Bölüm 16

560 28 3
                                    

Duyulan silah sesleriyle birlikte Pete ayağa kalktı..Demir kapıyı hızla yumruklamaya başladı..

-Buradayım beni duyan var mı? Vegas senmisin buradayım ne olur gel..

Pete bağırmaya devam ederken kapının açılma sesiyle heyecanladı..Onu almaya gelen Bayan Nat'ın adamını gördüğünde sinirle ona vurmaya çalışsada vücudu bakımsızlıktan o kadar zayıftı ki fazla direnemedi..Adam Petenin başına silah dayadı . .

-Hızlıca yürü..Sakın ters bir şey yapma sesin çıkmayacak..

Pete dediklerini yaptı..Sessizce yürüdü..Arka kapıya geldiklerinde birden bağırmaya başladı...

-Yardım edin buradayım..Yardım edin...

Kin Petenin sesini duydu Vegasa doğru baktı..

-Vegas arka kapı hemen...

Başta Vegas olmak üzere tüm adamlar arka kapıya yöneldi..Çalışan araba hareket ettiği anda Kin önüne atladı.Silahını arabayı kullanan adama doğrulttu..

-Sakın yanlış bir şey yapma ..

Vegas hızlıca arabanın arka kapısına koştu..Kapıyı açtı içeri baktı...

-Siktir..

Araba boştu Vegas sinirlerine daha fazla hakim olamadı..Arabayı kullanan adamı aşağı indirdi..

-Nerdeler ...

-Bben..ben bilmiyorum..

Vegas silahıyla yüzüne vurduğunda..

-Bir kez daha sormayacağım..Nerdeler..

Silahını adamın kafasına dayadı..

-Orman yolundan gidiyorlar ama nereye gittiklerinden emin değilim..Sağ taraftaki yolu takip edin..

Vegas hiç tereddüt etmeden silahını ateşleyip adamı kafasından vurup orada bıraktı..Arabaya atladı hızla sürmeye başladı..

-Buldum seni Pete söz veriyorum seni alacağım...

Kin ve adamları toparlanıp Vegası takip ettiler ..Yol o kadar karanlıktıki ilerlemek  çok zordu..Vegas yol üzerinde onları yakalamak için git gide hızlandı..Bir süre sonra önündeki arabayı fark etti..Bu ıssız yolda gördüğü araba onlardan başkası olamazdı..

-Buldum sizi..Seni öldürmeyeceğim orospu bana yalvarsanda öldürmeyeceğimm..

Vegas dahada hızlandığında toprak yolda toz dumana karıştı..Arabanın tam yanında ilerlemeye başladı önünü kesmeye çalışırken Nat şoföre "sakın durma devam et" diye bağırıyordu..

Arabaya bindiğinde üstlerine saldırmaya çalışan Peteyi uyuşturmuşlardı..Yarı açık gözleriyle camdan bakıyor.. Yanlarındaki arabanın Vegas olmasını diliyordu..İçinden Vegasla konuşuyordu..

-Bu sen misin Vegas..Buldun mu beni sahiden...

Pete öylece bakarken Nat kulağına eğilerek ;

-Hiç heveslenme eğer bizi yakalarsa seni öldüreceğim ama yinede ona vermeyeceğim..

Pete nefret dolu gözleriyle Nat'a baktı..

-Umrumda değil..

Evet umurunda değildi çünkü istediği cevabı almıştı Vegas ondan vazgeçmemiş bunca zaman geçmesine rağmen aramış ve sonundada bulmuştu..Ölmek umurunda değildi..

Vegasa yetişen Kin arabasıyla diğer taraftan Petenin olduğu arabayı sıkıştırdı..3 araba bir araya geldiğinde mecburen durmak zorunda kaldılar..Nat hızlıca Peteyi kendine doğru çekti Vegas arabadan hızlıca indi..Karşısında Peteyi o halde gördüğünde dizleri titremeye başladı..

VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin