-31-

73 10 5
                                    

Sık sık bölüm atmayınca daha cok oy gelmesi saka mi? Yorum ve oylarınızı bekliyorum lütfen..

Sık sık bölüm atmayınca daha cok oy gelmesi saka mi? Yorum ve oylarınızı bekliyorum lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlerideki bölümlerden Lily..

Keyifli okumalar..

Gece kapımın durmaksızın çalınmasıyla gözlerimi açtım. Hava hala karanlıktı. Belli ki saat geçti. Bu saatte kapımı kim çalıyordu böyle?

Tereddüt etsemde açtım. Karşımda bir kolu kapıya dayanmış, vücudunu kapıya yaslamış, gömleği açılmış ve saçı başı dağılmış Draco'yu beklemiyordum.

"Draco?"

"Hayatımın anlamı be. Şu güzelliğe bak. Karım benim." dediğinde ciddi kalamayıp güldüm. Mahalledeki teyzeler gibi olan üslubu ve el kol hareketleri komiğime gitmişti.Kollarını omuzlarıma öyle bir sardı ki geriye doğru sendeledim.

"Draco dur düşeceğiz!" dediğimde kahkaha attı. "Bir şey olmaz! Ben sana zaten düşmüşüm." dedi. Kollarını sıkılaştırdı. "Dur kapıyı kapatayım bari." dediğimde ayağımla iterek kapatmıştım.

Yüzünü boynuma gömüp orayı derince kokladı. Bir elide saçlarımdaydı."Çok özledim! Şu kokun var ya delirtiyor beni kızım. Sürekli kokunu düşünüyorum. Seni daha çok düşünüyorum orası ayrı. Ne bu koku? Bu güzellik?" en sonda bağırdığında elimi ağzına kapadım.

"Bağırmasana insanlar uyuyor. Senin aksine." dediğimde dudağının üzerindeki elimi öptü. Elimi çekince konuşmaya başladı.

"Banane insanlardan? Ben senin için geldim. Sana geldim. Sikimde mi sence?"dedi.  Sessiz kaldım. Sadece özlediğim yüzünü, maviliklerini izledim. Sessiz kaldı

"Şöyle bakışın bile yeter önünde diz çökmeme yavrum. Bir bilsen sana nasıl köle olduğumu, nasıl bir bakışına yanıp tutuştuğumu, böyle bakmazdın." dedi.

Kendi adına konuşuyordu ama bende ondan farklı değildim ki. İçim gidiyordu şu dediklerine. Alışmak istemiyordum bir yandan da. Sarhoş olduğu için ciddiye de almak istemiyordum ama aşık kalbim alıyordu.

"Benim senden çok farkım var sanki salak." dedim mırıldanarak. O yine boynuma gömülmüştü. Kokladıktan sonra öpücükler kondurmaya başladı. Üzerindeki içki kokusuna dayanabilmiştim. Nasıl yaptıysa sevmediğim içki kokusu bile güzel gelmişti.

"Hadi seni ayıltalım." dedim. Minik ısırışları bu işi ileriye götürürdü. Çünkü ikimizde kendimize hakim olamıyorduk birbirimiz konusunda.

"Ben çok üzüldüm. Benden saklandığını öğrenince." dedi aniden. İtiraf mı etmişti? Ayrıca saklandığımı nerden biliyordu?

"Saklandığımı nereden çıkardın?" dedim safa yatarak. Bulunduğu yerden başını kaldırıp dikleşti. Şimdi gene boy farkımız vardı.

"Ben çocuk değilim Lily. Kaybolacak halin yok. O kadarını tahmin edebiliyordum." dedi.

"Peki neden bildiğin halde gelmedin?" diye sordum. Cidden merak etmiştim. Cevap vermedi. Gözleri kapanıyordu. Kendine gelmesi için sarstım biraz. Tabi ne kadar yapabildiysem. Tekrar gözlerini açtı. Fırsattan istifade banyoya götürdüm. Ceketini çıkardıktan sonra astım. Ne yaptığıma bakıyordu.

Malfoy'un AvukatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin