(Yorobun merhabaaa! Nasılsınız? Kitabı yazarken Bergen dinliyorum. Biraz moralim bozuk...ama siz Victon dinleyin! Hehe😆 Ha unutmadan! I love you ve Jikjin, Boy'dan sonra 100 milyona ulaşan 2 ve 3.Treasure şarkıları oldu ve bugün ekim ayında mini albüm alacağımızı öğrendik! Tebrikler Teume🤗❤️)
(Bang Yedam'ın ağzından/5 gün sonra)
Yakalarımı silkeleyip Yoshi'nin bugünki mücadelesini izlemek için evden çıktım. Arabama binip yüksek sesle müzik açtıktan sonra müziğe eşlik edip parmağımla direksiyonda ritim tuttum ve Hyunsuk'u almaya gittim. Evinin önünde durduğumda o da evden çıkmıştı bile. Arabaya atlayıp kemerini taktı.-Gidelim!
-Yüzün aydınlanmış.
-Benim mi?
-Evet.
-Olabilir.
-Neden? Özel bir şey mi var?
-Bugün Yoshi'nin annesinin doğum günü.
-Ah...öyle mi?
-Evet, beni orada görmek isteyecektir ama gitmeden önce Heran'ın evine uğrayıp onu da alalım.
-Heran'ı mı? Sevmiyorsun sanıyordum.
-Daha çocuk onlar lise öğrencisi ne gibi bi problemim olabilir tanrı aşkına. Yoshi'yi mutlu etmek istiyorum sadece.
-Aferin aferin, diyerek onunla atıştım. O da bana kötü bir bakış attıktan sonra güldü. Biraz yoğun bir saate denk geldiğimizden trafikçe çokça oyalansak da Heran'ın evine varabilmiştik.
-Sen bekle, ben gidip çağırsam daha doğru olur, diyerek arabadan çıktığında öylece arkasından bakakalmıştım.
(Choi Hyunsuk'un ağzından)
Apartmanın içine girince biraz tuhaf olmuştum ama kaybedecek vaktim olmadığı için hızlıca onun evine çıktım. Kapısını uzunca çaldım ve sonra kapıyı, elinde pipetli bir bardakla bardağa üfürüp suyu köpürten Heran açtı. Suyu fokurdatmayı bırakıp bana donuk bir bakış attı. Sonra bardağı ağzından çıkarıp yanındaki vitrine bıraktı ve ağzındaki suyu yutup beni selamladı.-Choi Bey merhaba! Buyurun içeri geçin lütfen.
-Hayır, fazla vaktimiz yok. Yoshi'nin bugün yine bir elemesi var. Sen de orada olsan güzel olur diye düşündüm.
-Ah...gelmemde bir sakınca yok mu yani? Yoshi...sizin benden pek hoşlanmadığınızı söyledi dün akşam mesajlaşırken. Yani geleyim mi?
-Yedam'ın arabası aşağıda. Seni bekliyoruz, diyerek hızla aşağıya indim ve arabaya yeniden bindim.
-Geliyor.
-Ne oldu? Afallamışsın.
-Yoshi dün akşam Heran ile mesajlaşırken benim Heran'dan hoşlanmadığımı söylemiş, dediğimde büyük bir kahkaha attı.
-Bu çocuk bir gün başını belaya sokacak. Çok ciddiyim!
-Ben de bundan korkuyorum, dedim ve sessizliği seçip Heran'ın gelmesini bekledik. Bir süre sonra Heran aşağıya geldi ve koşa koşa arabaya bindi.
-Özür dilerim biraz bekletmiş olabilirim.
-Hiç sorun değil Heran, değil mi Hyunsuk?
-Huh? Evet evet sorun değil fazla beklemedik, dedim ve çaktırmadan Yedam'ın bacağına vurdum. Yedam güldü ve müziğinin sesini yükseltip yola devam etti. Turnuva alanına geldiğimizde yine büyük bir kalabalık izlemek için gelmişti. İçeri girdik ve soyunma odasını aradık. Yoshi'yi bulduğumda arkadaşları ile konuşuyordu. Güldü ve arkasını dönünce bizi gördü. Gözgöze geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRUGGLE
Fanfiction"Birileri dengemizle oynamaya çalışıyor. Böyle giderse ya biz de kaybederiz...ya da kaybettirmeye mecbur kalırız." *NOT: Bu kitap instagram anketi sonucu olup, belirlenen karakterlerin senaryolaştırılmış halidir. Via: treasuremagazinetr(İnstagram)