Duydukları silah sesiyle bir anda eve giren adamları fark ettiler...Gözlerini açtıklarında yere yığılan tepesinde silah doğrultan adamlar olmuştu..Vegas hızlıca kalktı yere yığılan adamın elindeki silahı kapıp
Bayan Nat'ın alnına dayamıştı bile..İçeri dalan adamların arkasından havalı bir giriş yapan kişi Kin'den başkası değildi..-Siktir Vegas buraya bana spagetti yapar şarap ısmarlarsın diye geldim..Uğraştığım şeye bak..
Vegas Kine bakıp göz kırptı..
-Eve döndüğümüzde sana sınırsız spagetti hakkı tanıyacağım...
Kin Bayan Nat'ın yanına yaklaştı..
-Bu kadar aptal olduğunu bilmiyordum..Biraz geç kalsak onları öldürecekmiydin sahiden..
Arm'a işaret etti..Babamla görüştüm hepsini alın götürün babam bizzat ilgilenecek..
Vegas bu sırada Peteyi çözmüştü bile..Kine seslendi..
Petenin burnunu kanatıp onu bağlayan iri yarı korumayı göstererek..
-'O benim evime gidecek 'dedi sert bir tavırla..
Kin pis bir gülüşle baktı..
-Ah dostum az önce vurulmuş olmayı dileyeceksin emin ol..
Pete titreyen bacaklarına karşı koyarak ayağa kalktı Vegasa sarıldığında ikisininde kalbi deli gibi atıyordu..
-Pete..iyi misin?
-İyiyim buradan çıkabilir miyiz?
Vegas Petenin elini tuttu ..Arbaya götürdü..Ön koltuğa oturmasına yardım ettikten sonra arabanın kapısını kapatıp Kin'in yanına döndü..Bir şeyler konuştukları belliydi ama duyulmuyordu..Pete merakla baksada anlayamadı..
Arabaya bindikten sonra sordu..
-Ne oldu?
-Hiiç..
-Bir şeyler konuştunuz gördüm..
-Yok bir şey amcam halledecekmiş geri kalan herşeyi merak etmememizi söyledi..
-Peki..
Vegas arabayı çalıştırdı Petenin elini sıkıca tutup gaza bastı..
-Nereye gidiyoruz..
-Hala çözmediğimiz en önemli problemi çözmeye..
Pete sadece baktı..
-Yemek yiyeceğiz tabiki Pete..
-O adama ne yapacaksın Vegas..?
-Bilmene gerek yok..
-Vegas..
Elini kaldırıp öptü..
-Benim olana kimse zarar veremez Pete anladın mı?
Pete kendisine bu kadar büyük bir aşkla bakan bu derin gözlerin nasıl sinirle ateş püskürdüğünü az önce görmüştü..Daha öncede Vegasın sinirli halini görsede bu başka bir şeydi biliyordu..
Yinede gülümsedi elini sımsıkı tutarken araba kullanan adamın yüzüne yol boyu baktı..
**************
Akşam karanlığı çöktüğünde Vegasın evinin önündeydiler..
-Nereye geldik..
-Burası benim evim bir tehlike kalmadığına göre burada kalabiliriz...
Pete başını deri koltuğun başlığına yasladı..Yorgun görünüyordu..
-Hadi içeri girelim biraz dinlen Pete...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete
General FictionVegasPete hayali kurgusudur..Kimseye karşı merhameti olmayan Vegasın Pete'yi tanıdıktan sonra değişen hayatı ve Pete'yi elde etme arzusu ile yaptığı şeyleri kurgulayacağım. [TAMAMLANDI]