Capitolul 10

777 42 0
                                    

𝓢𝓪𝓰𝓮

A trecut o săptămână de la așa-numitele scuze ale lui Thomas. Deși îmi pare sincer rău, tot nu ne-am putut lăsa să devenim atât de apropiați pe cât și-a dorit el. Chiar pare interesat de mine din punct de vedere romantic și înainte de toată acuzația, am luat-o în considerare. Alyssa ar avea o copilărie oarecum normală cu ambii părinți. Cu toate acestea, după ce mi-a pus la îndoială integritatea, mi-am dat seama că lucrurile nu se vor rezolva între noi. Trebuie să existe încredere într-o relație și nu mi-a putut oferi asta. Lui Kate și Miei nu le-a plăcut că m-am întors să lucrez pentru el, dar până la urmă au trecut cu vederea. Trebuia să lucrez, iar aceasta a fost de departe cea mai „ simplă " slujbă pe care o pot avea și care mi-a permis să am atât de mult timp cu fiica mea. L-am remarcat pe Thomas cumpărându-i Alyssei din ce în ce mai multe cadouri, aproape de parcă ar fi încercat să compenseze îndoiala că este copilul lui.

Momentan suntem cu toții în parc. Acesta nu este un parc obișnuit. Majoritatea oamenilor de aici par a fi celebri, iar parcul este destul de privat. Trebuie așa să fie de dragul vieții private a Alyssei. Paparazzi nu știu despre fiica lui Thomas și vreau să menținem asta cât mai mult timp posibil. Nu vreau să fie târâtă în ​​presă la o vârstă atât de fragedă.

Îmi savurez înghețata de cireșe și căpșuni, iar ochii mei s-au concentrat în principal asupra Alyssa, în timp ce alerga cu tatăl ei. M-am uitat în jos la înghețată. Are un gust delicios, dar încă nu eram sigură dacă valorează de trei ori suma normală pe care aș plăti-o într-un parc obișnuit. Am ridicat din umeri și mi-am ridicat privirea pentru a-l vedea pe Thomas întorcându-se la mine.

— M-a abandonat oficial pentru un alt copil, a oftat dramatic în timp ce se aşeza lângă mine.

— Bietul Thomas, am spus sarcastic, uitându-mă spre o mamă ținându-se de pălăria ei mare de soare în timp ce se repede să-și facă fiica să scuipe nisipul pe care tocmai îl băgase în gură.

Copiii. Alyssa a făcut asta o dată și a ajuns să plângă. A urât nisipul pentru o scurtă perioadă din viață.

— Este bună înghețata? a întrebat Thomas, întorcându-se cu fața spre mine, fiind la un centimetru de el.

Nu m-aș putea concentra dacă ne-am așeza atât de aproape unul de celălalt. Simt de aici parfumul lui negru imbietor, un parfum de chihlimbar. Și nu doar mirosul lui îmbătător m-a îngreunat, ci și felul în care zâmbește, arătând nu numai dinții lui perfect sidefați, ci și gropița de pe un obraz. Felul în care sprânceana lui întunecată s-a arcuit ușor și felul în care ochii lui verzi intens s-au concentrat asupra mea mă fac să simt că aș fi în centrul lumii lui, dar trec repede peste asta. Cel puțin, încerc să fiu. Trebuie să fiu de dragul inimii mele și a Alyssei. Știam că dacă se va întâmpla altceva, nu l-aș mai putea ierta, ceea ce ar duce la distrugerea legăturii Alyssei cu tatăl ei. Nu vreau să se întâmple asta.

Am revenit la realitate și am văzut că încă mă privește cu același zâmbet ca înainte. Mi-am dres glasul și m-am uitat la Alyssa pentru a o vedea cum urmărește o fetiță și un băiețel. Se jucau de-a prinselea.

— Sage, chiar vreau sa te scot la o intalnire. Ma gandeam... Thomas a inceput sa vorbeasca desi m-a auzit oftand dar nu asta l-a oprit.

Este oprit de telefonul meu care primea notificări în mod constant și telefonul lui începe să sune. Ciudat. Mă uitat spre el, reflectând încruntarea feței lui. M-am uitat în jos pentru a vedea o grămadă de texte de la Mia și Kate. L-am deschis cel de la Kate și mă uit repede în partea de sus pentru a vedea un articol cu ​​un titlu îngrozitor:

„Unul dintre cei mai eligibili burlaci ai țării, Thomas Cross, ne-a dezvălui secretul adorabilei sale fiice, dar adevărata întrebare este: cine este femeia norocoasă din viața lui?"

Am răsfoit articolul și am văzut că au folosit o fotografie a fiica mea. Toate conturile mele au fost schimbate pe privat, deci de unde au reușit să găsească poza asta? Am derulat în jos și am văzut că au făcut și o listă potențială a cine ar putea fi mama.

— De unde au luat toate astea? Am fost cât se poate de atenţi, le-am trimis un mesaj lui Kate şi Mieie şi am auzit că Thomas este la telefon cu cineva.

— Doar noi, Tessa, Vincent, Thomas, știm despre toate astea și nu cred că niciunul dintre noi a dat de gol ceva, a răspuns Kate. Noah, știa și el, nu? Crezi că a făcut asta? a răspuns Mia, făcându-mă să oftez.

𝓣𝓱𝓸𝓶𝓪𝓼

M-am uitat în jos la telefonul meu și am văzut câteva mesaje de la familia mea. Cel mai recent a fost de la Tessa care spunea că au aflat despre Alyssa. Cu mâinile tremurânde, am răspuns la telefon.

— Mamă

— Thomas Alejandro Cross, spune-mi că este o minciună, a cerut ea să afle.

Mi-am dat seama că intră în panică. Vocea ei este tremurătoare, de parcă am uitat odată să-i spun că nu voi veni acasă imediat după școală.

— Ce, mamă ? am întrebat eu, oftând, știind deja încotro se îndrepta asta.

— No eres un idiota. Știi despre ce vorbesc. El niño, mă ceartaea, făcându-mă să râd.

Vocea ei devenie atât de ascuțită ori de câte ori face asta.

— Nu, nu este o minciună. Am o fiică, mamă, am spus sincer și am simțit privirea lui Sage asupra mea.

— Cum s-a întâmplat asta? Ești sigur?a început ea apoi să întrebe, iar eu am oftat.

— Este o poveste lungă, mamă.

— Venido şi explică-ne, a răspuns ea

Mi-am dat seama că era speriată după cantitatea de spaniolă pe care o vorbea.

— Momentan sunt în parc cu ea și mama ei, am mormăit eu, căutând să o văd pe Alyssa coborând pe tobogan alături noii ei prieteni.

— Bine. Adu-le aici, a spus ea cu răceală, făcându-mă să închei apelul şi să mă întorc către Sage.

— Sage, mama vrea să vă cunoască pe voi două, am spus, uitându-ne cum își mușca buza de jos și se pierde în gânduri pentru o clipă.

— Am crezut că eu voi decide când se va întâmpla asta, a bolborosit ea, ducându-și palmele pentru a-și acoperi fața.

— Știu, dar acum secretul a fost descoperit, i-am răspuns încet, înțelegându-i punctul de vedere, dar și sperând că a înțeles unde bat acum. Dacă devine situația tensionată, vă duc imediat acasă, am lămurit-o.

Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum