Thomas
M-am așezat pe marginea patului și am pus telefonul lângă mine. În sfârșit, am obtinut dovada că Corine nu este fiica mea. Era bine să mărturisesc că ieri, când m-am întors de la muncă, fiindcă lucrurile nu decurg prea bine între mine și Sage.
Cu o zi în urmă
După ce am plecat, m-am dus să îmi iau o cafea și am așteptat să treacă treizeci de minute înainte de a mă întoarce inapoi in birou. În acele treizeci de minute, am încercat să o sun pe Sage, dar ea a tot lăsat telefonul să funcționeze pe mesageria vocală. Când am ajuns la birou, Christian era singurul membru al familiei de acolo și nu m-a deranjat deloc. Ne-am făcut amândoi treaba, apoi ne-am dus acasă.
— Sage? Alyssa? am strigat când am intrat pe uşă şi am văzut-o pe Alyssa venind spre mine.
Ea se freca la ochi, fiind îmbrăca într-o pijama cu Barbie, iar părul îi este proaspăt spălat. Este clar că Alyssa este gata de culcare.
— Tata, m-a îmbrățișat și m-am coborât la nivelul ei și am ridicat-o în brațe.
— Ce mai faci, prințesă? am întrebat, trecându-mi degetele prin părul ei mătăsos.
— Obosită, a căscat încet.
M-am uitat preț de câteva secunde la Sage. S-a rezemat de prag, nici măcar nu s-a obosit să mă salute așa cum o făcea înainte.
— Ați luat cina? am întrebat eu, uitându-mă spre Alyssa, care se joaca cu cravata mea.
— Mm-hmm, eu și mami, Alyssa a dat din cap, apoi a căscat și și-a sprijinit capul pe umărul meu.
— Înţeleg... ar trebui să te bag la somn? am întrebat, observând cât de obosită este.
Trebuie să fi stat trează așteptându-mă. Am fost puțin dezamăgit că nu au așteptat să încep cina. De obicei, ele aşteptau. Poate că îi era foame.
—Te rog, da”, a fredonat ea, înfăşurându-şi mâna liberă în jurul meu şi închizând ochii.
— Bine, haide, atunci, am sărutat-o pe obraz și am urcat la etaj.
Am aprins luminile și am pus-o patul ei, asigurându-mă să o bag și să o sărut pe frunte. M-am uitat prin colecția ei de cărți, încercând să aleg o carte pe care să i-o. Odată ce am găsit una, m-am întors și am văzut că deja a adormit. M-am uitat spre ea. Pare atât de cuminte și relaxata. Am zâmbit încet și am pus cartea deoparte, stingând luminile și ieșind fără să fac niciun zgomot.
Am coborât scările, si o văd pe Sage stând pe canapea și m-am apropiat de ea.
— Deci, nu vei vorbi cu mine? am întrebat, stând lângă ea, cu brațele încrucișate în timp ce mă uit în jos la ea.
— Despre ce mai e de vorbit? a răspuns Sage, cu ochii concentraţi asupra ecranului de parcă nici măcar n-ar sesiza prezenţa mea.
— Situația cu Vivienne? am răspuns eu, ridicând o sprânceană spre ea.
Cu siguranță, acesta a fost motivul pentru care se purta așa și de ce a fugit la serviciu.
— Nu. Înțeleg perfect. Asta ai vrut să-mi spui, nu? a răspuns ea, întorcându-se să se uite la mine.
— Eu... m-am încruntat, uitându-mă la ea, nesigur ce intenționează să spună cu asta.
— Mama ta o adoră pe Vivienne și nici tu nu ești peste ea. Știam că totul este fals, dar mă așteptam să fii real cu mine, a răspuns Sage, privind în jos la perna cu care se joaca.
După tonul ei, mi-am dat seama că este puțin întristata.
— Sage, despre ce vorbesti? am intrebat eu, nestiind de unde a luat acea informatie.
— Am auzit conversația dintre tine și mama ta la ziua ta. După cum am spus, am știu că totul este doar prefăcătorie, dar nu ar fi trebuit să-mi păstrezi celălalt copil secret, precum și ce simțeai despre Vivienne de data asta. Când te-am sărutat, habar n-aveam că ai pe altcineva în viața ta. Dacă aș fi știut, nu aș fi acționat după sentimentele mele, a început ea să spună strângând buzele și evitând să se uite la mine după ce a vorbit.
— Sage, te rog lasă-mă să explic situaţia, am rugat eu.
Totul a fost o neînțelegere. Cu siguranță, ea nu a auzit toată conversația.
— Nu trebuie să faci asta. Noapte bună, domnule Cross, a spus ea, ridicându-se şi îndreptându-se spre scări fără să se uite la mine măcar odată.
— Sage, noapte bună, am strigat eu, dar ea nu s-a întors.
Numai că a făcut-o să meargă mai repede, așa că am renunțat pe moment. În momentul în care am obținut rezultatele ADN-ului, sper că mi-ar oferi șansa de a explica situația, fără ca ea să tragă concluzii sau să plece.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...