Bir süre sessizlikle başbaşa kalan Pete düzgünce düşünemiyordu..Bu saçmalığın içine nasıl düştüğünü nasıl kurtulacağını düşünmeye çalışsada içinde bulunduğu durumun şaşkınlığını hala atlatamadığından olsa gerek bir türlü mantıklı düşünemiyordu...
Odanın kapısının yavaşca aralandığını duyunca hemen gözlerini kapattı..Yapabileceğim en mantıklı şey uyuyor gibi yapmak diye düşündü..
Vegas yatağa yaklaştığında kusursuz bir yüze sahip olan bu adam uyurken bile bu denli nasıl sevimli olabilir diye düşündü..Yatağın kenarına oturdu kollarının uyuşmuş olabileceğini düşünerek bağladığı ipi bileklerinden çözdü..Pete ellerinin çözülmesiyle öylesine rahatlamıştı ki istemsizce gözünü açtı..
Vegasın tam gözünün içine bakıyordu şimdi..Diyecek bir şey bulamadı doğrulup oturdu bileklerini ovaladı başını kaldırıp yüzüne bakmak istemiyordu..Vegastan hem korkuyor hem tuhaf bir şekilde yanında rahat hissediyordu..Vegas elleriyle Petenin bileklerini tuttu küçük bir öpücükle ipten moraran bilekleri için özür diliyordu adeta..
-Bunu sana yapmak istemedim..Ama kaçmana izin veremem Pete sana kendimi anlatmalıyım..Neden bana bir şans vermiyorsun en azından anlamaya çalışsan olmaz mı?
-Anlayabileceğim bir şey değil bu Vegas..Önce beni Bay Kim den iş bahanesiyle aldın iyi davrandın hiç bir şey sormadan buraya getirdin şimdide yanımda kalmak zorundasın diyerek burada tutuyorsun bundan ne anlamalıyım?
-Pete sadece sana kendimi anlatmak istiyorum hiç kimseye kendimi bu kadar anlatmaya çalışmadım daha önce sadece benden korkmanı yada kaçmanı istemiyorum bunu seni bağlayarak yapmam gerekiyorsa yapacağım..Sonunda seni kazanmak için...
Cümlesini bitirmesine izin vermeden Pete yataktan kalktı..
-Duş almak istiyorum..
-Tabiki şurası banyo gerekli tüm malzemeler var duş al sonra birlikte şarap içelim olur mu?
Pete cevap vermedi banyoya girdi kapıyı kilitlemek istedi ama anahtar yoktu..
-Hiç bir kapı kilitlenmeyecek Pete..
Ne yapmalıydı banyoda ileri geri yürüdü nasıl çıkacaktı bu cehennemden camlarda demir parmaklıklar vardı kapılar kilitli silahı yok telefonu yok...Düşündükçe umutsuzluğa kapıldı..
-Buradan kurtulamayacağım..
Banyodan çıktığında Vegas elinde bir şişe şarap ve iki kadehle odadaki koltukta Peteyi bekliyordu..Saçlarını kuruturken Vegasın nasıl baktığını gördü..Vegas kusursuz vücudu olan bu adama bakmaktan kendini alamıyordu..
Kendi kendine Vegasın bakışlarından rahatsız olmayışını düşünsede..
-Ne kadar daha bakacaksın..?
Vegas gülümsedi oturduğu yerden kalktı odanın terasa açılan kapısını açtı..
-Giyin ve gel terasta oturacağız..
Pete kafasını sallamakla yetindi..Hızlıca giyinip Vegasın yanına terasa çıktı..Sandalyesini çekip oturdu..O sırada Vegasla biran için göz göze geldi..Vegas şarapları doldurdu Pete ye bir sigara uzattı..Bir süre konuşmadan oturdular..Sessizliği bozmak istiyordu Pete bağıra çağıra konuşmak istiyordu ama canının yanmasınıda istemiyordu..Vegas sinirlendiğinde gerçekten gözü dönüyordu bunu anlamıştı..Bu yüzden sessizliği bozan ben olmayacağım diye düşündü..
-Pete..
-Evet
-Daha önce aşık oldun mu?
Hayır cevabını almak isteyerek sorduğu bir soruydu bu Pete'nin başka birini sevmiş olmasını düşünmek istemiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]