-14-

254 14 2
                                    

Avukat hastaginda 5.sıradayız 2 den düştük ama olsun maşallah🧿

İyi okumalaaar
.
.
.
.

Akşam göğe düştüğünde yemek masasında koyulacak küçük şeyler kalmıştı. Bende bu sırada odama çıkıp uçan allığımı ve rujumu tazelemiştim. Kapı çaldığında aşağıya doğru yavaş yavaş indim. Narcissa Hanım hemen beni farketmişti.

"Lily sende mi buradaydın kızım?" Yani neler neler oldu haberiniz yok..

"Evet, aslına bakarsanız birkaç gündür burada kalıyorum." Draco'nun neyi söyleyip söylemediğini bilmediğim için gerilmiştim. Pot kırmam an meselesiydi. Terleyen avuç içlerimi pantolonuma sürttüm. "Draco olanlardan bahsetti biraz. Geçmiş olsun canım." dedikleriyle gülümsedim. Derin bir nefes verdim.

"Sağolun. Lucius Bey nerede?" dedim. Aynı zamanda son basamaktan da inmiştim. "İkisinin bir işi vardı, halledip gelecekler." cevabı beni tatmin etmişti. Paltosunu hizmetçiye verdikten sonra ona eşlik ettim. Birlikte oksijenin evi olan bahçeye çıktık. Verandadaki koltuklara oturup bacak bacak üstüne attı. Bana dönerek yüzüme baktı. Bir şey söylemek istiyor gibiydi, kararsızlığı halinden belliydi.

"Cliff olayından sonra, daha iyi misin?" meraklı gözleri bendeydi. Hem meraklıydı, hem de üzülmüştü. Endişeli yüzü bunu anlatıyordu. "Başta kötüydüm, toparlandım. Draco sayesinde." dedim. Özlemiştim keratayı. Nerede kalmıştı ki?

O da gözlerini yere çevirip 'biliyorum' dercesine kafasını salladı. Saçındaki siyahlar yaşlılığa karşı koyamamış ve beyazlamaya başlamıştı. "Cliff'e zarar vermesinden korkuyorum." dediğinde kaşlarım çatıldı. Eğer Draco zarar verirse ne olacaktı ki? Sonuçta onlar sağlam mafyalardandı.

"Nasıl yani?" sormadan edemezdim tabii. "Draco seni bulunca ne yaptı?" sorusuyla hemen hafızamdakileri canlandırmaya başladım.

-Flashback-

Draco Lily'e bırakmadan Cliff'in üzerine atlayarak yumruklamaya başladı.

"Sen miydin benim sevdiğim kadına dokunan Şerefisiz!" dedi yumruğu geçirdi.

"Bizi ayırdığın günlere." dedi sertçe burnuna indirdi.

"Ona dokunduğun için bunlar da.." dedi ve ard arda geçirdi yüzüne yumruklarını.

"Draco bırak öldüreceksin." dedi Lily. Draco'nun yumruğunu tutarken.

"Bırak öldüreyim şu piçi Lily. Yoksa rahat uyuyamam!"

"Saçmalama Draco! Bari benim gözümde yapma." dedi Lily son gücüyle.

Lily gözlerini kapadığında Draco ona döndü. Üzerinden kalktığı pisliğin korumaları tarafından alınmasını söyleyip Lily'i kucakladı.

-Flashback end-

Aklıma gelenlerle dişlerimi sıktım. Draco onu kesinlikle bir yerde saklıyordu ve öldürecekti. Narcissa cevap bekleyen gözlerle bana baktığında ona kısaca anlattım. "Draco onu öldürecek!" dedi yüzündeki endişe sesine yansımıştı. Endişelenmekte haklıydı. Cliff'in basit bir camiadan olmadığını az çok tahmin edebiliyordum. Onu öldürdükten sonra başına yeni belalar açılacaktı. Şimdiden Cliff'in ailesinin onu aradığından emindim.

"Dedesi.." derin bir nefes aldı. elini yasladığı anlından kaldırdı. "Cliff'in dedesi çok güçlüdür. Biricik erkek torununun kılına zarar gelirse kimseyi canlı bırakmaz." dedi. Her ne kadar Draco'ya güvense de sonuçta oğlu için telaşlanıyordu.

Malfoy'un AvukatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin