Vegas Petenin söyledikleri karşısında ne yapacağını şaşırdı..Elleriyle Petenin yüzünü okşuyor,alnını peteninkine bastırıyordu..
-Pete..
-Bunları söylemekte geç mi kaldım bilmiyorum Vegas..Ama bu içimden taşan duyguyu artık durduramıyorum..
-Pete..
Gözlerinin tam içine baktı..
-Bir daha beni bırakamazsın..
Dudağına sıkıca bastırarak öptü..
-Duydunmu beni Pete..Bir daha benden gitmene izin vermeyeceğim..
-Vegas..Kafam çok karışık..Hissettiğim şeyin ne olduğunu bilmiyorum..Bildiğim tek şey daha fazla erteleyemiyeceğim..
-Teşekkür ederim Pete..
Vegası hiç böyle gülerken görmemişti..Hem en içten gülüşüyle gülüyor hemde gözlerinden yaşlar geliyordu..
Pete Vegasım gözlerini tekrar sildi..
-İki yıl hem sana hem kendime eziyet ettim..Özür dilerim Vegas..
Vegas eliyle dudaklarına bastırdı..
-Şşşş..sadece şuanı düşünmek istiyorum..Buradasın kendi isteğinle yanımdasın..Başka bir şeye ihtiyacım yok..
Pete Vegasa sıkıca sarıldığında Vegas büyük bir rahatlamayla ellerini beline dolayıp başını boynuna gömdü..Eşsiz kokusunu öylesine özlemiştiki..Bedeninden taşan arzuları dizginlemekte zorlanıyordu..
Pete vegasın omzuna başını koydu..
-Çok yorgunum..
-Yukarı çıkalım..Biraz uyu olur mu?
Pete başıyla onayladı..Ayağa kalkmak istediğinde bacağındaki sızı ile yerine oturdu..Vegas Peteyi hızlıca kucağına aldı..Ellerini Vegasın boynuna doladı..Merdivenleri yavaşça çıktılar..Odaya geldiklerinde Vegas Peteyi yatağa yatırdı alnına kondurduğu öpücükten sonra uzaklaşıyorduki Pete bileğinden yakaladı..
-Huzurlu bir uyku istiyorum..
Eliyle Vegasa yanını gösterdi..Vegas giydiği ceketi ve beyaz gömleğini çıkardı..Petenin yanına uzanıp başını göğsüne doğru aldı..Sarıldı sıkıca sarıldı...Elleriyle saçını okşarken Petenin çoktan uyuduğunu fark etti..Başını koklayarak öptü..
Pete ile birlikte derin uykuya geçmesi uzun sürmedi.. Zehir gibi geçen iki yıl boyunca ikiside doğru düzgün uyumamıştı..
Gece saat 04:00 gösteriyordu..Pete gözlerini açtığında vücudunu saran sıcaklığa aslında ne kadar uzun zamandır muhtaç olduğunu fark etti..
Başını geri doğru çekti..Vegasın yüzünü görmek istedi... Elini uzattı işaret parmağıyla saçlarını alnından kenarı çekti..Gözlerinde burnunda çenesinde gezdirdiği parmağı dudaklarında durdu..Dikkatli bir şekilde Vegasın ince dudaklarını incelerken bir anda Vegas parmağını ağzına aldı..-Vegas..
Vegas parmağını emdi..Hafif gülümsedi...
-Beni mi izliyorsun..
-Ben..sadece..
-Şşş..Sadece söyle..
-Evet..
Vegas Peteyle birlikte doğruldu..Yatağın tam ortasında oturuyorlardı..
-Seni çok bekledim Pete..Ama bir gününden bile pişman değilim..
-Vegas..Hiç sıkılmadın mı?
-Asla..
-Ben bile benim karasızlığımdan bıktım..
-Asla Pete..Sıkılmadım bıkmadım..Şuan burdasın ya sana böyle dokunuyorum ya..Hepsine değdi..
Vegas nazik öpücüklerle Pete sokuldu..Pete her ne yaparsa izin verecekti..İlk kez birlikte oldukları o gecenin arzusunu asla unutmamıştı..Şimdi gerçekten aşık olduğu adamla bunu yapmak,arzusunu arttırıyordu...Vegas Petenin boynunu emerken bir yandan kısık bir sesle adını sayıklıyordu..
-Pete...
Pete kendini tamamen bıraktı Vegas boynunu,kulağını,dudaklarını emerken Pete ellerini Vegasın saçlarına geçirmişti..
-Vegas..
-Ne istediğini söyle bana...
Vegas tam kulağına fısıldıyordu..
-Vegas.. ahhh
-Sadece söyle..
-Senin olmak istiyorum...Sadece senin..
Vegas duyduğu bu cümleyle hazzı artmıştı..Sert bir şekilde Peteyi yatağa sırt üstü yatırdı..Sertleşen meme uçlarını parmaklarıyla yoklarken dudaklarını emiyordu..Dilini Petenin ağzına sokup dilini yakaladı..Petenin dilini çekiştirip emdikçe Petenin çıkardığı iniltiler onu dahada azdırıyordu.. Kendini geri çekip elini Petenin göğsünde bir süre gezdirdikten sonra meme uçlarını emmeye ve küçük ısırıklarla Peteyi şevklendirmeye başladı. Pete yaşadığı hazza inanamadı..Sert bir şekilde bastırdığı Vegasın sırtına tırnaklarını izi çıkmıştı bile..
-Ahh.Vegas...
Vegas aşağı doğru eğildi Petenin ıslak organını emmeye başladı...Diliyle emiyor ve ara sıra küçük ısırıklar veriyordu..
-Vegas..dayanamıyorum..
-Ne istediğini söyle..
-Vegas..içime gir artık..
Vegas Petenin bacaklarını hızlı bir hareketle büktü sıkı kalçalarını ayırdıktan sonra sertleşen organını petenin deliğine sürtmeye başladığında Pete yatağın çarşafını sıkarak tutunmaya çalışıyordu..Vegas yavaşça içine girmeye başladığında iniltilerin sesi artmaya başladı..Pete hazzın doruğundaydı..Bir yandan hızlanarak içinde ileri geri gitmeye devam etti bir yandan eliyle Petenin sert organını okşuyordu dudaklarınıda boş bırakmıyor arada eğilip onlarıda ıslatıyordu...
Vegas hızlandıkça Pete ona uyum sağlamak için kalçasını onunla birlikte ileri geri götürmeye başladı..
-Vegas..Ahh dayanamıyorum..
Vegas hızlandı Petenin tatmin olduğuna ikna olduğu anda kendini bıraktı ve boşaldı...Pete çoktan tatmin olmuş boşalmıştı bile..
Vegas Petenin içinden çıktı..Olduğu gibi üzerine uzandı..Terli vücutlarının ıslaklığı birbirine karışmıştı...
Vegas başını kaldırıp elini saçında gezdiren Petenin dudaklarına bir öpücük kondurdu..
-Sabrettiğim her ana değdi.. dedi gülümseyerek..
Pete halinden memnundu..Vegasın bu kadar seksi olması onunla bu denli ilgili olması ona karşı istekli olması hoşuna gidiyordu...
-Vegas..Bu yaşadığımızı asla unutmayacağım..
-Sana daha iyilerini yaşatacağım..
Vegas Peteye sarıldı bacaklarını onunkilere doladı çıplak bedenleri bir olmuş şekilde öylece yattılar..Bir süre gülüşerek sohpet ettiler..Sonrasında Pete uykuya daldığında Vegas yüzüne baktı..
Eliyle yüzünü severken..-Yemin ederim Pete sana daha iyi günler yaşatacağım..Seni kaybedemem..Bir daha olmaz..
Pete hafiften gülümsedi..Söylenenleri duyduğunu belli etti..
-Sözünü tutsan iyi edersin Bay Vegas... :)
(Bende yazarken fenalık geçiriyorum arkadaşlar:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]