BÖLÜM 20(FİNAL)

1.1K 26 42
                                    

Birlikte bahçeye indiklerinde onları içtenlikle karşılayan dostları alkışlıyor onları destekliyorlardı..

Pete Vegasın elini sıkıca tutmuş ara ara yüzüne bakarak ilerlerken karşılarında duran Macau ikisinin ortasında durup aniden sarıldı..
 
Geri çekilip Petenin yüzüne baktı omuzundan tuttu..

-Teşekkür ederim Pete...Abimin yanında olduğun ona şans verdiğin onu sevdiğin için teşekkür ederim ve ailemize hoşgeldin...

Pete Macauya tekrar sarıldı..

-Beni ailenize kabul ettiğin için ben teşekkür ederim...

Denizin kenarındaki sahneye çıkıp evlilik yeminlerini ettikten sonra Vegas cebinden iki kolye çıkardı...

-Yüzüklerimiz parmaklarımızda olduğuna göre bunları takalım...İnsan sevdiğiyle iyileşirmiş Pete sen hayatıma girdikten sonra ben iyileştim..Tüm yaralarımı sıcacık gülüşünle sardın..Beni sevdin yanımda oldun hayatımın hiç bir döneminde  senin yanında hissettiğim gibi hissetmedim...Teşekkür ederim sevgilim...

Petenin gözleri dolmuştu..Vegas gözyaşlarını sildi...Pete kolyeye baktı ucunda isimleri yazıyordu..Vegas kendi isminin olduğu kolyeyi Peteye taktı,Petede Vegasa...Birbirlerine bakıp kısa bir an öpüştüler...

Gece boyu dostlarıyla çok iyi vakit geçirselerde Petenin tek düşündüğü Vegasın babasının orada olmayışıydı..Geç vakte kadar eğlendiler herkes sarhoş okana kadar içsede Vegas Petenin içmesine izin vermedi...

-Düğün günümde bir yudum bile içemedim :(

-İlaç kullanıyorsun sevgilim içemezsin..Ayrıca bak bende içmedim sana eşlik etmek için,hem düğün gecemizin her anını hatırlayacağız sarhoş olup unutmaktan daha iyi değil mi?

Pete güldü...Vegası yakasından tutup kendine yaklaştırdı...

-Beni nasıl kandıracağını iyi biliyorsun değil mi?

-Tabiki:)

Bay Korn yüksek sesle bağırdı ;

-Haydi toparlanın dönüyoruz artık çiftimizde biraz dinlensin ...

Sarhoş olan ekip mırıldanarak toparlandı...Bay Korn Pete ve Vegasın yanına geldi..

-Birbirinize iyi bakın..Birbirinizi dinleyin iyi anlayın..Hiç bir şeyin hiç kimsenin aranıza girmesine izin vermeyin çocuklar...

Pete gülümsedi Bay Kornun elini tuttu..

-Bu gece ve her zaman yanımda oldunuz çok teşekkür ederim...

Bay Korn gülümsedi arabasına doğru yürüdü..Vegas elini Petenin omzuna attı Pete Vegasın beline sarıldı birlikte misafirleri yolcu ettiler..

Vegas Peteye döndü..

-Yoruldun mu?

-Hayır :)

-Biraz daha oturmak istermisin kumsalda..

Pete Vegasa döndü..Kollarını boynuna sarıp aniden kucağına atladı..

-Hayır odamızı tercih ederim...

Vegas güldü..Petenin dudaklarına verdiği ıslaklık  gecenin başlangıcıydı... Yavaş yavaş öpüşerek eve girdiler...Vegas salondaki kanepeye Peteyi oturttu..Smokinin ceketini çıkardı..Tekrar dudaklarına yapıştığı anda Petenin ceketini omuzlarından aşağı indirdi...Pete parmaklarını Vegasın saçlarına geçirdi..Vegas Petenin papyonunu çıkardıktan sonra Peteye baktı yüzünü sevdi..Saçlarını alnından kenarı doğru çekti..

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin