapıyı tutun lütfen..
Elini asansör kaspısının arasına soktu..Kapı açıldığında karşısında duran adamı görünce kalakaldı..
Kendine gelemedi..Konuşamıyordu..
-P...Pete..
Ağzından zar zor çıkardı adını..
-Pete sen..
Pete şok olmuştu aceleyle asansörden indi..Koşar adım uzaklaşmaya başladı. Vegas arkasından gitmeye başladığında toplantı aklından uçup gitmişti bile...
-Pete bekle..Pete..
Pete durdu..Derin bir nefes aldı..Yavaşça arkasını döndü..
-Buyrun Bay Vegas..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]