𝓢𝓪𝓰𝓮
Am primit un telefon de la doamna Rodriguez, spunându-mi că are o slujbă pentru mine. Încă lucram ca o chelneriță, dar eram sigură că mă străduiam să devin mai mult la companie. Oricum, acești oameni au fost angajați pentru petreceri luxoase, așa că am făcut cu toții bani frumoși. Doamna Rodriguez a trimis un mesaj pentru a mă anunța că codul vestimentar era argintiu și negru. Imediat după ce am terminat de aplicat oja purpurie, m-am dus să fac un duș și am început să mă pregătesc. Mi-am ales rochia mea neagră împreună cu niște tocuri argintii. Îmi plac tocurile, dar doar pentru perioade scurte de timp. Din nefericire, această meserie mi-a impus să le port ore întregi, așa că nu am avut niciun cuvânt de spus acolo. După ce mi-am aplicat un balsam fără închidere pe păr, l-am prins apoi într-o coadă de cal înaltă și am lăsat câteva dintre buclele mele închise la culoare să-mi încadreze perfect fața.
A fost aproape o zi de lucru normală până la jumătatea nopții când am primit un mesaj. Am avut o ultimă băutură de adus, o Lagună Albastră, așa că m-am gândit că îl pot deschide. În momentul în care l-am deschis, am văzut videoclipul lui Jennifer, cu ea și Noah. Știam că m-a mai înșelat și mințit, dar mi-a promis că s-a schimbat și, fiind nebuna care eram, l-am crezut. Ar fi trebuit să văd asta venind, dar mi-am trezit că vreau să mă grăbesc la baie și să las totul afară.
M-am întors în grabă, fără să știu că era un bărbat în spatele meu și am ajuns să vărs băutura peste el.
— Domnule... îmi pare atât de... atât de rău. Eu... lasă-mă să te ajut să cureţi asta.
Am început să intru în panică când puneam paharul pe o masă din apropiere.
— Baia este chiar aici . Te superi?
El doar a ridicat din umeri și m-a urmat. Am fost surprinsă că nu a țipat de nervi. Acesta purta un costum elegant de la Armani. Lucrând pentru acei oameni, tu poți să înveți brandurile de haine mai repede decât ai putea crede. Bărbatul a închis ușa de la baie. Băutura îi căzuse lângă abdomen. Noah și Jennifer erau de mult uitați până acum. Eram ocupată să încerc să-mi salvez slujba. O plângere și aș putea să-mi i-au tălpășița de aici.
— Ar trebui să ai grijă pe unde mergi, a spus el în timp ce luam o cârpă și o udam cu puțină apă și am tamponat-o pe cămașă, sperând să îndepărtez culoarea ușor albastră de pe cămașa lui albă, mult prea scumpă.
— Nu eram conștientă de împrejurimile mele, domnule.
Mi-am ridicat privirea în ochii lui de smarald. Am dat drumul la cârpă și, inconștient, mi-am trecut mâna peste locul umed și i-am simțit mușchii sub vârful degetelor mele.
— Voi avea grijă să mă uit mai bine data viitoare, domnule.
Mi-am dres glasul și m-am îndepărtat să caut uscătorul de păr și l-am conectat la priză.
— Încetează să-mi mai spui domnule, a spus el după ce am terminat de folosit uscătorul de păr.
— Cum te numești, atunci? am întrebat în timp ce mă îndepărtam pentru a pune uscătorul la loc.
M-am întors spre bărbat și m-am uitat la el, privind cum se apropie cu un pas de mine. Ochii mei erau concentrați asupra bărbatului, uitându-mă la fiecare mic detaliu al lui, cât de cizelată era linia maxilarului cu o umbră perfectă de la ora cinci, buclele lui întunecate gelificate pe spate și, ca să nu mai vorbim, ochii lui întunecați care se uitau drept în mine.
— Thomas. Preferi să fii numită frumoaso, sau ai alt nume ? a răspuns el, mişcând mâna mare peste cea mică a mea, care era încă pe abdomen.
— Oricât de mult îmi place să fiu lăudată, Blake este numele, am răspuns fără să mă gândesc.
Am fost atât hipnotizată de frumusețea și elocvența lui, dar suficient de isteață încât să nu îi spun numele meu real.
— Îți place să fii lăudată? a întrebat el pe un ton ușor tachinator.
Am scăpat din orice transă în care eram și mi-am tras mâna înapoi.
— Eu... uh. Ei bine, trebuie să plec acum. Sunt sigură că au nevoie de mine la alte mese. Îmi cer scuze din nou pentru asta,am vorbit stânjenită dându-mi seama ce făceam.
— Încă nu am terminat, dragă.
Mi-a luat ușor mâna în a lui și m-a tras înapoi spre el. S-a uitat în jos la mine, uitându-se adânc în ochii mei.
— Răspunde la întrebare, Blake, a spus el, degetul lui trasând lin peste maxilarul meu.
— Eu... eu... da, am răspuns, pierzându-mă în ochii lui.
Omule, bărbatul ăsta era frumos și atât de neted, spre deosebire de Noah.
— Totul este în regulă? am întrebat eu când a continuat să mă privească.
— Doar admir frumusețea din fața mea.
Mi-a făcut cu ochiul, degetul lui mare urmărindu-mi acum gâtul, trimițându-mi fiori pe șira spinării. Știam unde poate duce asta și, în adâncul sufletului, aveam nevoie și îmi doream asta. O parte din mine a vrut să facă asta ca să mă întorc la Noah. A fost greșit, dar a trebuit.
— Da? Este tot ce ai de gând să faci?
Mi-am mişcat propriile mâini în sus pe piept, aşezându-le pe umerii lui .
— Cu permisiunea ta, voi face mai mult.
El a chicotit și ridicându-mă fără prea mult efort, mă aşeză pe tejghea. Thomas stătea între picioarele mele, cu brațele pe talia mea, în timp ce mă privea, aplecându-se aproape de gâtul meu, dar nu a făcut niciun contact, până nu a primit răspunsul meu.
— Permisiune acordată, am răspuns, şi fără o secundă irosită, i- am simţit buzele pe gâtul meu, apăsând sărutări blânde în timp ce el se îndrepta spre buzele mele.
Mâinile lui mari răspândesc acum căldura peste coapsele mele în timp ce-și aluneca mâinile în sus. Mi-am mutat mâinile la nasturii cămășii lui și am început să-i desfac în timp ce continuam să ne sărutăm. M-a tras mai aproape de el, făcându-mă să gem în timp ce sărutul se adâncea.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...