𝓢𝓪𝓰𝓮
— Sfinte sisoie, m-am simțit atât de nașpa conducând până aici,a spus Mia, privind în jur neîncrezătoare.
Niciuna dintre noi nu mai văzusem cu adevărat așa ceva înainte și mi-am amintit că nu prea mult timp am fost în pielea ei.
— Imaginează-ți că locuiesc aici, am râs, pe jumătate glumind, pe jumătate fiind serioasă.
— De ce este drumul atât de lung? a întrebat Mia, uitându-se la poteca lungă care duce până la casă.
Doar mersul până în față a fost un adevărat antrenament.
— Sincer, nu am idee de ce locul ăsta este atât de mare, am bolborosit, uitându-mă la casă. Thomas a spus că aceasta este o „casă mică de familie”.
Cum arăta pentru el una de mărime normală? Conacul pe care îl deține mama lui?
— Uau, a mormăit ea, cu gura căscată, în timp ce-și ridica privirea.
— Exact... intră, am chicotit, chemând-o și intrăm în casă, ținând ușa deschisă pentru ea.
— Bineînţeles, a bolborosit ea şi şi-a dat jos pantofii, punându-i în lateral.
— Aş putea să-ţi fac un tur rapid, i-am spus.
Dacă plănuiește să petreacă timpul cu Alyssa, ar trebui să știe cât de cât locul.
— Da, te rog. Dar mai întâi, lasă-mă să merg să îmi îmbrăţişez nepoata şi să o sărut.
Am intrat în casă, iar Alyssa a alergat la mătușa ei, îmbrățișând-o și fiind luată de ea în brațe. Am început să-i arăt împrejurimile. La etaj sunt patru camere, dintre care una este aproape o cameră de depozitare. La parter, sunt mai multe camere, una care arăta ca o cameră de oaspeți, un birou, o mini bibliotecă și, bineînțeles, colțul de joacă al Alyssei.
— Locul ăsta este atât de uimitor, a spus Mia, privind în jur la colțul de joacă al Alyssei.
— Da, îmi place! Alyssa chicoti și ridică privirea.
— Da? De ce nu îmi arăţi locul tău preferat? Mia o lăsă jos şi se coborî la nivelul ei.
— Hei, am făcut nişte paste carbonara pentru voi două, bine? Voi merge înainte şi voi începe cu pregătirile, le informez , dar amândouă sunt prea ocupate şi mi-au dat din cap.
Am privit cum cele două merg spre locul de joacă. Apoi, am mers la bucătărie și am scos ingredientele. Am inceput sa pregatesc aperitivele si le dau deocamdata in partea de jos a cuptorului. Dupa aceea am inceput sa fac aluatul pentru placinta si am lasat sa se raceasca la frigider. Două ore mai târziu, majoritatea pregătirilor au fost făcute, iar eu am trecut în sala de mese. Este atât de uriașă. Mi-am ridicat privirea la candelabru de cristal și am oftat. Am auzit pași venind înspre mine și am văzut-o pe Mia revenind înăuntru din curtea din spate cu o Alyssa adormită în brațe.
— Pot să fac un duş înainte de a pleca? Nu am avut de gând să mă las cu noroi, a întrebat Mia încet.
M-am uitat la ea. Cu siguranță pare că are nevoie de unul. Acestea au fost consecințele jocului afară cu Alyssa.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...