18

27 6 7
                                    

(Haru Haru ile selammm🤎)

Bu söylediği ile kaşlarım çatıldı. Yine mi onlar? Hemen arkamı dönüp sinirle yürüdüm ve babamın yanından bir süreliğine geçtim.

-Junkyu nereye, diye sordu ama ona cevap veremeyecek kadar sinirliydim. Kapıya vurup geriye doğru açılmasını sağladım ve ben de bir hışımla aradan çıktım. O kadar büyük ve sert adımlar atıyordum ki yanımdakileri göremiyordum bile. Eğitim görevlisinin odasına gelip izinsiz bir şekilde kapısını açtım.

-Mashiho ve Asahi'yi kimin kaçırdığını biliyorum.

-Ne?

-Park Jeongwoo, Bay Park'ın oğlu Jeongwoo, dediğimde kaşlarını çatıp gülerek baktı.

-Elinde kanıtın var mı peki?

-Hayır ama-

-Elinde kanıtın yoksa bu hiç bir işe yaramaz. Hem sen kimsin?

-Bay Kim'in oğlu.

-Yarışmacı bile değilsin yani, sana neden inanalım? Belki de taraf tutuyorsundur ha, dedi ve başını sallayıp işine geri döndü. Tekrar çıktım ve sinirimi düzene koymaya çalıştım. Sonra odaya geri gittim. Hepsi oturmuştu ve gergin bir şekilde çevreyi izliyorlardı.

-Sinirim bozuldu.

-Ne yaptın?

-Doyoung ile konuştum, dün o nöbetçiymiş ve Mashiho'yu en son Jeongwoo ile konuşurken görmüş e tabi Asahi ile de araları iyi değil. Böyle olunca ben de koşa koşa eğitim görevlisi ile görüştüm ama kanıt yok diye kale bile almadılar.

-Kanıt mı, dedi Yoshi ve güldü.

-Sadece onları parası yüzünden koruyorlar belli değil mi, dediğinde ona hak verip ben de oturdum. Heran ile birbirlerine baktılar. Heran koluna girdi ve başını omzuna koyup onu sakinleştirmek istedi. Sonra Yoshi'nin telefonu çaldı.

-Babam arıyor. Heran sen aç, şimdi olayı duymuştur uzun uzun konuşacak.

-Peki, uyuduğunu söylerim.

-Tamam, dedi ve Heran, Yoshi'nin telefonunu alıp odadan çıktı. Aynı zamanda Haruto'nun da telefonu çaldı.

-Alo. Ne? Hastanede mi? Pe-peki hemen geliyoruz. Peki tamam, dedi ve telefonu kapatıp hemen ayaklandı.

-Asahi'yi bulmuşlar hastanedeymiş kalkın çabuk, dedi ve birlikte kalkıp Heran'ı da alarak koşarak hastaneye gittik. Onu ziyarete geldik ve odaya girer girmez onunla gözgöze geldik.

-Sahi!

-İyiyim ben iyiyim.

-Neredeydin sen? Ne geldi başına?

-Ufak bi kaza geçirdim o kadar. İyiyim, her şey yolunda.

-Jeongwoo yaptı değil mi, diye sorduğunda Yoshi, Asahi sessiz kaldı.

-O yapmış işte.

-Hayır, Junghwan'dı, dediğinde hepimiz şaşırmıştık açıkçası. Nedenini merak ediyorduk, Junghwan'ın neden böyle bir şey yaptığını merak ediyorduk.

-Neden?

-Bilemiyorum.

-Sinir bozucu.

-Yapamıyorum, pes edeceğim.

-Neden pes edeceksin?

-Yarışmadan, gideceğim.

-Saçmala-

-Üstelerseniz kalbinizi kırarım, dediğinde hepimiz sustuk ve o sırada doktor içeri girdi.

-İstediğin belgeyi hazırlattım. Bir sonraki sefere girdiğin yarışmada daha iyi olacaksın emin ol, diyerek Asahi'ye bir kalem ve dilekçe uzattı. Asahi onu imzaladı ve doktora geri verdi.

STRUGGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin