"Ah, öyle mi? Ne güzel! İyi anlaşacağınıza eminim. Lily çok uyumlu biridir. Manken eksiğim var diyince beni kırmayıp hemen geldi." diye ekledi Elena. Malfoy bana anlamayan gözlerle bakarken Elena'ya ayak uydurarak devam ettim.
Lily:
-Ne demek Tatlım. Kaç yıllık arkadaşımsın. Kırar mıyım seni hiç? Ayrıca defilenin amacıda beni bi o kadar etkiledi. Gurur duyuyorum seninle Elena'cığım.
İltifatlara dayanamayan Elena sıkıca bana sarıldı. Yanımızdan röportaj sebebiyle ayrılacağını söyleyerek bizi yalnız bıraktı.
"Avukatım olduğundan haberim yoktu." ortamdaki sessizliği bozdu.
"Bunu istemiyor muydun?" diye sorduğumda aramızdaki mesafeyi kapattı.
"İstiyordum. Anlaşmamıza sevindim. Yarın daha detaylı konuşuruz. Seni bırakmamı ister misin?" dedi.
"Hayır, arabamla geldim." dedim.
Arkamı dönüp gidecekken sesiyle durdum.
"Elena senin neyin oluyor?" diye sorduğunda yüzümü ona dündüm.
"Arkadaşım. Neden sordun?" dedim.
"Merak ettim..Elbise yakışmış.." dediğinde gülümsedim.
"Teşekkürler." diyerek kulise geçtim. Kendi kıyafetlerimi giyindikten ve vedalaştıktan sonra arabamın yolunu tutarak eve doğru sürmeye başladım. Ben son bir haftadır olanların hızına yetişemezken üzerine bir yenisi daha ekleniyordu.
Addisonla telefonla konuşuyordum.
"O şerefsiz seni zorunda bıraktığı için sinirliyim güzelim, ne yapmayı düşünüyorsun?" diye sordu.
"En kısa zamanda bu davayı kazanıp meseleyi kapatacağım. Başka şansım yok." dedim. Düz bir fikirdi, ancak aniden gelişen olaylarla ilgili sadece bu kadar düşünebilmiştim.Bir mafyaya yardım etmek kötü müydü, iyi miydi bilmiyordum. Ortada olması gerekenden fazlasını isteyip istediğini alamayıp, diğerlerini de kendi gölgesinde bırakmaya çalışan bir adam vardı ve ben onu yok edecektim. Hızlıca eve sürdüğümde gelmiştim.
Kendime pratik yiyecek hazırladıktan sonra bilgisayarımı da karşıma almış netflix izliyordum. Camila'dan gelen mail ile diziyi durdurdum.
@Camilagarcia:
-Avukatımız olmayı kabul ettiğin için sağol Lily. Gerçekten sana ihtiyacımız var. Yarın şirkete bekliyorum.
Sevgiler Camila..
Camila'nın çok fazla işe nasıl yetiştiğini anlamasamda taktir ediyordum. Cilt bakımımı yaptıktan sonra tempolu bir sabah için gözlerimi yumdum.
^
"Şimdi eğitim mi almam gerekiyor?" dediğimde Camila dudaklarını büzerek "Evet, maalesef. Kendi güvenliğini sağlayabilmen için."Sabah acele etmeden kahvaltımı yaparak ve uykumu almış olarak şirkete gittim. Camila ile koyu bir sohbetten geçiyorduk. O bana kurallar dahil olmak üzere kendi tecrübelerini anlatıyordu. Draco'ya ulaşmak,zarar vermek zor olsada daha önce birkaç kez şirkete yapılan saldırılarda yaralanan çalışanlar olmuştu. O günlerden sonra Draco herkese silah kullanma, tutma eğitimi verdirmişti. O eğitimlerden geçmem gerektiğini öğrenince yalan olmasın üşenmiştim. Benim işim savunmak, delil bulmak, suçsuzu korumaktı. Hayatımda silah tutmayı öğrenmemiştim.
Telefonundan gelen mesajla kaskatı kesilen Camila izin isteyerek yanımdan ayrıldı. Ben ise kahve kupam ile şirketi gezmeye çıkmıştım. Birinci katta muhasebe, danışma, çalışanlara yemek yemek için kurulan bir kafeterya, hatta kalmak isteyen, başka bir ülkeden gelmiş olan işi uzun sürecek kişiler için konaklama yerleri yapılmıştı. Genellikle beyaz, koyu gri tonları sahipti bu kata. Girişte karşıda duran iki büyük asansör sizi karşılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy'un Avukatı
Fiksi PenggemarKaranlığın içinde önümü göremesem de nefes alışverişleri yolumu aydınlatıyordu..