Kapı açılıp kapanma sesi, burnuma dolan yoğun erkek parfümü ile gözlerimi açtım. Kendi odamda olmadığımı anlamam uzun sürmemişti. Gece saatlerindeydik. Ancak kaç olduğunu bilmiyordum. Doğrulmaya çalıştığımda sesini duymamla irkildim.
"Ayağa kalkma, dinlen." Gözlerimi ona çevirdiğimde camın önünde duran siyah tekli koltukta oturduğunu gördüm. Odanın diğer ucunda olduğu için onu farketememiştim.
"Neden buradayım? En son-" sözümü kestiğinde yatağın başına sırtımı yaslamıştım.
"Barda seni taciz etmeye çalışan adamı hallediyordum. hatırlarsan-"
"Hatırladım." bu sefer onun sözünü ben kesmiştim.
"Ona müdahale ederken sen bayıldın. Devamı burada başlıyor." dedi. Gözlerimi bitmeye yakın olan seruma sabitledim.
"Peki bu?" diye işaret ederek sorduğumda derin bir nefes verdi.
"Doktor getirdim buraya, o gerektiğini söyledi." dediğinde şaşırmıştım. Benim yüzümden bu kadar uğraşması garibime gitmişti. Belkide işini kabul edip ona yardım etmem için uğraşıyordu.
"Teşekkürler her şey için. Burada daha fazla kalmamın bir anlamı yok. Hem arkadaşımda merak etmiştir." ayaklandığımda yanıma gelen adam sakince karşımda dikiliyordu.
"Arkadaşına haber verdik zaten. Bu serum bitene kadar burada kalıyorsun. Seni evine götüreceğim merak etme" dediğinde sinirlenmiştim.
"Oldu canım başka bir planın var mı benim hakkımda?" çenesini sıktığını gördüğümde duraksadıysam bile devam ettim.
"Ben gidiyorum. Teklifine gelicek olursak zaten kabul etmeyecektim. Sana kendi hayatında başarılar." serumu kolumdan çekip çıkardığımda alaycı bir tavırla beni izliyordu. Bir anlık hışımla kalktığımda başımın dönmesiyle sarsıldım. Hızlı davranarak kolumdan destek çıkarak beni yerime geri oturttu.
"Bu halinle gideceğim diyorsun bir de komik." dediğinde gözlerimi mavilerine çıkardım.
"Henüz düşünmen için zamanın var acele etme." dedikten sonra odadan çıktı. O çıktıktan beş dakika geçtiğinde hemşireler odaya girdi. Yarıda kalan serumumu geri takmışlardı. Başka bir ilacıda gördüğümde anlam verememiştim. Göz kapaklarım ağır bir şekilde kapandı.
Sabah uyandığımda saat on bire geliyordu. İçeriye giren hizmetçiyle aralık olan gözlerimi tamamıyla açtım.
"Rahatsız ediyorum Lily Hanım kusura bakmayın. Bay Malfoy bunları sizin için gönderdi." dedi. Elindekileri serum ve ne olduğunu anlamadığım o ilaç kolumdan çıktığı için rahatlıkla kavradım. Krem rengi bir kutuydu. Üzerindeki notu okumaya başladım.
'Umarım beğenirsin. Senin tarzında kıyafetler seçmeye çalıştım. Teklifi lütfen düşün.'
-D.M.
Bu adam onun istediğini yapana kadar böyle mi davranacak? diye düşünmeden edemedim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kıyafetleri giydim saçlarımı ensemden topuz yaparak halletmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy'un Avukatı
FanfictionKaranlığın içinde önümü göremesem de nefes alışverişleri yolumu aydınlatıyordu..