Capitolul 6

900 42 0
                                    


𝓢𝓪𝓰𝓮

După ce l-am dat afară pe Thomas aseară, am decis să le sun pe Mia și Kate. Kate stă la Eliot, iubitul ei, și chiar s-a oferit să se întoarcă acasă, dar nu am nevoie și nici nu vreau de asta. Am vrut doar să vorbesc cu cineva și amândoi au fost alături de mine, așa cum am fost și eu pentru ei atunci când a fost nevoie. La un moment dat, am reușit să dorm puțin, dar Mia a propus că vrea să vorbească cu mine dimineața.

- Hei, Sage, răspund la telefon.

Când m-am trezit, am verificat-o pe Alyssa, iar când am văzut că încă doarme, am decis să mă pregătesc pentru ziua respectivă. În timp ce mă îmbrac, am auzit telefonul cum sună. Este sora mea.

- Bună dimineaţa! Ce mai faceți tu şi Alyssa? întreabă ea, câteva vase clincheind în fundal.

- Fata încă doarme, iar eu, uh, sunt bine, spun, cu gura căscată puțin în timp ce aplicam rimel.

Nu sunt atât de sigură care este planul pentru azi, dar plănuiam să fiu pregătită pentru orice.

- Putem vorbi? a întrebat ea, folosind un ton de care mă temeam puțin.

- Desigur, am bolborosit.

- Îi vei permite lui Thomas să fie în viața fiicei tale?

- Încă nu sunt sigură, am oftat, ridicând telefonul și mergând spre bucătărie să încep micul dejun.

- Ce vrei să spui? a întrebat Mia.

- A venit în casa mea și m-a jignit cu asta.

- Cât de mult sunt de acord cu tine, consider că și el are tot dreptul să-și cunoască copilul.

- Niciodată nu a știut de el, ce vină am eu? încerc să evit această conversație și sper că și ea o va face.

- Sage...

- De a cui parte ești, Mia? spun nervoasă, având mâinile încrucișate pe telefon.

- A Alyssei, răspunde simplu. Poate că acum este o fetiță fericită, dar când va crește o să fie curioasă despre tatăl ei, Mia îmi vorbește calm, încercând să-și argumenteze răspunsul.

Știu că are dreptate. Alyssa merită să-și cunoască tatăl, iar Thomas are tot dreptul să știe de copilul lui.

- Trebuie să închid. Este cineva la ușă, murmur, și închid repede telefonul.

Închid și mă duc să văd cine este. Este Kate? Poate că și-a uitat din nou cheile. Sau poate că este bătrânul de deasupra noastră. Pisica lui scapă mereu și stă pe scara noastră de incendiu, dar Ginger nu este aici, așa că nu poate fi el.

- Da? Ce cauţi aici? mă uit la el, ţinând uşa deschisă o crăpătură.

- Sunt aici să-mi cer scuze... gogoși și ceai? spune Thomas dulce, ținând o cutie într-o mână și o ceașcă în cealaltă.

- Ce ceai este? întreb, privind în jos la băutura pe care mi-o aduse.

- Mango, răspunde el, mijindu-și puţin ochii.

Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum