BÖLÜM 18

579 25 5
                                    

Balkon kapısından gelen ılık rüzgar esintisi ile Vegas gözlerini açtı..Yanında yatan Peteye baktı...Elini beline atıp sarıldığında Pete uyandı..

-Günaydın..

-Günaydın Vegas..

Atlattıkları kötü günlerin ardından Pete artık dahada iyiydi..Hastahaneden çıkalı 1 hafta kadar olmuştu..Tam anlamıyla eski sağlığına kavuşamasada ayaklanmıştı..

-İyimisin..

-Artık sormasan :)

-Her gün soracağım iyi olmanı istiyorum..Yanımda güvende ve iyi ol Pete ...

-Yanında,güvende ve iyiyim ...

Vegas yatakta doğrulup oturdu..

-Bugün kendini iyi hissediyorsan seni bir yere götürmek istiyorum...

-Nereye..

-Gittiğimizde göreceksin..

-Şimdi kendimi daha iyi hissediyorum..Uzun zamandır dışarı çıkmadım..

-İyileşmeni kutlamalıyız diye düşündüm..Hadi kalkıp duş alalım sonra yola çıkacağız yolumuz biraz uzun..

Pete Vegasa doğru doğrulup dudağından öptü..

-Vegas sen benim şansımsın...

-Hayır sen benim şansımsın..Sen olmasaydın ben sevginin varlığıyla gerçek mutlulukla tanışamayacaktım...

Vegas Petenin elini tuttu birlikte banyoya  gidip  duş aldılar...Sonrasında Petenin kıyafetlerini elleriyle hazırladı...

-Abartmıyor musun?

-Giydirmemi ister misin?

Pete güldü...Üzerlerini giyindiler..Vegas Petenin gömleğinin düğmelerini tek tek kapatıp her zamanki gibi boynuna başını gömdü...Nefesini içine çekti..Delicesine sevdiği o kokuyu iyice içine çektikten sonra Peteye baktı...

-Şimdi hazırım...

-O zaman çıkalım çok açım :)

Yola çıktılar ilk önce kahvaltı yapmak için güzel bir yerde durdular Vegas sürekli telefonuyla ilgileniyor ya mesajlaşıyor yada birileriyle konuşuyordu...

Kahvaltıdan sonra arabaya bindiklerinde tekrar telefon çaldı Vegas kısa ve net konuşuyordu..

-Söylediğim gibi bir değişiklik yok..Saat aynı aksilik istemiyorum..

Telefonu kapattığında Pete ona bakıyordu...

-Telefonun bugün hiç durmadı...

-İş biraz yoğun özür dilerim sevgilim şu andan itibaren sadece seninle ilgileneceğim...

-Sadece merak ettim bir sorun yok değil mi?

-Hiç bir sorun yok bana güven...

Vegas Petenin elini kavrayıp öptü...
Yolculukları bir hayli uzun sürdü...Pete sorsada Vegas nereye gittiklerini söylemiyordu...Hala tam iyileşemediğinden çabuk yorulan Pete uyuya kaldı...Vegas yol boyu elini bir an bırakmadı..Sık sık Petenin yüzüne bakıp gülümsüyordu...

Gidecekleri yere vardıklarında arabayı durdurdu...Petenin alnından öptü kulağına fısıldadı..

-Geldik sevgilim...

Pete gözlerini açtı karanlık olmak üzereydi...

-Neredeyiz?

-Hadi inip bakalım neredeyiz.. :)

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin