Bölüm 6

1K 51 17
                                    

Vegas Petenin kusursuz vücudu ve kışkırtıcı kokusuyla kendinden geçmişti..Her zerresini öpmeye çalışıyordu .Yavaşça aşağı doğru eğildi petenin giydiği eşofmanı aşağı çekti,kalçalarını avuçlayarak sıkarken yüzünüde götüne doğru bastırıyordu..Boxer ını ani bir hareketle aşağı doğru çekip ayağa kalktı vücudunu tamamen Peteye yasladı giydiği tşörtü yırtarak çıkardı karın kaslarında dolaştırdığı parmaklarını arkaya doğru getirdi deliğinden içeri soktuğu iki parmağıyla sertleşen organına yer açmaya çalışıyordu..İçine doğru ilerlediğinde hiç birşeyle alakası kalmamıştı istediği tek şey buradaydı ve ona sahip olan tek kişi kendisiydi sadece bunun verdiği zevk bile daha azmasına yetiyordu.Petenin deliğine soktuğu penisi bir süre yavaşça girip çıktı sonrasında hazzı doruğa geldiğinde hızlandı Petenin içine boşaldığında rahatlamış hissediyordu..Kendini geriye çekip Petenin boynu yalarken ellerini yüzüne götürdü..Yüzünü sevmek isterken gözlerindeki ıslaklığı hissetti..

-Pete..

-...

Hemen kendisine doğru çevirdiği Petenin gözünden akan yaşları gördüğünde hem şaşırmış hemde pişmanlık hissiye boğazında bir düğüm olmuştu..

-Pete.. Pete ben..

Elleriyle göz yaşlarını sildi..Yüzünü avuçlarının içine aldıktan sonra sarıldı..

-Beni giydirir misin Vegas?

-Pete ben gerçekten..

-Lütfen...

Vegas peteyi giydirmek için eşyaları eline aldı giydirirken oda ağlamaya başladı..Kendi kendine mırıldanıyordu..

-Kahretsin Vegas ne yapıyorsun sen kendini tutmalıydın...

Vegas göz yaşlarına engel olamıyordu Peteyi yere oturttuktan sonra tekrar yüzüne baktı akan yaşlarını silip alınını alnına yasladı..Gözlerini kapatıı..

-özür dilerim Pete ...Özür dilerim...

Pete tepki vermiyordu..Konuşmuyordu vücudunu kıpırdatmıyordu öylece duruyor gözlerinden yaşlar akıyordu...

Vegas kendini geri çekti Petenin bileklerindeki zinciri söktü..Bir süre bileklerini ovaladı öptü..Sonra kucağına alıp odadan çıkardı...Merdivenlerden yukarı çıkarken Petenin başı  yorgunlukla Vegasın boynuna gömüldü..Kendine bir hayli kızgın olan Vegas tekrarladı...

-Özür dilerim Pete..

Odaya çıkardığı zayıf kalan bu bedeni yavaşça yatağa yatırdı..Pete hala boşluğa bakar gibi bakıyordu..Vegas ne yapacağını bilmeden sadece ellerini sımsıkı tutuyordu..

-Pete bana bak...

-...

-Bana bak Pete tamam sen kazandın seni geri götüreceğim..

Pete istediği şeyi elde etmesine rağmen hala tepki vermiyordu..

-Pete lütfen birşey söyle hemen götüreceğim seni söz veriyorum..

-Uyumak istiyorum..

-Tamam dinlen sana lapa yapacağım kendini toparladığında seni geri götüreceğim söz veriyorum bir daha bunu sana yapmayacağım Pete..

Pete yavaşça gözlerini kapatıp uyumak istedi..Vegas mutfağa gitti..Ellerini tezgaha dayayıp bir süre durdu kendine olan kızgınlığı gitgide artıyordu elini hızlıca tezgah mermerine vurduğunda hissettiği acı göğsünde hissettiğiyle kıyaslanamazdı..

-Tanrım...Ona bu kadar aşık olmuşken ben...Ben ne yaptım..Bir daha beni sevmesini isteyemem daha onu kazanamadan kaybettim...

Aradan iki saat geçtiğinde Vegas Pete için hazırladığı lapayı odasına çıkarttı..Pete yataktaydu hala uyuyordu tepsiyi komodinin üzerine koydu yüzünü okşamak istediğinde Pete hafifçe gözlerini araladı..Vegas elini geri çekti..

-İyi misin Pete ..Hadi otur lapa getirdim dünden beri hiç bir şey yemedin..

Pete yavaşça doğrulmaya çalışsada vücudu izin vermedi..Başı tekrar yastığa düştüğünde Vegas telaşlandı..

-Pete neyin var..?

-Ben..

-Pete iyimisin pete?

Vegas telaşla yüzünü avuçlarının arasına aldığında Petenin çok sıcak olduğunu fark etti yüksek ateşten dolay kendinden geçmiş olmalıydı..Hızlıca kucağına aldı bayoya götürdü ayakta duramadığından sarılır vaziyette duşun altında durdular suyu açtığında Pete titremeye başladı..Vegas sıkıca sarıldı kolları petenin tüm vücudunu sarıyordu..Pete istemsizce vegasın boynuna doğru başını koydu..Titremeye devam ederken ellerini vegasın beline doladı..

-Yardım et..

-Pete burdayım duyuyormusun beni Pete..

-...

Vegas alel acele Peteyi duştan çıkardı vücudu biraz soğusada gözlerini açamıyordu..Hızlıca üzerini kuru kıyafetlerle değiştirip onu arabaya taşıdı..

-Hastaneye gidiyoruz Pete duyuyormusun beni..

Vegas kendini tutamıyordu bunun kendi suçu olduğunu biliyordu..Ona bunu yapmak istememişti..Ama şimdi..

Hastahaneye geldikten 3 saat sonra Pete yattığı yerde gözlerini yavaşca aralamaya başladı..

-Ne.. Neredeyim..?

-Hastanedeyiz Pete iyimisin?

Pete gözlerini tamamen açtığında derin bir nefes aldı..Doğrulmak istedi Vegas hemen ayağa kalkıp kollarından destekleyerek onu oturttu..

-Kin burada..Birazdan gelir yanına..

-...

-Pete ben herşey farklı olsun istedim ama olmadı beceremedim..Özür dilerim..

Pete cevap vermedi Vegasın yüzüne dahi bakamıyordu..Odanın kapısı açıldı gelen Bay Kin ve Pol dü..Onları görünce biran gözleri parladı..

Vegas gözlerindeki o ışığı ve yüzünde oluşan tebessümü görünce rahatladı..

-Ben artık gideyim Kin..

-Vegas konuşmayacak mıyız?

-Daha sonra Kin daha sonra konuşuruz..

Vegas odadan çıkarken Pol Pete ye sarıldı vücudundaki kemer izlerinden dolayı canı acıyan Pete biraz inledi..

-Ah Pol yavaş..

Vegas biran arkasını döndüğünde ikisini öyle görmek canını yaksada..Yumruklarını sıkıp odadan çıktı..

-Pete sen iyimisin?

-İyiyim Bay Kim merak etmeyin..

-Anlatmak istediğin bir şey varmı Vegas ne yaptı sana..

-Hiç...Hiç birşey sorun yok merak etmeyin..Sadece dinlenmek istiyorum..Bir süre izin kullanıp memleketime gidebilir miyim?

-Tabiki ama tamamen  iyileştikten sonra gidebilirsin.. Ayrıca Pol de seninle gelmeli yanlız kalmamalısın anlaşıldı mı?

-Tamam efendim..

10 gün boyunca kendini toparlamaya çalıştıktan sonra Pol ile birlikte yola çıkmak için hazırlandılar..Arabaya binmeden önce..

-Gelmek zorunda değilsin Pol yanlızda gidebilirim...

-Bay Kimin emrine karşımı geliyorsun Pete onu arayayım mı?

-Hayır hayır tamam ..

-Aferin sana uslu ol..

Bu cümle ona kısa bir an için  birini hatırlatsada sadece gülümsedi..Pol saçlarını karıştırıp arkadaşını sarılır gibi sevdikten sonra arabaya bindiler..

Tam arkalarında onları izleyen bir çift keskin göz vardı..Fark etmediler...

(Bölüm 6 bitti daha heyecanlı bölümler yazacağım aklımda güzel şeyler var umarım okuma sayısı da artar :)

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin