Pete yüzünde hissettiği nefesin huzuruyla gözlerini açtığında çoktan sabah olmuştu..
Vegasın yüzüne yaklaştı burnunu onun burnuna sürterek dudağına küçük bir öpücük kondurdu...Vegas gözlerini araladı..Uykulu sesiyle..
-Beni her gün böyle uyandırman için ne yapmalıyım..
Peteye belinden sıkıca sarılıp kendine doğru çekti..
-Özel bir şey yapmana gerek yok..
-O zaman...
Petenin üzerine çıkıp bacaklarına oturdu..Yüzüne bakıp gülümserken elleri vücudunda daireler çiziyordu..Yavaşça yüzüne doğru eğildi yanağıdan öptü..Pete çoktan ellerini boynuna dolamış Vegasın ona hazzı yaşatması için gözlerinin içine bakıyordu..
Vegas derin bi nefes aldı..Başını Petenin boynuna gömdü...
-Bu koku sadece bana ait.. Boynunu emmeye başladığında böyle mırıldandı..
Pete elleriyle Vegasın yüzünü kendine doğru çekti..
-Bu beden sana ait...
Öpüşmeye başladıklarında organları çoktan sertleşmişti bile..Vegas bir yandan Petenin kıyafetlerinden bir yandan kendininkilerden kurtuldu..Petenin çıplak kalan vücuduna baktıkça kendine hakim olmakta zorlanıyordu..Yatağın yanındaki komodine uzanarak çekmecesinden bir kelepçe çıkardı..Eliyle havaya kaldırarak..
-Vegas tarzı denemeye hazır mısın?
-Vegas tarzı?
-Kelepçeyi yavaşça bileklerine takarken kulağına fısıldadı..
-Sadece kendini bana bırak..Sana en iyi orgazmını yaşatacağım..
Yatak başlığına kelepçelediği adam şimdi oldukça savunmasız ama en seksi haliyle uzanırken..Vegas organını okşuyor vücudunu emiyordu..İçeri sızan güneş ışığı yavaş yavaş terleyen bedenlerini parlatıyordu..
-Aklımı kaybetmeme neden olacaksın Pete.. Derin nefes ve iniltiler arasında Vegas mırıldanıyordu..
Pete Vegasın altına adeta kıvranıyordu.Elleriyle yatak başlığını kavramış kendini tamamen teslim etmişti...Vegas boynundan başlayarak vücudunu emdi sertleşmiş organına geldiğinde ıslaklığını hissetti..Parmak ucuyla biraz uyardıktan sonra sertçe ağzına aldı bir yandanda parmaklarıyla girmek istediği deliği uyarıyordu..Pete kıvranıyordu..Hissettiği hazla Vegasa dokunmak istiyordu..
Vegas başını kaldırıp Petenin bacak arasından ısırdığında Pete oldukça yüksek sesle bağırdı...
-Ahh Vegas..
-Ne istediğini söyle..
-Sana dokunmak istiyorum...
-Hayır...
Vegas Petenin böyle kıvranmasıyla daha da azıyordu..Peteyi sert bir şekilde yüz üstü çevirdi..Ellerini saçlarına daldırıp sertçe çekti..
-Vegas...
Petenin iniltileri git gide daha yüksek çıkıyordu..
Vegas Petenin kalçalarını ayırıp organını onun deliğine soktuğunda Pete mırldandı...
-Daha sert...
-Ne istiyorsun...
Vegas Petenin vücuduna uzanmış ileri geri onunla oynuyordu..
-Ne istediğini söyle..
-Ah Vegas daha sert olmanı istiyorum..
Vegas boynundan ısırıp saçlarını çektiğinde Petenin attığı çığlıkla hızlandı...Ellerini Petenin beline bastırarak içine girip çıkmaya devam ettii..Hızlandıkça hareket edemeyen Pete başını yatağa gömüp yatak başlığını sıkıca tutuyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]