Lütfen bir sonraki bölüme kadar sakin kalın lwldlwğxşwl keyifli okumalar
medya : Lily smith"Bravo." arkadan gelen alkış sesiyle ikimizde oraya döndük. Elena alkışlarını bitirip konuştu.
"En yakın arkadaşım dediğim kız sevdiğim adamla yatmış, bravo."Arkamı sesi gür çıkan kadına döndüm. O bana doğru yürüyordu.
"Sana güvenmiştim. Oruspu çıktın Lily." dedi. Yüzünü tiksinmiş ifade ele aldı. Tam önümde durduğunda dik duruşumu sabitledim.
"Senden önce, benim onunla ilişkim vardı Elena. Nasıl açıklayacağımı bilemedim.Sen hiçbir zaman onun beğendiği, düşündüğü, önemsediği biri olmadın. Ben varken olamazdın."
"Dün ki ezik gelmiş bana laf söylüyor." diyip güldüğünde sinirini belli etmemeye çalıştığını anladım. Elleri iki yanda yumruk olmuştu.
"Dünümü de bugünümü de kendi emeklerimle inşa ettim. Ne senin gibi babasının parasına konup bunu başarı zanneden bir züppe, ne de bir başkası elimden başardığım hiçbir şeyi alamaz. Bunu o aklına sok." dedim. Gözlerim yüzünde gezindi. Draco arkamdan yanıma doğru durmuştu.
"Ya sen?! Bir şey demeyecek misin bu oruspuya!" dedi. Umutla Draco'ya baktı.
"Elena, sakın benim olana saygısızlık yapma yoksa kötü olur." dediğinde kendimi zor tutuyor sakinleşmeye çalışıyordum.
"Oruspudan sadakat beklenmez. Unutma Draco." dediğinde makyajlı suratına en güzelinden bir tokat geçirmiştim. Draco ne olduğunu anlamadan bir elimle saçını yakaladığım kızla bana baktı.
"Bırak beni pislik!"
"HEPİNİZ YETTİNİZ ARTIK!" diye bağırdım. İnsanlar dökülüyordu. Draco belimden tutup beni çekti ve kızdan ayırdı.
"Bırak beni Draco. Bu sürtük benimle böyle konuşamaz." yere düşen kıza doğru savurdum kelimelerimi. Tekrar kollarının arasından kurtulmak için hamle yaptığımda beni omzuna aldı.
"Ne yapıyorsun bırak beni! Ben seni affetmedim!"
"Şuradan bir gidelim, affettiricem." dediğinde benim dediklerimi siklememişti. Arabaya bindirdiğinde karşı çıkmayı bırakmıştım. Onu özlemiştim ama bu sefer kolay kolay affetmeyecektim.
Şoför koltuğuna binip sürmeye başladığında radyodaki şarkıyı dinliyordum. Sakinleşmeye çalışıyordum çünkü olanlar fazlaydı. Elena'ya istediğim kadar vuramamıştım.
Araba sahil kenarında durduğunda kemerimi çözdüm ve arabadan indim. Elbiseme aldırmayarak kumlara oturdum. Yanıma gelip sessizce yanıma oturdu. Hava estiğinde genelde kolunu omzuma atıp sıkıca sarılır, üşümemi engellerdi ancak bu sefer öyle yapmadı. Sonunda olayın ciddiyetinin farkına varmıştı.
"Nereden başlayacağımı bilmiyorum.. O kadar şey oldu ki." sessizlik saniyeler içinde yerini alıyordu.
"O gördüğün kızlar.. Kimseyle yatmadım Lily, ilişkimde yoktu. Basının yalan haberleri. Prim yapmak için hepsi."
sustum.
"Barda olanlardan sonra biraz kafanı toparlaman için seni yalnız bırakmak iyi fikir gibi görünüyordu. Ondan öncesinde olanları da hatırlayınca.."
-flashback-
"Ne yapmak istiyorsun?" diye sordu. "Mümkünse biraz daha sakin yaşamak istiyorum. Normal insanlar gibi." dedim.
"Yaşayabilirsin zaten. Bu senin elinde." dediğinde kafamı iki yana salladım. "Hayır. Benim kontrolümden çıktı, seninle tanıştığım zamandan beri." dediğimde hayal kırıklığını gördüm gözlerindeki. Geriye çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy'un Avukatı
Fiksi PenggemarKaranlığın içinde önümü göremesem de nefes alışverişleri yolumu aydınlatıyordu..