Bölüm 7

996 51 13
                                    

Harika bir sahil kasabası olan Petenin memleketine geldiklerinde saat akşam sekiz buçuğu gösteriyordı..Her ne kadar yorgun hissetsede eve vardıklarında Petenin ilk işi deniz kenarına inmek oldu..Denizle evinin arası çok yakındı..Hava kararmadan özlediği bu manzaraya bakmak istedi..Pol evin verandasından Peteyi izliyordu..Onun bu sakin mutsuz tavırlarına alışık değildi..Pete Her zaman konuşkan güler yüzlü bir adam olmuştu  ve Polun ona karşı hislerinin en büyük sebebi etrafa saçtığı o ışıktı...

Pol bir yıl önce Kin'in yanında çalışmaya başladığında ilk tanışltığı kişi Pete olmuştu..Sergilediği yardımsever ve arkadaşçıl tavırlarıyla Pol'un ona aşık olması çokta uzun sürmemişti..Ama Peteye duygularını açma cesaretinde bulunamıyordu..Burada memleketinde olmak onu biraz neşelendirsin istiyordu bunun için elinden geleni yapacaktı..İşler yolunda giderse bu sahilde ona açılmak istiyordu..

Pete hava kararana kadar öylece denizi seyretti..Eve döndüğünde Pol çoktan yemek için birşeyler ayarlamış verandaya güzel bir sofra kurmuştu bile..Elide tuttuğu kadehleri ve şarabı kaldırarak..

-Şarap..?

-Tam ihtiyacım olan şey..

-Hadi otur yiyecek bir şeyler ayarladım..Yarın biraz alışveriş yapmalıyız..

-Yanlız gelmemem iyi oldu sanırım teşekkürler Pol..

Pol gülümsedi duyduğu cümleden oldukça memnundu..Uzun uzun sohpet ettiler o kadar çok içtiler ki sarhoş oldular..İkiside masaya başını koyarak sızdı..

Gün boyu onları izleyen vegas sızdıklarını görünce temkinli bir şekilde verandaya doğru yaklaştı..Peteyi hafifçe dürtüp kendinde olmadığından emin oldu..Peteyi yavaşça kucağına aldı uyanmadığından emin olacak şekilde odasına taşımak için içeri girdi..Yatağa yatırdığında gözlerini aralayan Pete mırıldanarak sayıklıyordu..

-Siktir Pol çok sıcak..

-...

-Su..Su istiyorum Pol çok sıcak..

Bir yandan üstündekileri çekiştiriyor bir yandan söyleniyordu..Vegas hızlı adımlarla su alıp odaya geri döndü..Petenin başını yavaşça kaldırıp suyunu içirirken bir an gözgöze geldiler..Pete başını tekrar yastığa koyduğunda..

-Lanet olsun yine rüya görüyorum..diye mırıldandı..

Vegas rüya zannetmesinden memnundu..Petenin çekiştirdiği kıyafetlerinden kurtulmak istediğini anladı... Bir süre özlediği yüzünü inceledi parmaklarını yüzünde  gezdirirken alt dudağında durdu..Biraz bastırdı..O kadar özlemiştiki delice öpmek istiyordu..Sonrasında yavaşça giydiği  siyah gömleğin düğmelerini tek tek açtı..Peteyi kollarından tutup oturttu gömleğini çıkartırken Petenin başı boynuna gömüldü..Boynunda hissettiği bu sıcaklık hem çok tanıdıktı hem yabancı..Hiç bir zaman gerçekten istediği için boynuna sarılmayacağını biliyordu..

Peteyi yavaşça geri doğru tekrar yatırdı..Pantolonun düğmesini açtı fermuarını indirip bacaklarından aşağı doğru sıyırmaya başladığında yüzü bacaklarına yakın bir şekilde pantolonla birlikte aşağı doğru kayıyordu..Biraz geri doğru gitti..Delicesine özlem duyduğu adamın bedenine baktı..O kadar kusursuzdu ki..Bembeyaz pürüzsüz bir ten..Özenli vücut yapısı ellerinin parmaklarının güzelliği ve yüzü..Bu kadar kusursuz bir yüz nasıl olabilir diye düşündü..Yanına oturdu..Ellerini saçlarında biraz dolaştırıp alnına inen saçları geri doğru aldı..Kaşlarından başlayarak gözlerini burnunu yanaklarını ve çenesini parmaklarıyla yoklayarak sevdi..Dudakları... Kendini kaybedercesine öpmek istediği dudaklarına yaklaşamıyordu..

Derin uyuduğundan emindi..O yüzden dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu..

-Seni buraya taşıdım üzerindekilerden kurtardım bu öpücük bunların karşılığı Pete..

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin