BÖLÜM 17

598 33 4
                                    

Vegas arkasını döndüğünde seslenen kişinin babası olduğunu anladı..

-Biraz konuşalım Vegas..

-İnan bana hiç sırası değil baba..

-Peteye olanları biliyorum..Ben üzgünüm umarım biran önce iyileşir..

-Umarım..

-Vegas.. Nat nerede..

Vegas güldü..Eliyle saçlarını geriye doğru aldı.

-Tabiki bizi merak ettiğin için gelmedin..

-Öyle değil sadece ...

-Sadece ne? Ne diyeceksin bu yaptıklarından sonra onu sana mı vermeliyim?

-O kardeşinin annesi Vegas makul ol..

-Ben onu bir kez affettim..Şimdi Pete orada öyle yatarken bana bunları söyleyemezsin..Kim olduğu önemli değil umurumdada değil...Hatasının bedelini ödeyecek..

-Ama Vegas benim..

-Şimdi beni rahat bırak baba inan hiç sırası değil...

           ****************

Vegas evin önüne geldiğinde arabadan inmeden Kin'i aradı..

-Kin..

-Hastahaneden çıktığından beri 4. Arayışın Vegas bir değişiklik yok..

-Dönmem uzun sürmez bir şey olursa ara..

Elleriyle direksiyonu sıktı kafasını 3 kez vurdu..

-Ne yapacağım..Pete yalvarırım beni bırakma..

5 dakikadan biraz daha fazla arabada durdu..Düşünmek istiyordu kafasını toplamaya çalışıyordu yapamadı..

Eve girdi odasına çıkıp duş aldı..Petenin her giydiğinde bu gömlek sana çok yakışıyor deyip yakalarını düzeltirken mutlaka bir öpücük kondurduğu bordo gömleğini giydi..

-Uyandığında en yakışıklı halimi görmelisin sevgilim..

Hızlıca bodrum kata indi..Adamına başıyla işaret edip kapıyı açtırdı..Bayan Nat elleri zincirle bağlı şekilde yerde oturuyordu..Vegas içeri girdi Nat öfkeden  çıldırmış şekilde bağırmaya başladı..

-Bırak beni Vegas...

-Düşünme bile..Sana söyledim ölmek için yalvaracaksın..

-Ne yapacaksın bana..

-Hiç..Peteye yaptığının aynısını..

-Beni polise ver..

-Polise vermem senin için iyilik olur..İnan bana hiç iyi bir insan değilm..

Vegas ellerini cebinden çıkardı tam gözlerine bakabilmek için çömeldi..

-Ben senin kardeşinin annesiyim..

-Benim annem değilsin...Ha bu arada burada tuvalet var tam şurada ama banyo yok malesef idare et...

Vegas ayağa kalktı..Arkasını dönüp çıkmak üzereydi...

-Dua et Peteye bir şey olmasın..Yoksa inan bana buranın nasıl bir cehennem olduğunu o zaman anlayacaksın..

Nat arkasından bağırıp küfürler ederken Vegas hiç vakit kaybetmeden hastahaneye gitti..

Koridorda oturan Kin'in yanına yürüdü...

-Kin..

-Peteyi odaya alacaklarmış Vegas yoğun bakımdan çıkaracaklarını söyledi şimdi hemşire tam seni arıyordum..

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin