Capitolul 24

593 33 0
                                    


𝓣𝓱𝓮𝓻𝓮𝓼𝓼𝓪









— Nu, așteaptă. Am vrut să scap de piatra aceasta de pe inimă de mult, am spus, fără să-l las să vorbească pentru a se apăra. Care a fost motivul tău, Christian? Știi cât timp te-am așteptat în acea seară? Dă-o-n colo, cu fiecare bărbat cu care am încercat să fiu, nu a mers, fiindcă în tot acel timp m-am tot gândit: dacă el mă va bântui? Nu am vrut să mă bag în ceva mai mult cu ei, îl împing în pieptul lui masiv, în timp ce îl privesc atentă. Dacă aș fi știut că ești așa pe atunci, nu mi-aș fi pierdut niciodată timpul, am spus cu răceală.

— Adică cum? a întrebat el.

Asta a fost tot ce a putut să spună după toată acea furie?

— Schimbi fetele în fiecare lună. Asta a fost, nu? am întrebat, ridicând o sprânceană spre el, apoi ridicându-mă și mergând spre chiuvetă să umplu un pahar cu apă. Care am fost eu? Ediția de primăvară?

— Tessa, jur că nu a fost niciodată așa.

Christian stă lângă masa din bucătărie și se uită la mine.

— Pot să am ocazia să explic?

Rămân tăcută la cererea lui, dar apoi am dat ușor din cap, permițându-i să facă asta.

— Sincer am crezut că ai trecut peste asta. Că ai uitat de asta. Nu am știut niciodată că te-a afectat și că te mai gândești la asta.

Se apropie de canapea, bătând cu mâna pe scaunul de lângă el. L-am urmat în tăcere și m-am așezat.

— Cum ai putut să crezi asta? Știi, pe atunci, băieții abia se uitau la mine, dar tu, un tip atât de chipeș... ai făcut-o, și oricât de mult urăsc să recunosc asta, m-a făcut să mă simt specială, am spus, încruntată.

Era într-adevăr doar aspectul fizic și fără urmă rațiune?

— Ești specială, Tessa. Te rog, lasă-mă să-ți explic. Ești al naibii de frumoasă, deșteaptă și amuzantă, dar abia aveai optsprezece ani, iar eu aveam douăzeci și trei de ani. Tessa, știi că viețile noastre sunt în mod constant împărțite. Paparazzi... și nu voiam să fiu văzut ca un baby-sitter sau ceva de genul ăsta. Dar, cel mai important, prietenia ta cu Thomas... început el să vorbească, unele cuvinte rămânând cu mine și alte părți ridicând multe alte întrebări.

— Dar prietenia noastră? am întrebat.

Știu că Thomas este cel mai bun prieten al meu, dar nu am spus că nu ne putem întâlni cu frații celuilalt.

— Odată, am menționat că arăți senzual în fața lui , iar el m-a certat, spunându-mi să nu mă mai dau la tine, a explicat Christian, alegându-și cuvintele cu grijă.

Aceasta este o poveste pe care nu am auzit-o din partea lui Thomas.

— Trebuia să spui ceva. Te-ai prefăcut că nu s-a întâmplat nimic. Dacă vârsta noastră a fost cu adevărat atât de deranjantă, atunci de ce m-ai sărutat în acea noapte? De ce ai cerut să avem o relaţie? i-am  pus două dintre multele întrebări pe care le mai aveam. 

— Tessa... oftă Christian.

Și-a luat un moment să-și dea seama ce să spună în continuare.

— Nu stiu. Ar fi trebuit sa astept, dar in schimb, am dat totil peste cap si am marturisit in acea noapte , a spus el pe un ton sincer.

Îmi pot da seama că este serios după privirea din ochii lui.

— Îmi pare rău. M-am bucurat de cele două luni și crede-mă, dacă nu ai fi fost atât de tânăr, aș fi făcut tot posibilul să fiu cea mai bună persoană pentru tine.

Îmi ia mâinile în mâinile lui, uitându-se la ele. Ochii mei îi privesc pe ai lui cu sclipire, când își cere scuze.

— Îmi pare rău că te-am rănit, Tessa. Crede-mă, dacă aș putea să mă întorc în timp, aș aștepta momentul potrivit.

Oftează și mă îndepărtează de el. 

— Mulţumesc pentru scuze şi explicaţiile oferite, cred, am bolborosit, în timp ce pornesc  televizorul.

— Suntem bine?

— Da, Christian, am răspuns, uitându-mă din nou spre el.

Ne-am uitat unul la celălalt o clipă înainte ca el să distrugă momentul.

— Acum, dacă îmi amintesc bine, m-ai numit fermecător? m-a tachinat el, dându-mă de o parte.

— Și tu m-ai numit frumoasă, amuzantă și deșteaptă, am enumerat fiecare adjectiv cu un zâmbet larg pe buze și mi-am dat ochii peste cap.

— Și am vrut să spun fiecare cuvânt din asta, a spus el, luându-mă prin surprindere. Lasă-mă să te conduc până la mașină, s-a oferit el, ridicându-se și îndreptându-mă spre mașina mea. Noapte bună, Tessa, a spus el pe un ton dulce.

M-am uitat la el pentru o secundă, cu ochii mei călătorind la buzele lui. De nicăieri a venit nevoia bruscă de a-l trage într-un sărut, lucru pe care l-am făcut pentru scurt timp înainte de a pleca de lângă el.

— Tessa... a spus el apoi.

Realitatea m-a lovit ca un tren și mi-am dat seama că tocmai m-am făcut de rahat.

— Christian, sunt atât de... mi-am deschis gura să-mi cer scuze, dar, în schimb, buzele mele s-au îmbinat din nou cu ale lui, mișcându-se mult mai bine decât înainte.

Avea gust de merișor din băuturile pe care le-am băut. I-am simțit mâinile sprijinindu-se pe șoldurile mele și împingându-mă de mașină în timp ce corpul lui este lipit de al meu.




Descoperind-o pe SageUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum