𝓢𝓪𝓰𝓮
Au trecut câteva zile de la acea dimineaţă şi trebuie să recunosc că am crezut că lucrurile vor deveni ciudate între noi. În schimb, pare că ne înțelegem mai bine, chiar dacă ne purtam ca și cum am uitat de acea noapte... ca și cum nu s-ar fi întâmplat niciodată. Desigur, pentru mine lucrurile au fost puțin diferite. De fiecare dată când mă atinge cu intenții nevinovate, mintea mea se întorce brusc la noaptea aceea.
Îi privesc pe Alyssa și Thomas. Alyssa soarbe din nişte smoothie rămas. Înainte, nu i-au plăcut niciodată smoothie-urile. Trebuie să fi fost textura, dar de când l-a văzut pe Thomas bând această băutură în fiecare dimineață, a tot cerut, așa că la un moment dat, am început să-i dau propria ceașcă și pare că îi place.
Mă uitat cum Thomas execută un truc cu cărți, uimind mintea Alyssei, știind că voi auzi totul despre asta mai târziu.
Mâine avem planificată cina cu familia Reed și încă nu îmi dau seama ce aș putea să pregătesc pentru ei. Am câteva idei, dar trebuie să i le spun mai întâi lui Thomas.
— Hei, Ally, pot să-l împrumut pe tati pentru o secundă? am întrebat, uitându-mă la fetiță.
— Da, a răspuns ea, dând din umeri și aleargă spre coșul care ține câteva dintre jucăriile ei.
— Ce sa întâmplat? a întrebat Thomas, apropiindu-se de mine în bucătărie.
Pe fața lui este o ușoară încruntare când se uita la mine.
— Vreau doar să vorbesc cu tine despre cina de mâine, am răspuns eu, aşezându-mă pe unul dintre scaunele de la masă.
— Da, desigur. Despre ce vrei să vorbim? se așază şi el şi s-a aplecat puţin spre mine.
— Cina propriu-zisă. Am câteva idei despre ce pot să fac, dar am nevoie doar de confirmarea ta pentru a face cumpărăturile mecesare, am spus, scoțându-mi telefonul și deschizând aplicația Notepad, în speranța că va alege ceva de acolo.
— Oh, am crezut că vom comanda mâncarea, Thomas se încruntă, derutându-mă și pe mine.
— Nu se vor întreba de ce așa-zisa ta iubită, care are o diplomă în arte culinare, nu este cea care pregătește masa? l-am întrebat, înghiontindu-l jucăuș cu un zâmbet ușor pe buze.
— Uh, nu, pentru că așa-zisul ei iubit este miliardar? mi-a răspuns el pe același ton jucăuș și mi-a zâmbit cu un zâmbet, făcându-mă să oftez.
— Destul de corect, dar cred că încă vreau să fiu cea care pregătește masa. O masă pregătită acasă, o va face să pară mult mai specială, știi? am încercat să explic, sperând că va înțelege unde bat.
— Este adevărat, dar o masă cu cinci feluri nu va fi prea mult pentru tine?întrebă Thomas, jucându-se cu mansetele cămășii sale și luptându-se puțin cu nasturii.
— Deloc. Nu este ca și cum trebuie să pregătesc pentru o petrecere întreagă, am ridicat din umeri.
Restaurantul la care lucram avea multe feluri de mâncare diferite pe care trebuia să le pregătesc zilnic și, chiar și cu ajutor, uneori putea fi puțin cam mult.
— Bine, atunci. Sigur, Thomas a ridicat din umeri.
— O întrebare... poate veni sora mea mâine? Va putea să aibă grijă de Ally în timp ce pregătesc cina, am întrebat, întorcându-mă ca să ne putem înfrunta şi luându-l de mână.
CITEȘTI
Descoperind-o pe Sage
Romance"Descoperind-o pe Sage" te duce pe o călătorie emoționantă a unei femei puternice care își crește singură copilul după ce iubitul ei i-a frânt inima. Când ea se mută cu noul ei loc de muncă ca bucătar personal pentru un miliardar renumit, își dă sea...