Medyadaki şarkı bölüme uyuyor dinleyin derim.
İyi okumalar
Yazarın ağzından
Kız koluna girdiği arkadaşıyla gittiği mekanın kapısından Draco Malfoy'a ait olan bara geldiğini bilmeyerek geçti. Anında Draco'yu aramıştılar zaten.
"Ne var?" Draco sinirle açtığı telefondaki haberleri duyunca iyice sinirlendi. Narcissa Lily'i ve eski yaşananlardan bahsedince az da olsa Lily'nin neden bağırdığında daldığını, aklına gelenlerle ağladığını anlamıştı. Ancak tamamen ne olduğunu Lily anlatmadan öğrenmek istemiyordu. Hızlıca oturduğu koltuktan kalkıp dışarıya çıktı. Arabasına atlayıp barın yolunu tuttu.
O kız için endişelenirken Lily'nin keyfinin yerinde olması batmıştı. Aklından geçenlerden biri de Lily'nin yanındaki karaktersizi öldürmekti.
^^
"Buyur Yenge." V.ı.p. locaya bizi ücretsiz soktuklarında şaşkındım."Sana yenge dedi az önceki." sarhoş kafamla ne olduğunu zor anlıyordum.
"Lanet olsun ian. Beni eski sevgilimin barına mı getirdin?!" dediğimde anlamadı. "Eski mi?"
"Haberleri yok." dediğimde başını kaldırıp yukarda asılan neon yazıya baktı.
"Sikeyim eski sevgilin Draco Malfoy mu?!"
İç çektim "evet. Yani öyleydi." "Başım belaya girmez umarım." diye mırıldandı.
Üçüncü içkimde ian elimden çekti.
"Yavaş ya. Geleli bir saat yeni oldu daha." dediğinde kafam manyak iyiydi.
"Ben buraya bunun için geldim. Ayrıca biraz rahatla. Bana çocuk gibi davranmayı kes." dediğimde sustu. Hak vermişti.
Gürültü ve boğuk bar havası kanımdaki içkiyle tenimde birleşmişti. Sıcak basarken yerimde duramadım ve dans etmeye başladım. ian oturduğumuz locada genç bir kızla öpüşünce ikisini tek bıraktım.
Dans edenlerin arasında burnuma tanıdık gelen kokuyla arkamı dönmek istedim iama belime sabitlediği elleri izin vermedi buna. Draco gelmişti. Arkamdaki beden bana güven veriyordu. Hiç konuşmadan, sadece ritme uymuştu ama sıcaklığı yuva gibiydi. Güven veriyordu.
Bir zamanlar ilk kez burada karşılaşırken şimdi ortak şeyleri paylaşırken buradaydık. Garipti. Yüzlerimizi çevirip beni sertçe kendine çekti.
"Burada ki herkesi, yanındaki o iti geberteyim diye mi böylesin?" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Ne diyorsun ya sen?! Benden sanane!" dedim. İçkili halimle cesurlaşıyordum. "Senden banane mi?" diyerek güldüğünde konuştum.
"Ara vermek isteyen sendin." dediğimde dudaklarımı dudaklarına yaklaştırdı. Elimdeki beli sıkılaşmıştı.
"Şimdide arayı bitirmek istiyorum." diyip öpeceği sırada omzuna vurarak uzaklaşmaya çalıştım.
"Hey hey! Daha bir gün olmadı." dediğimde dudağına koyduğum elimi öptü.
"Olmasın. Seni özledim." dediğinde ona çektireceğimden habersizdi.
"Ben özlemedim." kollarından zorla çıktım. Aslında o izin verdiği için çıkabilmiştim. Yoksa kütlesine gücüm yetmezdi.
Arkamı dönüp kalçalarımı ona yasladım. Sürtünerek dans etmeye başladığımda küçük bir küfür savurduğunu ardından ellerini belime koyup uyum sağladığını gördüm. ian ve kız birbirlerini yerken benim biraz süründürme işim vardı. Tabii ben körkütük aşık olduğumdan tutkumdan vazgeçemeyip siliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy'un Avukatı
FanfictionKaranlığın içinde önümü göremesem de nefes alışverişleri yolumu aydınlatıyordu..