Capitolul 59

510 30 0
                                    

Sage








— Ai propriul tău avion? am întrebat, uitându-mă spre avion înainte de a-l lua de mână pe Thomas și de a urca scările cu el. 

Interiorul ma lasa uimită. Este atât de luxos.

— Bineînțeles că da. Uneori am întâlniri de urgență, așa că acest lucru este la îndemână. De asemenea, tind să îl închiriez din când în când, pentru că nu vreau să stea și să adune praful, a explicat Thomas în timp ce merge spre pilot să se duca să vorbesc cu el și m-a lăsat singură in cabina.

— Uau, sunt surprins, am bolborosit, rătăcind prin loc.

— Hai, Thomas s-a întors şi m-a tras lângă el.

— Îmi vei spune în sfârșit unde mergem? am întrebat, întorcându-mă spre el și admirându-i ochii verzi, precum și punând cea mai dulce privire pe care am avut-o în speranța că îl va convinge să-mi spună.

— Undeva în Europa, a cedat, dar nu mi-a spus exact unde.

— Oh, m-am încruntat și mi-am făcut fața gânditoare în timp ce mă gândesc unde am putea merge.

— Atât primești de la mine, domnișoară, mi-a dat nasul, apoi m-a tras mai aproape de el.

— Thomas, ce vrei de la toate astea? am întrebat la întâmplare, ridicând privirea la el.

— Toate ce? se încruntă, privindu-mă cu sprâncenele încruntate.

— Să ne întâlnim, știi? am adăugat stângaci.

Nu am vrut să stric momentul, dar am simțit că trebuie să știu asta.

— În fiecare zi, vreau să vin acasă la tine și la adorabila noastră fiica. Petrecem atât de mult timp ca o familie împreună, pe care nu vreau să o opresc vreodată. Când am fost la acele întâlniri pentru mass-media, mi-am dorit mereu să fie așa. Să putea fi real. Că am putea să ne ținem în brațe, să ne sărutăm și să fim alături unul pentru celălalt mai mult decât doar niște prieteni, a explicat el, jucându-se cu o șuviță din părul meu.

— Bine. Aș dori același lucru, am zâmbit și l-am sărutat pe obraz.

Thomas a zâmbit și a pus un film de vizionat. Un însoțitor ne-a oferit niște gustări și șampanie. După film, am aţipit până când am fost anunțați că vom ateriza în curand

Am ajuns la Roma. Întotdeauna mi-am dorit să vin aici. Încă nu am vreo idee cine a fost persoana care i-a spus toate aceste lucruri, dar pariul meu este pe Kate. După ce am coborât din avion, prima oprire este o piață pentru a lua niște alimente și, ca atare, am aflat că Thomas vorbește foarte bine italiană, ceea ce îmi este de folos când caut anumite articole. Când am terminat de cumpărat produse alimentare, am văzut o patiserie peste drum. Am cumparat niste cannoli, impreuna cu alte produse de patiserie pe care le au.

Când am ieşit din patiserie, mi s-a înmânat un buchet.

— Prea mult, sau îi iubești? a întrebat el, privind în jos la florile pe care mi le-a cumpărat și strângându-și buzele.

— Îi iubesc. Mulţumesc, am zâmbit şi mi-am adus buchetul spre nas, mirosindu-l.

— Cu plăcere. Ești gata să mergem? a zâmbit Thomas, luându-mi mâna în a lui și dând drum prin tarabele din piață și prin magazine.

— Da. Aici, i-am răspuns şi i-am întins pungile de la patiserie.

— Mi-ai cumpărat vreun cannoli? a întrebat Thomas, ridicând o sprânceană spre mine.

Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum