(çok büyük bir hevesle yazıyorum arkadaşlar lütfen destek olun iyi okumalar)
Yola çıkalı 2 saat kadar olmasına rağmen Pete gerginlikten konuşamıyordu akşam olmak üzereydi..Güneş yerini geceye bırakmak üzere çekiliyordu ama hala nereye gittiklerini bilmiyordu..Vegas üstün körü birşeyler anlatıyor Pete sadece sorduğu sorulara cevap vermekle yetiniyordu..
Pete Vegası çok iyi tanımıyordu..Kin genellikle dış görevlerde çalılmasını istediği için etraftaki kişilerle pek ilgisi olmuyordu..Vegasla ilgili duyduğu bazı şeyler vardı sadece ve buda Pete'nin gergin olmasına hatta korkmasına yetiyordu..
Arabayı yüksek bir yamacın kıyısına çekti..
-Burada biraz duracağız Pete..
-Neden ? P'Vegas nereye gidiyoruz hala söylemediniz benim görevim nedir yanımıza hiç adam almadık bu tehlikeli değilmi tek başıma sizi koruyabilecek miyim emin değilim..
Vegas Pete'ye baktı..Dudağının kenarı hafif bir gülümseme ile kıvrıldı..
-Senin görevin Pete sadece yanımda olmak sonrasını gittiğimiz yerde konuşacağız şimdi sadece güneşin batışını izlemek istiyorum sessiz ol..
Vegas arabadan güzel bir müzik açtı birlikte manzarayı izlemeye başladılar..Durdukları yer oldukça yüksekti biraz ürkütücü olsada uçsuz bucaksız manzara harikaydı..Pete'nin kafasında bir sürü soru vardı sormak istesede çekiniyordu..Yanında oturan bu adam hem çok kibar hemde konuşmasıyla herkesi etkileyebilecek biriydi..Anlatılan hikayelerdeki kadar korkunç olamaz diye düşündü kendi kendine..
Vegas başını kısa bir an için Pete'nin omzuna koydu..Pete şaşırsada hiç kıpırdamadı..Müziğin bitişiyle arabada sessizlik oldu..
-P'Vegas.. İyi misiniz?
-İyiyim hadi gidelim çok az bir yolumuz kaldı zaten biran önce gidip yemek yiyelim acıktık değil mi?
Pete hafifçe başını sallayarak onayladı..
Ormanın içinden geldikleri bu yol Pete'ye çok yabancıydı etraf oldukça sessizdi hiç ev yada insan yok gibiydi..Sonunda büyük bir taş evin önünde durdular..Ev karanlıkta biraz ürkütücü görünüyordu..
-Geldik Pete eşyalarımızı taşıyalım sonrasında bizim için yemek yapacağım..
Pete hala anlam veremesede Vegasın söylediklerini yapıyordu..
-P'Vegas eşyalarınızı hangi odaya koymalıyım ?
-İkimizin eşyalarınıda üst kattaki büyük yatak odasına taşı sonra yanıma gel hemen..
Pete söyleneni hızlıca yaptı..Mutfağa gittiğinde Vegas bir yandan yemek yapıyor bir yandan doğradığı sebzelerde atıştırıyordu..
-Birazdan hazır olacak sen tabakları masaya taşı Pete..
-Tamam efendim.
Herşey hazır olduğunda yemek için masaya oturdular..Pete küçük gözlerinde kocaman merakla Vegas'a bakıyordu..
-Biliyorum ne oluyor diye merak ediyorsun yemeğine başla bir yandan yiyip bir yandan konuşalım..
-Merak etmiyorum desem yalan olur P'Vegas..Neler oluyor neden buradayız neden kimse yok burada..?
-Haftalar önce arkadaşlarımın ısrarıyla eğlenmek için bir bara gittim..Kenarda içerken barın tam ortasındaki masada bir çocuk gördüm arkadaşlarıyla başka hiç bir sorun yokmuşçasına eğleniyor kocaman gülümseyerek konuşuyordu..Öylesine ışık saçıyordu ki tüm gece onu izlemekten alıkoyamadım kendimi..Sonrasında uzun zaman onu aradım onu izlediğim her an gözümün önünden gitmedi ama onu bulamadım..
Pete anlam veremesede ilgiyle dinliyordu..
-Sonra evimizdeki partide kocaman gülümsemesiyle karşıma çıktı..Çok şaşırsamda onu iyice tanımak o gülüşün sadece kendime saklamak istediğime karar verdim..İşte bu yüzden buradayız Pete..
Pete elindeki çatal bıçağı biranda masaya bıraktı sandalyesini ittirerek düşürdü geri geri yürümeye başladı..Bu sırada Vegasta ayağa kalktı Pete'ye doğru yürümeye başladı..Pete korkmakta haklıydım diye düşündü biran için..
-P'Vegas bir yanlışlık var sanırım..
-Yanlışlık yok Pete..Şimdi karar verme zamanı burada benimle kendi isteğinlemi kalacaksın yoksa sadece ben istediğim için mi kalacaksın?
-Kalmayacağım..
Pete biranda arkasını döndü ve kapıya yöneldi bu sırada Vegas omzundan yakalayıp kollarını boynuna sardı..
-Seçeneklerde bu yok üzgünüm...
Kulağına fısıldadığı bu son cümleyle Pete ne yapacağını bilemedi onu sıkıca tutan Vegastan sıyrılmak istesede yapamadı...
-P'Vegas ben burda kalamam böyle birşey istemiyorum..Siz benim patronumsunuz lütfen bırakın gideyim..
Pete bunları soylerken Vegas biranda onu kendine doğru çevirdi..Yüzünü yakınlaştırdı alınları birbirine değiyordu..Pete Vegasın gözlerine bakamıyordu..Yüzünde hissettiği nefes onu dahada geriyordu..
Vegas elini Petenin yüzünde gezdirmeye başladı..parmakları alnından gözlerine oradan yanaklarına indi sonrasında çenesinde dolaştırdığı parmaklarını dudaklarına bastırdığında Pete zorlukla yutkundu..
-Pete...(Derin derin nefes alarak sadece ismini söylüyordu)..Pete..Pete..
Vegas kendini daha fazla tutamadı dudaklarını onun yumuşak dudaklarına bir kaç kez değdirip geri çekti..Pete'nin gözleri kocaman olmuştu kendini geri çekmeye çalışsada kurtulamıyordu..Elleriyle Vegası uzaklaştırmaya çalışıyordu ama Vegas öylesine güçlü kuvvet uyguluyorduki şaşkınlığında etkisiyle kendini kurataramıyordu..Vegas dahada şehvetli bir şekilde öpmeye devam etti dudaklarını araladı dilini petenin diliyle karıştırdı bir yandan öpüyor bir yandan elini pürüzsüz teninde boynunda gezdiyorudu..Kendini tekrar geri çekti derin bir nefes aldı nefesini verdiği sırada
-Sadece benimle olmalısın benim senden başka seçeneğim yok Pete demekle yetindi..
Tekrar dudaklarını buluşturmak istediğinde Pete Vegasın dudağını ısırdı..
-Siktir Pete napıyorsun?
Dudağı kanamaya başlamıştı..Pete fırsattan istifade kapıya koştu..Kapı kilitliydi..Hemen üst kata doğru yöneldi tam merdivenlerden iki basamak çıkmıştı ki büyük bir acıyla başı geriye doğru gitti..Vegas saçlarından yakaladığında hissettiği acı korkusundan büyük değildi..
-Uslu dur Pete sadece konuşalım lütfen..
-Bırak beni pislik herif..Siktir git..
Vegas güldü kolundan tuttuğu gibi üst kattaki odaya götürdü..Orada yatağa bağladı geri çekilip Pete'nin yüzüne baktığında böyle olmak zorunda değildi diye düşündü..
-Bana alışana kadar Pete bu şekilde duracaksın..Sonrasına bakacağız..
-Çöz beni piç herif..Siktir Vegas bırak beni..
-Birazdan döneceğim Pete az işim var bekle beni..
-Pislik herif bu zincirden kurtulmama izin verme duydun mu beni Vegas seni ellerimle geberteceğim..Vegas duyuyormusun beni adi herif bunu çok ağır ödeteceğim sana...VEGASSS..
Vegas hakarette etse Pete'nin koridorda yankılanan sesini duymaktan memnundu..Gayet içten bir gülüşle odanın önünden ayrıldı...
(3. Bölümde böyle bitti umarım beğenirsiniz arkadaşlar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]