BÖLÜM 11

832 33 15
                                    

Sabah güneşi kalın perdelerden içeri sızmaya çalıştığında ilk kıpırdanan Pete oldu..Tüm gece olduğu gibi Vegas hala kollarını Peteye sarmalamış durumdaydı..Pete bacağında hissettiği küçük sızıyla ofladığında Vegas gözlerini araladı..Peteye doğru yanaşıp..

-Sorun nedir? Diye sordu.

-Hiç biraz ağrım var ilaç alırsam sorun kalmayacak..

Vegas hızlıca doğruldu gece yaptıkları şeyi düşündü..

-Bacağına dikkat etmedik tabi...diye mırıldandı..

-Sorun yok ince bir sızı sadece..

-Bu bir sorun pete..Hadi kalk seni bayoya götüreyim duş alalım sonra pansumanını yenileyip sana ilaç vereceğim..

-Duş alalım? Pete gülümsemeden edemedi..

Vegas küçük bedenli bu seksi adamı hızla kucağına aldı..

-(Yüzüne yaklaşarak) sana duşta bile rahat yok artık..Sağın solun hep Vegas bundan sonra Pete..

-Halimden memnunum..diyerek Vegası ufak bir öpücükle ödüllendirdi..

Duş başlığının altında durduklarında anlık gelen soğuk su Petenin irkilmesine sebep oldu..Vegas hemen onu kendine doğru çekti,suyu ayarladıktan sonra vücudunu yıkamaya başladı..Sonrasında bacağına doğru eğilip bandajı yavaşça söktü..Yarasına kondurduğu öpücük Petenin vücudunun titremesine yetmişti..

-Bana bebeğinmişim gibi davranma..Kendim halledebilirim..

-Bebeğimsin..

-Vegas..

-Evet :)

Vegas vücudunu yıkadığı petenin saçlarını geriye doğru alarak şampuanladı..Vücudundan yayılan kokuyla kendine hakim olmakta zorlanıyordu..Boynuna doğru eğilip kokusunu içine çekti..

-Bu kokun beni çıldırtacak..Bu koku için bana her şeyi yaptırtabilirsin..

-Elime koz veriyorsun Vegas..

Vegas Peteyi kucakladı..Akan suyun altında bir süre tutkuyla öpüştüler..Pete kollarını sıkıca Vegasın boynuna sarmış arada bir ıslak saçlarını çekiştiriyordu..Halinden gayet memnun bir tavırla kendini geri çekti..Yüzünde ellerini dolaştırdı..Gözlerinin içine baktı..

-Vegas..

-Evet..

-Acıktım :)

Vegas sesli bir şekilde güldü..Suyu kapattı..

-Önce bu problemi çözelim o zaman..

Peteyi kucağından indirmeden odaya götürdü..Üzerini kurulamasına yardım edip pansumanını yaptıktan sonra elinden tuttu..

-Aşağı inelim mutfağa bir göz atalım..

-Olur..

Pete kendine hayran bırak ışıl ışıl gözleri ve gülümsemesiyle Vegasa bakıp elini tuttu..Mutfa indiklerinde dolap bomboştu..

-Tahmin ettiğim gibi dolap boş Pete..Dışarı çıkıp yiyelim..

-Gerçekten bacağım ağırıyor Vegas çıkmak istemiyorum..

-O zaman marketten bir şeyler alıp gelelim..

-Sen halletsen..Yürümek istemiyorum..

-Burada yanlız kalmanı istemiyorum..

-Bay Korn buranın güvenli olduğunu söylemedimi? Hem birazdan adamları yollar zaten sorun yok merak etme..Sende elini çabuk tut gerçekten çok açım ve ağrı kesiciye ihtiyacım var..

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin