Sabahın ilk ışıklarına kadar ara ara dinlenerek yaptıkları yolculuğun sonu sonsuz bir denize vardı ...Vegas sessiz bir kumsal kenarına karavanı park edip Pete döndüğünde uyukladığını gördü..
-Sessizliğe şaşmamalı neşe kaynağım uyumuş..
Petenin elini öptü alnına düşen saçlarını geriye doğru çekti..Şafak sökmeye başladığında güneşin doğuşunu peteyle birlikte izlemek istiyordu..Arabadan sessizce indi arka taradtaki mutfağa gidip Petenin sevdiği filtre kahveden yaptı..Petenin oturduğu tarafın kapısını açtığında Pete kıpırdandı..
-Ne oldu..
-Çoktan geldik..Kahve yaptım güneşin doğuşunu izleyebilir miyiz?
Pete uykulu gözleriyle Vegasa baktı hafifçe gülümsedi..Vegas elini ona doğru uzatıyordu..
-Tabiki..
Vegasın elini tutup arabadan indiğinde aldığı kahve kokusuyla mutlu oldu..
-Kahve mi yaptın.?
-Evet filtre kahve..
-Teşekkür ederim Bay Vegas :) her ayrıntı düşünülmüş bakıyorumda..
Vegas arabanın ilersini işaret edip hazırladığı kamp sandalyelerini gösterdi..
-Hadi oturalım..
Kumsalda denize dönük bir şekilde kahvelerini içerlerken Pete sabah serinliği ile ürperdi..Vegas yerinden kalkmak istedi..
-Üzerine bir şey getireyim..
Pete hızlı davranıp Vegasın kalkmasını engelledi..Elini tutup kucağına oturdu..Başını göğsüne yaslayıp ona sokulduğunda..
-Böylesi daha iyi..
-Bu sandalyeleri boşuna getirmişim..
Pete kaşlarını çattı..
-Pardon hemen kalkıyorum rahatsız olacağını düşünemedim..Yorgun olmalısın..
Tam kalkacak gibi yaptığı sırada Vegas Peteyi geri çekti .
-Pete..Ne demek istediğimi biliyorsun..Yorgunluğumun geçeceği tek yer burası..
Başını boynuna yasladığında derin nefes alıp Petenin kokusunu içine çekiyordu..
-Vegas..
-Hıı..
-Düşünmeden edemiyorum..Bana hiç bir şey anlatmıyorsun ama ben hissediyorum ters bir şeyler var değil
mi?-Hayır nereden çıkardın?
-Baban uzun zamandır seni aramadı hatta amcanda Kin ve Macau dışında kimseyle konuştuğunu görmedim..Bayan Nat..Ona ne oldu..Bana hiç bahsetmedin..
-Pete fazla düşünüyorsun..
-Vegas lütfen..Bilmek istiyorum..
-Şuan gerçekten bunları mı konuşalım istiyorsun?
Vegas hafif kızgın bir ses tonuyla çıkıştığında Pete biraz şaşırdı..
-Afedersin..Ben sadece..
-Hiç bir şey düşünmek istemiyorum Pete..Sadece seninle buranın tadını çıkarmak istiyorum..
-Anladım..
Vegas Petenin alnından öptü..
-Lütfen sende düşünme..Sen yanımda kararlı bir şekilde dur sadece..Benim çözemeyeceğim hiç bir şey yok..Sadece sensizlikle baş edemem..Geri kalan her şeyi hallederim..Anladın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]