Keyifli okumalar..
Tiktok: malfoyevi isim degisecek sifresini unuttum ya bosverin şüslsğeödğel
.
.
.
.
.
Gözlerimi uykumu almış bir şekilde açtım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçtim. Salon podyuma dönmüştü ve benim bu elbiseleri koyacak alanım yoktu.Kahvemi ve kahvaltımı alıp salona geçtim. Bir yandan friends izlerken kahvaltımı yaptım.
.
.
"Neden benden sakladın?!" dedi bağırarak. Ben ise birbirine bastırdığım bacaklarım ve yere eğilen bakışlarım ile onu dinliyordum."Bağırma bana." sesim sakindi. Ama bu kadar bağırmasına gerek yoktu.
"Sana bir soru sordum. Neden, benden, sakladın?!" dedi hecelemişti sona doğru sesi gene yükselmişti.
"Sonuç negatif, ortada çocuk yok. Ne diyecektim ki?!" dedim. Onun gibi yüzüne bağırarak. Yüzlerimizin arasındaki mesafeyi bir adım atarak aza indirdi. Bakıştıktan sonra dayanamayarak arkasına döndü ve elini ensesine attı.
"Senin yanında olmalıydım. Onun yüzünden sinirleniyorum. Tek başına bırakıp ilgisiz davrandım."
Çantamı alıp ofisinden çıktım. Onu ve onun bağırışlarını duymak istemiyordum. Geçerli sebep bile yokken bağırıyordu, benimle kavga ediyordu. Her hareketimi söyleyecek miydim ben bu adama? Arkamdan gelmediğinden emindim çünkü bende patlarsam durum kötüleşirdi. Gene ona geleceğimi düşünüyordu. Düşünmesi çok normaldi ama eğer böyle olacaksa yürüyemezdi. Ondan gizli bebek aldırmışım gibi davranışı, bağrışı yeterdi. Ki bu ilkte değildi. Arabadaki bağırışı be ani frende kafamı çarpmam da vardı.
Erişim ekibimi ne onlara da mesaj attım. Evime davet etmek istiyordum ama Draco sağolsun elbiselerle doluydu. Onları güzel bir restoranda davet ettim. Üç kişi gelicekti ve toplantı yapacaktık. Isabella'nın kim olabileceğine dair hiç fikrim yoktu çünkü kimseyi tanımıyordum.
"Hoşgeldiniz." dedi kadın ayağa kalkıp elimi sıkarken. Sandalyemi çektiler. Narcissa ile birlikte kaldığımız gün bunu konuşmuştuk.
"Lily Hanım, nereden başlayalım?" dediklerinde düşündüm.
"Öncelikle bu kadının yeni biri olmadığı, Narcissa ve Lucius Malfoy'un eski bir dostları olduğunu, ancak daha sonra aralarının bozulmasıyla başlayabiliriz." dediğimde şaşırmışlardı.
Aslında bu bilgilere onların ulaşması gerekiyordu. Ama ben Narcissa ile konuşup daha kolay ve kısa sürede ulaşmıştım. Draco yapacaktı bunu ama yoğunluktan zamanı olmamıştı. Ve annesinin ona böyle anlatacağını da sanmıyordum. Doğrusu kadının Lucius'a aşık olup onu istemesiydi. Tabii ki erişim ekibine böyle anlatmadım. Aile meseleleri kimseye söylenmez. Bende ailedendim, sanırım..
"Aslında bunu öğrenmeniz işimizi hızlandırır. Teşekkürler." dediğinde deftere not aldı.
"Peki Narcissa Hanımla görüşme sağlayıp daha fazla bilgi almamız çok iyi olacak. Daha sonrası zaten bize ait." dediğinde kafa salladım.
"Ben bir konuşayım onunla, sizi bilgilendiririm." dediğimde mekanın dışında oluşan topluluk dikkatimi çekti.
"Dışarıda ne oluyor?" dediğimde diğerleride oraya döndü.
"Gazeteciler gelmiş.."
"Bu ne saçmalık! Sabah sabah neden geliyor?!"
"Siz burada olduğunuz için, yani haber veya röportaj yapmak istiyorlardır." burada olduğumun haberi hızlıca sızmıştı demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy'un Avukatı
FanfictionKaranlığın içinde önümü göremesem de nefes alışverişleri yolumu aydınlatıyordu..