5

58 12 9
                                    

(Treasure'un, Brave Girls'ten daha güzel yaptığı bir Brave Girls şarkısı ile açıyorum bölümü. ROLLING ROLLING ROLLING🙆🏻‍♀️)

(Kim Doyoung'un ağzından)
Ameliyat bonemi kafamdan çekip aldıktan sonra koridordaki çocuk hastayı uğurlayan Soung'u gördüm. Doktor önlüğü ona her zaman çok yakışıyordu. Yanlarına gitmek istesem de bu şekilde çocuğa görünmek güzel değildi, ameliyattan yeni çıkmıştım ve çok beklemeden minik çocuk gitmişti.

-Hae Soung, diye seslendim ve o da bana bakınca yanına gittim.

-Ameliyata mı girdin?

-Evet, aslında girmeyecektim ama hocam stajımı tam almam gerektiğini söyleyip beni çağırdı.

-Benimki de yarın çağıracak beni.

-Waow! Minik bir bebeğin doğumuna yardım edeceksin yani ha?

-Sanırım öyle olacak.

-Bay Kim her şeyi deneyimlememi istiyor, bu çok zor.

-İntörn doktor olmak aşırı zor. Bilseydim başka bir şey tercih verirdim.

-Evet zor ama başka bir şeyi tercih versen tanışamazdık. Bir de iyi yönden düşün, diyerek gülümsedim. O da gülünce elimi sırtına koyup onu yürüttüm.

-Gel de bir kahve ısmarlayayım sana, yorgunluğunu atarsın, dedim ve birlikte kafeteryaya gittik. Sessiz sessiz kahvelerimizi yudumlarken birden bir şey hatırlarmışçasına bağırdı.

-AH! Başhekim ikimizi çağırmıştı, unuttum söylemeyi.

-Önemli bir şey miydi?

-Bilmem! Ahhh...şapşal kafam, dedi ve kafasına vurdu. Beni de güldürmeyi başarmıştı.

-Hadi gidelim o zaman, sonra bize patlamasınlar.

-Aynen aynen! Gidelim, dedi ve ikimiz de kahvelerimizi alarak ayaklandık. Başhekim'in odasına gittiğimizde sekreteri ile bir dosya imzalıyordu.

-Hocam, bizi çağırmışsınız.

-Gelin çocuklar, size güzel ve eğlenceli bir haberim var, dediğinde oturduk ve yüzüne bakıp bir şeyler söylemesini bekledik.

-Hastanemiz bir anlaşma imzaladı. Gençlik turnuvasını duydunuz mu? Şu an gençler arasında bayağı popüler.

-Evet, ben duydum.

-Ben de, diyerek onayladım.

-Gençlik turnuvasının acil durumlar için turnuvada duracak sağlık ekibi bizim hastaneden gidecek, anlaşma bu. Ben, Bay Kim ve yanımızda siz iki değerli intörn doktorumuz.

-Gerçekten mi?

-Kabul ettiniz değil mi? Bu gülen yüzler kabul ettiğinizin belirtisi değil mi, diyerek parmağıyla bizleri gösterdi. Ben ve Soung birbirimize baktık ardından Başhekimize döndük.

-Evet hocam, geleceğiz.

-Harika, diyerek önümüze iki kağıt bıraktı.

-O zaman imzalarınızı alayım ve iş birliğinde ortak olalım, ha?

-Olalım olalım, diyerek gülümsedi Soung ve imzaladı. Ben de ona gülümseyerek kağıdımı imzaladım ardından kağıtlarımızı Başhekimimize verdik, onu selamlayıp çıktık.

-Bence bir sürü etkinlik izleyeceğiz, çok eğlenceli olacak.

-Sevindin mi?

-Evet.

-Ben de sevindim, dedim ve onu sıkıp kolunu ovuşturdum. Bana gülümsedi ve o da başını omzuma koydu. Sevgili değildik ama birbirimize söyleyemediğimiz bir yakınlığımız vardı ve bu turnuvalarda da daha fazla yakınlaşmayı umuyordum.

STRUGGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin