Sağ tarafında hissetiği acıyla nefesi kesilen Vegas..Kendini bırakmak istemesede vüduna hükmedemedi..Petenin kucağına yığılıp kendimden geçtiğinde bile Petenin çaresiz bağırışlarını duyuyordu..Tepki veremiyor konuşamıyordu yinede korkudan titreyen Peteyi sakinleştirmek için elini tutmak istiyordu..
*********************
Gözlerini yavaşça araladığında Kin yatağın başındaki sandalyede oturuyordu..
-Uyandın mı? İyi misin Vegas?
-Pete...
-Beni duyuyormusun Vegas..Bekle doktoru çağıracağım...
Vegasın aklında tek bir soru vardı...Odaya şöyle bir göz gezdirdi Pete etrafta yoktu...
-Zar zor konuştu..Kin Pete.. Nerede?
-Ne anlayamıyorum söylediğini..Kendini yorma bekle hemşire doktoru getirecek şimdi..
Vegas elini uzatıp Kin'in kolundan yakaladı..Kin net duyabilmek için biraz eğildi..
-Pete...Nerede? İyimi?
-Pete Polün yanında bir kaç oda ileride yatıyor Pol..
-Ben ..Kin..
-Vegas Tanrı aşkına sana ne oluyor...Üzerine gelmek seni sıkıştırmak istemedim..Bana sürekli sonra konuşacağız dedin..Peteye karşı hislerinden bahsettin..Ama bu karmaşada ne..Sen burda böyle yatıyorsun Pol fena dayak yemiş halde diğer odada..Pete konuşmuyor sadece boş boş bakıyor..
-Kin bana yardım et..
Vegas yalvarır gözlerle baktı..Sağ yanında sızlayan yarası umrunda değildi..Doğrulmaya çalıştu..Kin omuzlarından bastırdı..Kalkmasını engelledi..
-Sakin ol..Dikişlerin zarar görecek..Beni dinle tamam seni anlıyorum..Pete ile konuşacağım onu buraya getireceğim ama bugün değil..
-Ama ben onunla konuşmalıyım hemen..
-Tamam konuşacaksın ama şuan değil yarına kadar kendini toparla ..Bu halde Peteyle düzgün konuşabileceğini sanmıyorum..Şimdi saat çok geç sabah olduğunda Peteyi ikna edip yanına getireceğim söz şimdi uyu...
Vegas zorda olsa Kinin dediğini yapmaya karar verdi..Konuşurken canı acıyor sesi kısılıyordu..Pete ile konuşmak için kendini toplamalıydı...Gözleri ilaçların etkisiyle yavaşça kapanırken aklında sadece bir kaç saat önce kollarına yığıldığında titreyen Pete vardı..
Pete Vegas ve Polün arasında olanları hala inanamıyordu..Yaşadığı korku ve şokla vücudu hala titriyor engel olamıyordu..Odada bulunan banyoya yöneldi..Ellerini yıkadı yüzüne arka arkaya üç kez su çarptı..Başını kaldırıp aynaya baktığında duraksadı...
-Ne düşünüyorum ben..Neden merak ediyorum onu..Arkadaşıma yaptığına bak...Pol kendini korumak için onu yaralamak zorunda kaldı..
Kendini böyle inandırmaya çalışsa da kalbindeki ses tam aksini söylüyordu..Düşünmeden edemiyordu..İyi mi uyandı mı..Kalbinin atışı ve göğsündeki sancı hiç hoşuna gitmedi..Eliyle sertçe göğsünü yumrukladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]