✌✌✌هاااااای گاااااایز
✌✌✌کی اومدههههههه؟؟؟؟
✌✌✌چی چی اوردههههههه
یک عدد مایا با وانگشیائو برگشته... اگر دقت کنید اسم این پارت هم وانگشیائو هست که در نظر خودم خیلی با مسما هست😏😏😏
ولییییییی این دلیل نشد که عصبانی نباشم... اگر به همین وضعیت ووتا ادامه بدید میرم گالاپاگوس و به پشت سرمم نگاه نمیکنمممممم..... حالا ببینید کی گفتم... 😎😎
دیروقته خوابم میاد میرم بکپم صبح پاشدم اینجا رنگی رنگی باشه و اکلیل پاشی شده... 🙄😴
اون بی صاحابم وقتی گفتم پلی کنید حتی پیشنهاد میکنم حتما ویدیوشو ببینید..🤐
بریم پارت امروز که خیلیم خاصه.✌🐱🏍
راستیییی تولد ییبو هم با تاخیر مبارک صاحابش باشه... 💕🥰
😴😴برین دیگه شب بخیر.
...........................................................
جونهی عینکش را دوباره بالا داد و چند بار پلک زد. وقتی مطمئن شد جین تانگ هنوز از خانه خارج نشده، موبایلش را بیرون اورد و لینک لوکیشن زنده (اگر متوجه فارسیش نمیشین منظورم live location) خود را با یک شماره ناشناس به اشتراک گذاشت و موبایل را دوباره داخل جیب برد.
جین تانگ از خانه خارج شد و جونهی بعد از اینکه در را برای او باز و پس از سوار شدن آن را بست، دوباره موبایل را چک کرد و بعد از سوار شدن حرکت کرد. محل قرارهای مهم جین تانگ حتی از جونهی هم مخفی میماند و این جین تانگ بود که به او در لحظه آدرس میداد و چون معمولا در مکانهای پرت و تاریک قرار میگذاشتند، وقتی جینتانگ حسابی او را میپیچاند، هر تعقیب کنندهای را میتوانست قانع کند که او فقط هوس خیابان گردی کرده و جای خاصی نمیرود. این از همان زمانهای خاص، از همان جلسات مهم بود.
_بعد از اتمام جلسه وقتی اشاره کردم بستههارو داخل ماشینها میذاری.
جونهی سر تکان داد: متوجه شدم. اگر نتیجه نده چی؟
جین تانگ نگاه خونسردش را به خیابان پر زرق و برق داد: هیچی.
جونهی با تعجب از داخل اینه به چهره جین تانگ نگاه کرد و جین تانگ با یک لبخند دوباره گفت: قیافه متعجبت مسخرهترین چیزیه که هر بار نشونم میدی.
جونهی خودش را جمع و جور کرد و فرمان را محکم فشرد: عذر میخوام.
_هر چیزی که لازم باشه بدونی خودم بهت میگم.
جونهی سکوت کرد و جین تانگ ادامه داد: احتمال میدم که دوباره تحت نظر باشیم. ممکنه فردا یا حتی همین امشب پیام جدید دریافت کنیم. مطمئن شو ایندفه قبل از اینکه خط و اطلاعاتش از بین بره ردیابیش میکنی.
YOU ARE READING
WANGXIAO
Fanfictionشیائوژان دانشجوی سال آخر رشته تاریخ شناسی چین و وانگ ییبو، صاحب موزه پنج قبیله مشهور است. شیائو ژان با پیشنهاد استادش، پروفسور وانگ هایکوان، بررسی موسیقی قبیله گوسولان را به عنوان موضوع پایان نامه اش انتخاب میکند که برای انجام آن به کمک وانگ ییبو، ص...